Сабақтың басы
3
мин
5
мин
5
мин
|
Сәлемдесу, психологиялық жағымды ахуал
туғызу. «Менің есімім… мен …»
тренингі.
Өткен сабаққа шолу. Интерактивті тақтада «Бәйге
ойыны»
https://learningapps.org/watch?v=pqhch980v22
Ой қозғау.
«Миға шабуыл»
әдісі
Тақырыпты ашу, сабақ мақсатын
анықтау
Ұяшықтарды форматтау мәзірімен
таныстырады
|
Оқушылар өздерінің жақсы қасиеттерін атайды,
мысалы, Менің есімім Алма, мен арманшылмын»
тб
Сұрақтарға
жауап береді
Тақтада берілген екі кестенің
айырмашылығын айтып талқылайды, айрмашылығын айта отырып сабақ
мақсатын анықтайды.
|
Мадақтау
Қалыптастырушы бағалау
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі
мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі
арқылы бағалайды.
|
|
Сабақтың ортасы
10
мин
8
мин
7
мин
|
ТЖ.
«Координаталар» әдісімен оқулықтағы мәтінмен
танысады.
1-топ: Ұяшықтарды форматтау терезесінің
бөлімдерімен танысады
2-топ: Ұяшықтарды өшіру, тазалау, көшіру және қою
әрекеттерімен танысады
ЖЖ. Кесте
құрыңыз.
Ұяшық форматын сандық түрден қаржылық
түрге (валютаның KZT
мәнін қолдана отырып) қалай өзгертуге болады,
сипаттаңыз _________________________
ӨЖ. «Конверттегі
тапсырма»
-
A5 ұяшығына «Бүгінгі күн ерекше
болды» мәтінін жаз
-
Ұяшықты мәтін сыятындай
форматта
-
А5
ұяшығындағы сөзді көшіріп алып, А6 ұяшығына
қой
-
C1
ұяшығына 10 санын, С2 ұяшығына 25 санын
жаз.
-
С3
ұяшығына =c1+c2
формуласын жазып, енгізу батырмасын бас.
|
Дескриптор:
Ұяшықтарды форматтау терезесінің
бөлімдерін постерге жазады-2
Ұяшықтарды өшіру, тазалау, көшіру және
қою әрекеттерін жазады -2
Дескриптор:
Дескриптор:
|
«Сиқырлы сызғыш» арқылы шәкіл бойынша
өз-өзін бағалау
|
Координата сызылған постер,
маркерлер
Компьютер
конверттер
|