Ұйымдастыру
|
Оқушылармен
амандасу.
Психологиялық ахуал
орнату.
«Құбыр»
әдісі.
Мақсаты: өзара
қарым-қатынас қабілеттерін дамыту және бүгінгі сабағымызды
ұйымшылдықпен біріге отырып жақсы нәтижеге қол
жеткізу.
|
Мұғаліммен амандасады.
Тренинге қатысады: А4 қағазды алады, екіге бүктеп астау кейпіне
енгізеді. Барлығы иілген қағазды бірі-біріне қосып беті ашық құбыр
жасайды. Дайын болған кезде мұғалім кішкентай допты құбыр арқылы
жібереді. Қағазды үзіп алмай допты соңына дейін жеткізулері
қажет.
|
|
А4 қағазы, кішкентай
доп
|
Өткен білімді еске
түсіру
|
Өткен сабақты
пысықтау.
https://b.socrative.com/
платформасы арқылы еске
түсіремін.
https://learningapps.org/
платформасы арқылы тақырыпты
ашып алу.
Сабақтың тақырыбымен,
мақсаттарымен
таныстыру.
www.classtools.net/random-group-generator
арқылы 3-топқа
бөлемін.
Сілтеме арқылы
топтар виртуалды түрде тапсырманы бірлесіп
орындайды:
1-топ. ЭЦҚ қандай мақсатта
қолданылады?
2-топ. ЭЦҚ пайдаланудың
артықшылықтары
3-топ. Өтінім беріп, сақтаудың
жолдары
Дескриптор:
-ЭЦҚ алудың
мақсаттарын көрсетеді.
-ЭЦҚ пайдаланудың
артықшылықтарын біледі.
-ЭЦҚ-ны қолдануға өтінім
беріп, сақтап алып қолданудың жолдарын
айтады.
|
Сілтеме арқылы кіріп
жауаптарды белгілейді. Оқушы жауабы тақтадан көрініп тұрады. Жауап
парағына балл жазады.
Сұрақтарға жауап
беру арқылы интербелсенді тақтада пазл
құрастырады. Оқушылар пазлдан шыққан сурет бойынша
өз ойларын білдіреді, бүгінгі сабақтың тақырыбын
ашады.
Тақтада шыққан
генератор бойынша 3-топқа
бөлінеді.
ЭЦҚ туралы
ақпараттарды гугл дискіде бірлесіп жазып,
қорғайды.
|
/4
балл/
Онлайн бағалу
парақшасы
|
https://b.socrative.com/
https://learningapps.org/
www.classtools.net/random-group-generator
https://docs.google.com/presentation
https://youtu.be/bygqGFazeAo
|
Практикалық
жұмыс
|
Тапсырма:
Компьютер арқылы онлайн ЭЦҚ
алу.
Оқулықта
242-бет
Тапсырмаларды орындау барысын
iVCam камерасы арқылы тақтадан көрсетіп
тұрамын.
|
Берілген тапсырманы
орындайды.
|
/2
балл/
|
www.egov.kz
оқулық,
iVCam
камерасы
|
Бекіту
|
4 сұрақтан тұратын
тест тапсырмасы тақтадан
көрсетіледі.
Жауап парақшасы
беріледі.
Оқушылардың барлық
тапсырмаларының нәтижелерін интерактивті тақтадан гугл таблица
арқылы көрсетемін.
|
ZipGrad программасы
арқыла оқушылар 4 тест сұрағына парақшадағы дөңгелекті бояу арқылы
жауап береді және олардың жауабы ZipGrad арқылы сканерленіп
алынады.
|
/4
балл/
Барлығы 10 балл жинау
керек
|
Таратпа ZipGrad
парақшасы
Гугл
таблица
|
Сабақтың
соңы
|
Рефлексия:
Jamboard тақтасы арқылы рефлексия
жүргізу.
Үй
тапсырмасы.
Ата-анаңызға ЭЦҚ
алып беру.
|
Оқушылар сілтемеге
өту арқылы бүгінгі сабақ туралы өз ойларын
білдіреді.
|
|
Jamboard тақтасы
күнделік
|