|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Абдраманова Айдана Айдаровна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән/сынып: |
Информатика, 11-сынып |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
30-аптаның 7-сабағы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Цифрлық сауаттылық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Электрондық цифрлық қолтаңба және сертификат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
11.6.2.3 Электрондық үкімет порталында электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Электрондық цифрлық қолтаңбаның мақсатын сипаттайды және ЭЦҚ пайдалана алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
Критерийлері: Оқушылар: - ЭЦҚ қолдану мақсатын сипаттау; - ЭЦҚ алу мүмкіндігін көрсету. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыпты цифрлық ресурс арқылы түсіндіру |
Бірлескен жұмыс (2 тапсырма)
|
Жеке жұмыс (2 тапсырма)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не? |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 минут |
Ұйымдастыру |
Амандасу. Психологиялық жағдай жасау. Тақырып: Электрондық цифрлық қолтаңба және сертификат Оқу мақсаты: 11.6.2.3 Электрондық үкімет порталында электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдану Сабақ мақсаты: Электрондық цифрлық қолтаңбаның мақсатын сипаттайды және ЭЦҚ пайдалана алады |
Оқушыға бүгінгі сабақтан не үйренетінін айту |
- |
- |
3-слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 минут |
Жаңа сабақ |
Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы түсіндіру Миға шабуыл. Көрсетілген суреттер бойынша оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады.
«Тақырыпқа шолу» әдісі «ЭЦҚ» дегеніміз не? «Электрондық цифрлық қолтаңба (ЭЦҚ)»–электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін әрі мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық символдар жиынтығы. ЭЦҚ -осы электрондық құжатты қолдан жасаудан қорғауға арналған электрондық құжаттың деректемесі. ЭЦҚ алу тәсілдері:
«Электрондық цифрлық қолтаңба (ЭЦҚ) сертификаты»–сертификат иесіне ЭЦҚ ашық кілтінің тиесілі екенін растайтын құжат. ЭЦҚ сертификатының иесі –куәландырушы орталықта өз атына ЭЦҚ сертификаты берілген жеке тұлға. Әрбір сертификат иесінің қолында жабық және ашық екі ЭЦҚ кілті бар. ЭЦҚ жабық кілті (RSA файлы) – ЭЦҚ-ны жасауға әрі электрондық құжатқа қол қоюға мүмкіндік береді. Сертификат иесі кілтті құпия сақтауға міндетті.
Э
|
Жаңа тақырыпты меңгеру |
- |
- |
2-слайд 4-6 слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 минут |
Тәжірибе |
Тапсырма орындау Тапсырма №1 «ЭЦҚ мен цифрлық сертификат» тақырыбы бойынша терминдер мен анықтамалардың сәйкестігін жаса.
Тапсырма №2 «ЭЦҚ - қолдану мүмкіндіктері Сұрақ-жауап 1.Қолжазба қолтаңбасының электронды қолтаңбадан айырмашылығы неде? 2. ЭЦҚ қандай рөл атқарады? 3. ЭЦҚ –мен файлға қол қою кезінде? 4. ЭЦҚ –ның қосымша қасиеті
Жауабы: 1.Электрондық қолтаңбаның көмегімен құжатқа қол қою уақытын қолжазбаға қарағанда анықтауға болады 2. Электрондық құжаттардағы әдеттегі қолтаңбаның рөлі 3. Файлға қолтаңба қосылады, бұл ретте файл өзгермейді 4. Қол қойылған құжаттың тұтастығын бақылау. |
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгерту |
Жаңа тақырыпты меңгерудегі кедергілерді анықтау, түзету жұмыстарын жүргізу |
Бағалау критерийлері: ЭЦҚ қолдану мақсатын сипаттау Бағалау критерийлері ЭЦҚ қолдану мақсатын сипаттау |
7 слайд 8 слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 минут |
Бекіту |
Тапсырма №3 Онлайн ЭЦҚ алу.
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
|
Бағалау критерийі: ЭЦҚ алу мүмкіндігін көрсету. |
9- слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 минут |
Сабақтың соңы Рефлексия |
|
|
“Рефлексия пирамидасы әдісі |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Абдраманова Айдана АйдаровнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Электрондық цифрлық қолтаңба және сертификат, 11 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Электрондық цифрлық қолтаңба және сертификат, 11 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
11 сынып, 4 тоқсан, информатика пәні, ҚМЖ. информатика пәні мұғалімдеріне арналған, сабақ жоспары. Бұл жерден мұғалім өзіне керекті сабақ жоспарын таба алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||






















