Материалдар / Электрондық кесте арқылы есеп шығару
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Электрондық кесте арқылы есеп шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Электрондық кесте арқылы есеп шығару
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Наурыз 2024
60
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Электрондық кесте арқылы есеп шығару

Педагогтың аты-жөні

Жеңісханқызы С.

Күні

17.01.2024

Сынып:7 «А»

Қатысушылар саны -

1-топ

Қатыспағандар саны: -


Сабақтың тақырыбы:

Кестелік деректерді графикалық түрде ұсыну

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары


7.2.2.2 Диаграмма туралы түсінік қалыптастыру

7.2.2.3 электрондық кестеде диаграммаларды жасау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушы:

Электронды кестеде диаграммаларды жасайды;


Көпшілікоқушы:


Кестедегі мәліметтердің диаграмма түрлерін графикалық түрде қолданады;


Кейбір оқушы:


Диаграммаларды түрлі салаларда қолдануды жүзеге асыра алады;



Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас

Тыру


2-мин



5 мин

Миға шабуыл


І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу.



ІI. Өткен сабақты игеру кезеңі.

2. Оқушыларға өткен тақырып бойынша WordWall бағдарламасында «Кездейсоқ дөңгелек» әдісі арқылы оқушы таңдалынып алынып,сұраққа жауап береді.

Мұғаліммен амандасады.




Берілген сұрақтарға жауап береді







1.Сұрақтарға жауап береді

1 балл









WordWall бағдарламасы


3 мин













2 мин

Оқушыларды топқа бөлу.

Оқушыларды түрлі түсті қиынды қағаздардың көмегімен топқа бөлу.

1-топ.Гистограмма

2-топ.Диаграмма

3-топ График

Жаңа тақырыпты анықтау

Қима қағаздарды құрау арқылы,пайда болған суреттің көмегімен жаңа тақырыпты анықтау


Түрлі түсті қиынды қағаздардың көмегімен топқа бөлініп, топ басшысын тағайындайды







Тақырыпты анықтау



Қима қағаздар


Жаңа сабақ


5 мин












2мин













3 -мин


ІІІ. Жаңа тақырып

Жаңа тақырыпты бейнематериал көмегімен түсіндіру

Бейнематериал бойынша сұрақтар қою

  • Бейнематиериалдан қандай білім ала алдық?

  • Диаграмма түрлері

  • Excel де диаграмма құру жолы

Топтық жұмыс

Сәйкестендіру парағы

Ә р топқа сәйкестендіру парағы беріледі.Белгіленген уақыт аралығында орындауы қажет. Дұрыс жауабын электронды тақтадан тексеру
















Сұрақтарға жауап береді.









Бағалау парақтары таратылып беріледі






















1.Диаграмма түрлерін анықтайды

2.Диаграмма түрлерін ажырата алады


2-балл






Бейнематерал


















Электронды оқулық










Тапсырма

3 мин


Тапсырма №1

WordWall бағдарламасында «Бос орынды толтыр» тапсырмасын орындау.Топ ішінен бір оқушы интерактивті тақтада орындайды


Бос орындарды толтырады


1.Термин сөздердің анықтамаларын біледі

2.Бос орындарды толтырады


2 балл

WordWall бағдарламасы


Сергіту сәті

2 минут

ДК отырмас бұрын сергіту жаттығуларын жасау.

Көз жаттығуы

Сергіту жаттығуын жасау



Бекіту

10 мин






















Практикалық жұмыс

Оқушылардың бүгінгі түсіндірген тақырыпқа байланысты, түсінгендерін білу мақсатында, ДК де практикалық тапсырма орындау









Тапсырманың орындалу барысын қадағалау















1.Берілген кестені құрады

2.Кесте бойынша диаграмма тұрғызады

3.Диаграмма типтерін өзгертеді


3-балл


















Карточка

Excel бағдарламасы
























Бекіту

5 мин

Сабақты бекіту .


ZipGrade бағдарламасы арқылы тест сұрақтарына жауап беріп тақырыпты қортындылайды

Сұрақтарға жауап бере алады

ZipGrade бағдарламасы

Кері байланыс

3мин

«Мишы» әдісі.


Оқушыларға таратпа қағаз таратылып беріледі.

Оқушылар өздерін таратылған қима қағаздары арқылы жиынтық бағаларын шығарады жәнеде кері байланысқа түседі.




Таратпа қағаз

Бағалау

1 мин

Мұғалім бағалау парақтарын жинап,бағалайды

Оқушылар бағаланады.

Барлық жинаған ұпайдың ортақ баллы


Үйге тапсырма

1мин


82 бет.

Үй тапсырмасы. Ойлануға берілген сұрақтар


Үй тапсырмасын жазып алады







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!