Электрондық кестелер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Электрондық кестелер

Материал туралы қысқаша түсінік
Электрондық кесте тақыбыныа ашық сабақ ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Электрондық кесте арқылы есеп шығару

Педагогтың аты-жөні

Жеңісханқызы С.

Күні

17.01.2024

Сынып:7 «А»

Қатысушылар саны -

1-топ

Қатыспағандар саны: -


Сабақтың тақырыбы:

Кестелік деректерді графикалық түрде ұсыну

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары


7.2.2.3 электрондық кестеде диаграммаларды жасау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушы:

Электронды кестеде диаграмма құру жолдарын біледі


Көпшілікоқушы:


Кестедегі мәліметтердің диаграмма түрлерін қолданып графикалық түрде ұсына алады


Кейбір оқушы:


Диаграммаларды түрлі салаларда қолдануды жүзеге асыра алады


Бекітемін: Тексерілді:

Лицей директоры Оқу ісінің меңгерушісі

________________________________

Ж.К.Назарбаева Г.С.Турсунбаева



Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас

тыру




5 мин


І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу.



2. Оқушыларға өткен тақырып бойынша WordWall бағдарламасында «Кездейсоқ дөңгелек» әдісі арқылы оқушы таңдалынып алынып,сұраққа жауап береді.

Мұғаліммен амандасады.




Берілген сұрақтарға жауап береді







Мұғалім оқушылардың жауап беруіне қарай бағалап,

бақылау

ға алады

әр дұрыс жауап

1 балл









https://wordwall.net/ru/resource/66800596/копия-окушы

Миға шабуыл


3 мин













2 мин

Оқушыларды 3-топқа бөлу.

Оқушыларды түрлі түсті қиынды қағаздардың көмегімен топқа бөлу.

1-топ.Гистограмма

2-топ.Диаграмма

3-топ График

Жаңа тақырыпты анықтау

Қима қағаздарды құрау арқылы,пайда болған суреттің көмегімен жаңа тақырыпты анықтау


Түрлі түсті қиынды қағаздардың көмегімен топқа бөлініп, топ басшысын тағайындайды







Тақырыпты анықтау



Қима қағаздар


Жаңа сабақ


5 мин












2мин













3 -мин


ІІІ. Жаңа тақырып

Жаңа тақырыпты бейнематаериал көмегімен түсіндіру



Бейнематериал бойынша сұрақтар қою

  • Бейнематиериалдан қандай білім ала алдық?

  • Диаграмма түрлері

  • Excel де диаграмма құру жолы

Топтық жұмыс

Сәйкестендіру парағы

3 -топқа сәйкестендіру парағы беріледі.Белгіленген уақыт аралығында орындауы қажет. Дұрыс жауабын электронды тақтадан тексеру

















Сұрақтарға жауап берген оқушыларды бағалау







Бағалау парақтары таратылып беріледі















Топ басшысы оқушылардың топта жұмыс істеуіне қарай бағалап,

бақылау

ға алады

Топта қатысып отырған оқушыларға

2-балл




Бейнематерал
























https://www.oqulyqtar.kz/kit/4/chapter/212/exercises

Тапсырма

3 мин


Тапсырма №1

WordWall бағдарламасында «Бос орынды толтыр» тапсырмасын орындау.Топ ішінен бір оқушы интерактивті тақтада орындайды


Бос орындарды толтырады



Дұрыс орындалуына қарай бағалау

2 балл

https://wordwall.net/ru/resource/66804191/бос-орынды-толтыр




Сергіту сәті

2 минут

ДК отырмас бұрын сергіту жаттығуларын жасау.

Көз жаттығуы

Сергіту жаттығуын жасау



Практика

лық талдау

10 мин






















Практикалық талдау

Оқушылардың бүгінгі түсіндірген тақырыпқа байланысты, түсінгендерін білу мақсатында, ДК де практикалық тапсырма орындау









Тапсырманың орындалу барысын қадағалау















Дұрыс орындалған тапсырма

3-балл


















Карточка

Excel бағдарламасы
























Бекіту

5 мин

Өтілген тақырып бойынша оқушылардың білімін бекіткізу.


ZipGrade бағдарламасы арқылы тест сұрақтарына жауап беріп тақырыпты қортындылайды

Автоматты түрде бағалау

Әр дұрыс жауап

2-балл

ZipGrade бағдарламасы

Кері байланыс

3мин

Мишық әдісі.

Оқушылар өздерін таратылған қима қағаздары арқылы жиынтық бағаларын шығарады.Жәнеде кері байланысқа түседі.

Оқушылар балдарын есептеп, кері байланыс парағын бояйды.



Мишық көрнекіліктері


Бағалау

1 мин

Мұғалім бағалау парақтарын жинап,бағалайды

Оқушылар бағаланады.

Барлық жинаған ұпайдың ортақ баллы


Үйге тапсырма

1мин


82 бет.

Үй тапсырмасы. Ойлануға берілген сұрақтар


Үй тапсырмасын жазып алады







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.12.2024
148
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі