|
|
||||||
|
Бөлім: |
7.2A-тарау: Есептерді электрондық кестелердің көмегімен шешу |
|||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||||
|
Күні/сынып |
|
|||||
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Электрондық кестелер элементтерін пішімдеу |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
7.4.2.1 –
электрондық кестелерде деректерді енгізу және пішімдеу әдістерін
қолдану |
|||||
|
Сабақ
мақсаты |
-
электрондық кестелерде деректерді енгізу және пішімдеу әдістерін
қолданады; |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Оқушыларға
ақпараттық сауаттылықты арттыру, деректерді талдау және
визуализациялау қабілетін дамыту. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі / уақыты |
Мұғалімнің
әрекеті |
Оқушының
әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Қызығушылықты ояту: |
Оқушылар
сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар
аударады. |
Мұғалім
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, қалыптастырушы
бағалау жүргізеді. |
Компьютер, проектор,
презентация. элементтерін+пішімдеу |
||
|
Сабақтың ортасы (25 минут), Жаңа
сабақ |
Мәтінмен
жұмыс |
Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады. |
Топ
динамикасы, қорытындының сапасы. |
Шаблон, интернет ресурс,
оқу
құралдары. элементтерін+пішімдеу |
||
|
1-тапсырма |
Оқушылар мәтінді оқып,
деректерді енгізу және пішімдеу әдістерін
талқылайды. |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
әдісімен бағалау. |
Шаблон, интернет ресурс,
оқу
құралдары.
элементтерін+пішімдеу
|
|||
|
2-тапсырма |
Оқушылар
диаграммаларды құрып, пішімдейді. |
ҚБ
«Алақан-жұлдыз» әдісімен бағалау. |
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары. элементтерін+пішімдеу |
|||
|
3-тапсырма |
Оқушылар формулалар мен
функцияларды қолданады. |
ҚБ «Өзін-өзі бағалау» әдісімен
бағалау. |
Шаблон, интернет ресурс,
оқу
құралдары. элементтерін+пішімдеу |
|||
|
Сабақтың соңы (10
минут), |
Кері
байланыс |
Оқушылар білімдерін сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады. |
Кері
байланыстың бар екендігі. |
|
||
|
|
Оқушылар
алған білімін ары қарай шыңдау мақсатында мұғалім үй тапсырмасын
береді. |
Оқушылар
үй жұмысын орындайды. |
Кері
байланыстың бар екендігі. |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Электрондық кестелер элементтерін пішімдеу
Электрондық кестелер элементтерін пішімдеу
|
|
||||||
|
Бөлім: |
7.2A-тарау: Есептерді электрондық кестелердің көмегімен шешу |
|||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||||
|
Күні/сынып |
|
|||||
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Электрондық кестелер элементтерін пішімдеу |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
7.4.2.1 –
электрондық кестелерде деректерді енгізу және пішімдеу әдістерін
қолдану |
|||||
|
Сабақ
мақсаты |
-
электрондық кестелерде деректерді енгізу және пішімдеу әдістерін
қолданады; |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Оқушыларға
ақпараттық сауаттылықты арттыру, деректерді талдау және
визуализациялау қабілетін дамыту. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі / уақыты |
Мұғалімнің
әрекеті |
Оқушының
әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Қызығушылықты ояту: |
Оқушылар
сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар
аударады. |
Мұғалім
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, қалыптастырушы
бағалау жүргізеді. |
Компьютер, проектор,
презентация. элементтерін+пішімдеу |
||
|
Сабақтың ортасы (25 минут), Жаңа
сабақ |
Мәтінмен
жұмыс |
Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады. |
Топ
динамикасы, қорытындының сапасы. |
Шаблон, интернет ресурс,
оқу
құралдары. элементтерін+пішімдеу |
||
|
1-тапсырма |
Оқушылар мәтінді оқып,
деректерді енгізу және пішімдеу әдістерін
талқылайды. |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
әдісімен бағалау. |
Шаблон, интернет ресурс,
оқу
құралдары.
элементтерін+пішімдеу
|
|||
|
2-тапсырма |
Оқушылар
диаграммаларды құрып, пішімдейді. |
ҚБ
«Алақан-жұлдыз» әдісімен бағалау. |
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары. элементтерін+пішімдеу |
|||
|
3-тапсырма |
Оқушылар формулалар мен
функцияларды қолданады. |
ҚБ «Өзін-өзі бағалау» әдісімен
бағалау. |
Шаблон, интернет ресурс,
оқу
құралдары. элементтерін+пішімдеу |
|||
|
Сабақтың соңы (10
минут), |
Кері
байланыс |
Оқушылар білімдерін сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады. |
Кері
байланыстың бар екендігі. |
|
||
|
|
Оқушылар
алған білімін ары қарай шыңдау мақсатында мұғалім үй тапсырмасын
береді. |
Оқушылар
үй жұмысын орындайды. |
Кері
байланыстың бар екендігі. |
|
||
шағым қалдыра аласыз















