2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Электртерістілік. Ковалентті байланыс

Электртерістілік. Ковалентті байланыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Электртерістілік. Ковалентті байланыс тақырыбында қмж
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Бекітемін:

Оқу ісінің орынбасары Жумабай Г.

Бөлім:

8.3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі

Педагогтің аты-жөні:

Мырзағали Айман Райысқызы

Күні:

31.01-05.02.2025

Сыныбы:

8АӘ Қатысушылар саны Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Электртерістілік. Ковалентті байланыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.4.1 -электртерістілік ұғымы негізінде атомдар арасындағы ковалентті байланыстың түзілуін түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

электртерістілік ұғымы негізінде атомдар арасындағы ковалентті байланыстың түзілуін түсіндіре алады

Сабақтың құндылығы:

Заң және тәртіп

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру бөлімі


-Сәлеметсіздер ме,оқушылар?

-Бүгін сабақта кім жоқ?

Үй тапсырмасын тексеру


  • Оқушылар амандасады.


  • Кезекші сабақта жоқ оқушыларды баяндайды.


Жалпы 2 балл (әр 2 дұрыс жауапқа 1 балл)





Жұптық бағалау





Оқулық.


Дк экраны

Жаңа сабаққа кіріспе

5 мин.

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Элементтің периодтық жүйедегі орны оның қасиеттеріне қалай әсер етеді?

Бұл сұрақ оқушыларды топ пен периодтың маңыздылығы, элементтің металдық немесе бейметалдық қасиеттері туралы ойлануға жетелейді.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Презентация

Covalent Bonding | #aumsum #kids #science #education #children

Жеке жұмыс

7 мин.

Тақтада берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Жалпы 3 балл (әр 2 дұрыс жауапқа 1 балл)

Өзін-өзі бағалау



ДК экраны

Бекіту тапсырмалары

Тақтада берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.




Жұптық бағалау




ДК экраны

8-сынып оқулығы.


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Үйге тапсырма: §__тақырыпты оқып, түсіну. Тақырып соңындағы ___тапсырмаларды жазбаша орындау.


Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.




















15 Ақпан 2025
78
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі