|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Роботтехника |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Элементтердің орнын ауыстыру |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.1- бірөлшемді массивтерді пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау |
|||
|
Барлық оқушылар: |
||||
|
Бірөлшемді массив элементінің орнын ауыстыру әдістерін анықтау. |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Массив элементтерін бірін екіншісіне ауыстыруды программалауда қолдану |
||||
|
Кейбіроқушылар: |
||||
|
Массив элементтерін ауыстырудың қажеттілігін тұжырымдау, бағалау. |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. Ой сергіту жаттығуы.«Жақсы қасиеттерін тап» Оқушылардың есімдері жазылған парақшалар таратылып беріледі. Кімге қай оқушының аты түссе сол параққа сол оқушылардың жақсы қасиеттерін жазып айтады. Ал басқалар кімді айтқанын табу керек.
Үй тапсырмасын пысықтау Оқулықтағы тапсырмалардың жауаптарын тақтада қорғайды, топта талдайды. Өзарабағалайды.. |
1.Мұғаліммен амандасады. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Миғашабуылсұрақтарыменжұмысжасау
Оқулықпенжұмыс Жаңаақпаратпентанысу. Әдістемелікберілгенсұрақтарғажеке, топта, ұжымдажауапбереді. Мұғалімтолықтырыпотырады:
программасындағы әрбір оператордың қызметін және ұйымдастырылған әрбір циклдің қызметіне жеке-жеке талдау жасап, нақты қызметін айқындаңдар. Дескриптор Бірөлшемдімассивтердіқолданудыңмаңыздылығынтұжырымдайды. Смайликтерарқылыбағалау.
Топтықжұмыс Топпенбіргемассивэлементтерінсолғақарайжылжытусұлбасындайында. Оңғақарайжылжытупрограммасынаөзгертіп, массивэлементтерінсолжаққажылжытатынпрограммакодындайындап, ұсыныңдар.
Оқушылардыңжұмыстарынсмайликтерарқылыбағалайды. |
Мұғалімді тыңдайды |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Компьютерменжұмыс |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:
бәрін емес
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Үй тапсырмасы Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Элементтердің орнын ауыстыру 9-сынып ҚМЖ
Элементтердің орнын ауыстыру 9-сынып ҚМЖ
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Роботтехника |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Элементтердің орнын ауыстыру |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.1- бірөлшемді массивтерді пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау |
|||
|
Барлық оқушылар: |
||||
|
Бірөлшемді массив элементінің орнын ауыстыру әдістерін анықтау. |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Массив элементтерін бірін екіншісіне ауыстыруды программалауда қолдану |
||||
|
Кейбіроқушылар: |
||||
|
Массив элементтерін ауыстырудың қажеттілігін тұжырымдау, бағалау. |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. Ой сергіту жаттығуы.«Жақсы қасиеттерін тап» Оқушылардың есімдері жазылған парақшалар таратылып беріледі. Кімге қай оқушының аты түссе сол параққа сол оқушылардың жақсы қасиеттерін жазып айтады. Ал басқалар кімді айтқанын табу керек.
Үй тапсырмасын пысықтау Оқулықтағы тапсырмалардың жауаптарын тақтада қорғайды, топта талдайды. Өзарабағалайды.. |
1.Мұғаліммен амандасады. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Миғашабуылсұрақтарыменжұмысжасау
Оқулықпенжұмыс Жаңаақпаратпентанысу. Әдістемелікберілгенсұрақтарғажеке, топта, ұжымдажауапбереді. Мұғалімтолықтырыпотырады:
программасындағы әрбір оператордың қызметін және ұйымдастырылған әрбір циклдің қызметіне жеке-жеке талдау жасап, нақты қызметін айқындаңдар. Дескриптор Бірөлшемдімассивтердіқолданудыңмаңыздылығынтұжырымдайды. Смайликтерарқылыбағалау.
Топтықжұмыс Топпенбіргемассивэлементтерінсолғақарайжылжытусұлбасындайында. Оңғақарайжылжытупрограммасынаөзгертіп, массивэлементтерінсолжаққажылжытатынпрограммакодындайындап, ұсыныңдар.
Оқушылардыңжұмыстарынсмайликтерарқылыбағалайды. |
Мұғалімді тыңдайды |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Компьютерменжұмыс |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:
бәрін емес
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Үй тапсырмасы Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














