Бекітемін: __________________
|
“Т.Есетов атындағы №264 мектеп лицей” коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
||||
|
Бөлім |
Python (пайтон) программалау тілінде алгоритмдерді программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Хамитова Салтанат |
|||
|
Машықтанушы |
Жеткерген Дильназ |
|||
|
Күні |
10.02.25 - 13.02.25 |
|||
|
Сынып: 9 «Ә», «Ж» |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Элементтердің орнын ауыстыру (2 сабақ) |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.1 бір өлшемді массивтер пайдаланып Python (пайтон) программалау тілінде программаларды жасау; |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Массивте қажетті элементті табуды және элементтердің орнын ауыстыруды меңгеру. |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Өткен тақырыпқа шолу «PlayFactile» платформасы бойынша өткен сабақтағы сұрақтарға жауап береді. https://www.playfactile.com/jeopardy-game/lstsr7n6a6
3.Өткен сабақты қорытындылаймыз. |
1.Мұғаліммен амандасады 2. Сұрақтарға жауап береді |
Формативті бағалау |
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру. «Канва» арқылы сабақ түсіндіремін
Миға шабуыл сұрақтарымен жұмыс жасау Массив элементтерінің орнын ауыстырудағы мақсат не? Осы тақырыпқа байланысты күнделікті тұрмыстан қандай мысалдарды келтіре аласың?
Оқулықпен жұмыс Жаңа ақпаратпен танысу. Әдістемелік берілген сұрақтарға жеке, топта, ұжымда жауап береді. Мұғалім толықтырып отырады.
Компьютермен жұмыс Компьютерден 6 есептен тұратын жұмыс парағы таратылады.
Дескриптор: Бірөлшемді массивтерді анықтайды; Бірөлшемді массивтерді программалауда қолданады.
|
|
Формативті бағалау |
|
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс жүргізіледі Оқушыларға кері байланыс парағы беріледі. Бүгінгі сабақта не түсініп, не түсінбегенін жазып, кері байланыс береді.
|
Кері байланыс береді |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
Бүгінгі сабақты қайталап келу |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Элементтердің орнын ауыстыру ҚМЖ
Элементтердің орнын ауыстыру ҚМЖ
Бекітемін: __________________
|
“Т.Есетов атындағы №264 мектеп лицей” коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
||||
|
Бөлім |
Python (пайтон) программалау тілінде алгоритмдерді программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Хамитова Салтанат |
|||
|
Машықтанушы |
Жеткерген Дильназ |
|||
|
Күні |
10.02.25 - 13.02.25 |
|||
|
Сынып: 9 «Ә», «Ж» |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Элементтердің орнын ауыстыру (2 сабақ) |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.1 бір өлшемді массивтер пайдаланып Python (пайтон) программалау тілінде программаларды жасау; |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Массивте қажетті элементті табуды және элементтердің орнын ауыстыруды меңгеру. |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Өткен тақырыпқа шолу «PlayFactile» платформасы бойынша өткен сабақтағы сұрақтарға жауап береді. https://www.playfactile.com/jeopardy-game/lstsr7n6a6
3.Өткен сабақты қорытындылаймыз. |
1.Мұғаліммен амандасады 2. Сұрақтарға жауап береді |
Формативті бағалау |
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру. «Канва» арқылы сабақ түсіндіремін
Миға шабуыл сұрақтарымен жұмыс жасау Массив элементтерінің орнын ауыстырудағы мақсат не? Осы тақырыпқа байланысты күнделікті тұрмыстан қандай мысалдарды келтіре аласың?
Оқулықпен жұмыс Жаңа ақпаратпен танысу. Әдістемелік берілген сұрақтарға жеке, топта, ұжымда жауап береді. Мұғалім толықтырып отырады.
Компьютермен жұмыс Компьютерден 6 есептен тұратын жұмыс парағы таратылады.
Дескриптор: Бірөлшемді массивтерді анықтайды; Бірөлшемді массивтерді программалауда қолданады.
|
|
Формативті бағалау |
|
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс жүргізіледі Оқушыларға кері байланыс парағы беріледі. Бүгінгі сабақта не түсініп, не түсінбегенін жазып, кері байланыс береді.
|
Кері байланыс береді |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
Бүгінгі сабақты қайталап келу |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз


















