Материалдар / Элементті жою және кірістіру . 1 сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Элементті жою және кірістіру . 1 сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Элементті жою және кірістіру . 1 сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Наурыз 2023
377
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім


Педагогтың аты-жөні

Байменова Р

Күні


Сынып 9

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Элементті жою және кірістіру . 1 сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


9.3.3.2 екіөлшемді массивтер пайдаланып Python программалау

тілінде бағдарламаларды жасау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Бірөлшемді және екі өлшемді массивтерді анықтау

Көптеген оқушылар:

Бірөлшемді және екіөлшемді массивтерді салыстыру;

Кейбір оқушылар:

Бірөлшемді және екіөлшемді массивтерді программалау.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

Ой сергіту

«Ақ парақ» жаттығуы

Оқушыларды екі топқа бөліп, тапсырма беру. 1-ші

топқа қағазды жырту, ал 2-ші топқа қағазды

бірнеше жерінен тесу беріледі.

Берілген ақ парақтар бойынша, қандай

жағдаяттарды немесе аңыздарды айтуға болады.

Айтылатын ойды дәлелдеп беру керек. Қағазды

жыртқан және шұрқ тескен кезде қандай ойда

болдыңыз?

Үй тапсырмасы: Өткен тақырып бойынша

оқулықта берілген тапсырманың шешімін топта

талдайды. Өзара бағалайды.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.









Компьютер,

оқушының

жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Ой қозғау

Күнделікті өмірдегі және ғылымда кездесетін

қандай есептерді массивтер көмегімен

өрнектеуге және шешеуге болады деп

ойлайсың?

Практикалық жұмыс

1 тапсырма. Екі таңбалы сандар*

А[N] бірөлшемді массив берліген (1≤N≤99,

ai<1000) . Осы массивтегі барлық екі таңбалы

сандар



2 тапсырма. Іріктеу ***

Еліміздің бокстан жетістіктерін дүниежүзі

Оқулық

Компьютер

мойындаған. Елімізде осы спорт түрінен аттары

әлемеге әйгілі бірнеше олимпиада жеңімпаздары

бар. Әуесқой бокста 49 кг мен 91 кг арасында 10

салмақ дәрежесі бар. 9-сынып оқушылары

арасында боксқа деген қызығушылық өте жоғары.

Бокстан спорт үйірмесіне жазылу үшін

салмақтары 47≤ mi ≤ 92 кг арасында болуы керек.

9-сынып оқушылары арасында N оқушы бокс

үйірмесіне қатысу үшін өз салмақтарын өлшетті (

2≤N≤100, 30≤ mi ≤125). Осы деректер бойынша

қанша оқушы бокс үйірмесіне қатыса алады? Бұл

оқушылардың тізімдегі нөмірлері қандай?




Дескриптор

Тапсырманы мұқият оқып, шартын

түсінеді;

Есептің математикалық моделін дұрыс

құрастырады;

Программалық кодын жазады.

Оқушылардың жұмыстарын фишкалар арқылы

бағалау. Әр тапсырма орындағанда нәтижесіне

сәйкес фишка жинады

Мұғалімді тыңдайды



















\



\













































\








\






Оқулық



Компьютер



















\


Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс:

Өзін-өзі бағалау.


Үй тапсырмасы

Тарау бойынша тест дайындап келу






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!