Сабақтың тақырыбы: Әріпті өрнектерді салыстыру. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Әріптің берілген мәніндегі әріпті өрнектердің мәнін табу, есеп бойынша әріпті өрнектер құрастыруға үйрету, жылдам есептеу қабілеттерін шыңдап пәнге деген қызығушылығын арттыруДамытушылық: Жаңа материалмен таныстыру үшін амалдар компоненттерінің атауларын қайталау қажет ,компоненттердің бірі а ртқан ,кеміген кезде жасалынады, танымдық белсенді іс-әрекеттерге баулу, амалдардың нәтижесі қалай өзгеретініне талдау шығармашылық қабілеттерін арттыру,логикалық ойлауды дамыту.Тәрбиелілік: Оқушыларды ұқыптылыққа,еңбекқорлыққа, тиянақтылыққа, белсенділікке тәрбиелеу.Сабақтың көрнекілігі:.Сабақтың әдістері: Ойын, әртүрлі көрнекілік, Сабақтың барысы: Ұйымдастыру бөлімі. Үй тапсырмасын тексеру Психологиялық дайындықКөгершіннің тапсырмасы. «Мен осы үйлердің шатырында тұрамын.Үйдің тұрғындары кілттерін шатастырып алыпты.көмектесейік»Сәйкес кілтті тап!Балалар бүгін біздің сабағымыз күндегіден ерекше болмақ,бізге бүгін қонақтар келіп отыр қонақтарымызға есепті қалай шығара алатындығымызды көрсетейік.Сабағымыздың тақырыбы Әріпті өрнектерді салыстыру . « ( сабақ мақсаты) Сабағымызды бастамас бұрын,мен сендерге ертегіден үзінді айтып өтейін тыңдаңдар. Ертеде әріптер мен сандар араз болыпты. Олар үнемі айтысып жүреді екен.Біз болмасақ санау,қосу азайту болмас еді,- деп мақтанады сандар.Ал әріптер болса: Біз болмасақ жазу, оқу болмас еді таласады.Бір күні 3 саны мен З әрпі бәрін бірі көріп таң қалады.Қалай ойлайсыңдар? Олар неге таң қалды?( Олар бір – біріне ұқсас)Олар сол күннен бастап дос болып кетеді.Содан соң басқалары да достасады.Бәрі бірігіп « Төрттік мысал» деген ойынды ойлап тауыпты.Ендеше біз де сол ойынды ойнайық.( Сағат сөзінен есептер құрау) сағат 2 дауысты дыбыс, 3 дауыссыз дыб-с ,барлығы 5 дыбыс2+3-5, 3+2- 5,5-3-2,5-2-3. Қосу комп-і, « Қосылғыштардың орнын ауыстырғаннан қосындының мәні өзгермейді.Қосуды азайтумен тексереді деген ережелер пысықталады.3+4 4+2 бұл санды өрнектер 3+а а+2 әріпті өрнектердің мәні белгісіз болса белгілі қосылғышқа қарап салыстырамыз 3 2 демек, 3+а артық.7-3 7-2 Ь-2 Ь-3 себебі азайтқыш артса,айырманың мәні кемиді.№ 1 есеп сызбамен орындау( тақтамен жұмыс)Қосылғыштардың бірін ауыстырған кезде қосындының мәні қалай өзгереді? (қосылғыштардың бірін арттырған кезде қосындының мәні бір санға артып отырады.)Қосылғыш3+1-4 3+2-5 3+3-6 3+4-7 3+5-8 Қосындының мәні3+6-9 3+7-10Азайтқышты арттырған кезде айырманың мәні қалай өзгереді? (азайтқышты артырған кезде айырманың мәні бір санға кеміп отырады.)Азайғыш 9 - 1-8 9 -2 - 7 9-3-69-4-59-5-49-6-39-7-2Азайғышты арттырған кезде айырманың мәні қалай өзгереді? (азайғышты арттырған кезде айырманыңмәні бір санға артып өзгереді)№2 есеп«Ойлан тап» ойыны. а=6 В=7 C=5 Салыстыру: (тақтамен жұмыс)а*а+3 с+3*3+св*в-3 5-с*10-сСергіту сәті Қарлыкесек ойыны а,н, т,г. Әріптеріне сөз ойлауСөз ойла,тез ойла№3 есеп Өз беттерімен жұмыс. «Үндемес» ойыны4+3*5+4 7+3*7-3 8-4*8-1а+3*5+а д+3*д-1 7-с*3-с Психологиялық жұмыс.№5 Логикалық тапсырма:Мен бір сан ойладым. Оған 5-ті қосқанда, 9 шықты. Мен қандай сан ойладым?4+5=9 10-3 =7 Қорытындылау: Математикалық жұмбақ жасыру.Төрт қаз ұшып барады,Биіктен төмен қарады.Аяқ нешеу, бас нешеу?Жауабын кім табады?(8,4) Сатып алып бір сәбіз,Қойды үйрек себетке.Тағы сонша қосса оған,Нешеу болмақ әдетте.(2) Бағалау:Ұй тапсырмасы:№4 есеп 147 бет Үшсарт негізгі мектебі