Сабақтың тақырыбы
: Еліне танымал – талант
иесі
Сабақтың
мақсаты: Жаңа модульдерді сабаққа
енгізу арқылы оқушылардың дүниетанымын кеңейту. Әр түрлі
тапсырмаларды өздігінен орындап , өз ойларын еркін жеткізе білуге
дағдыландыру , білімді өздері алып , пікірсайысқа түсу арқылы өз
дәлелдерін келтіре білуге үйрету. Сыйластық , достық қарым –
қатынастарға баулу .
|
Ресурстар : маркерлар , плакаттар ,
стикерлар, ноутбук
|
Сабақтың
критерилері :
1. Мәтіннің негізгі
ойын анықтау .
2. Мәтіннен тұйық
етістікті табыңдар
3. Еліне танымал
адамдар жайлы мәліметтер
айту.
|
10.55 –
11.00
11.00
-11.05
11.05
-11.07
11.07-11.12
11.12-11.17
11.17
11.30
3
мин
2мин
11.35-11.40
|
Психологиялық
тренинг.
Мақсат қою
кезеңі
Әр оқушы өзінің атын
айтып, атының бас әріпінен басталатын өз бойындағы жақсы қасиетті
айтады
Үй тапсырмасын
тексеру
Сыныпты әр түрлі
суреттер арқылы жұпқа бөлемін, одан кейін өз аттарының бас
әріптеріне байланысты топқа
бөлінеді.
Сұрақтар қоя отырып
сабақтың тақырыбын шығару.
Мәтін бойынша әр жұп
үш сұрақ құрау
1
топ
1)Мәтін негізінде сөзжұмбақ
құрайды .
2)Еліне танымал-талант иесінің
жазған еңбек -тері өте көп екенін
дәлелдейді.
3)Тақырып негізінде
түсінгендерін постер арқылы жасап, аквариум әдісі арқылы
қорғайды.
2
топ
1)Мәтінді пайдалана отырып слайд
жасайды
2)Еліне танымал-талант иесінің
еңбектерін жоққа шығарады.
3)Тақырып негізінде
түсінгендерін постер арқылы жасап, аквариум әдісі арқылы
қорғайды.
Смаилк суреттерін
беру арқылы Рефлексия алу
Формативті
бағалау
Рефлексия
Үй тапсырмасы Мақал
– мәтелдер жазып келу, 57-бет, 2-тапсырманы
орындау
|
Бір-бірлеріне айтқан
жақсы қасиеттерді бойларына
сіндіреді
«Дұрыс – бұрыс»
ойыны арқылы
Сыныптағы ахуалды
тудыру
Мұғалім оқушыларға
сұрақ қояды
Мәтінді топ ішінен
шығып бір- бір оқушыдан шығып сыныпқа
түсіндіреді
Мәтінді жан-жақты
қарастырады
Бірінші топ қолдаушы
, екінші топ қарсы яғни Еліне танымал-талант иесінің жазған
еңбектерін жоққа шығарады, пікірлерімен дәлел
келтіреді
Оқушыларға рефлексия
парақшаларын таратамын
Бағалау
парақшаларын
тарату
оқушыға үй
тапсырмасын береді
|
Оқушылар өз аттарын
айтып бойындағы жақсы қасиетті
айтады
Оқушылар сұрақтарға
бір-бірлеріне дұрыс-бұрыстығын
айтады.
Топтық ахуалды
сақтайды
Оқушылар
бір-бірлерінің жауаптарын тыңдап ауызша
бағалайды.
Топ басшысы әр
оқушының міндетін белгілейді
Оқушылар топта
қолдарын көтеру арқылы өз ойпікірімен
бөліседі
Дарынды бала топта
мәтінді аударып, түсіндіреді
Ұялы телефон
сөздігін қолданады
Тапсырманы аквариум
әдісі арқылы қорғайды болып
орындайды
Екі топ пікірсайысқа
дайындалады
Екі топ өз
пікірлерін айтып дәлелдейді
Әр топтың басшысы
топ жауабын қорғап дәлелді пікірлер
келтіреді
Сабақта алған
әсерлерін рефлексия парақшаларына
жазады
Екі топ бір – бірін
бағалайды
Күнделіктеріне
жазады
|