Сабақтың
басы
7 мин
|
1.Сәлемдесу.
2.Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру.
3.Оқушыларды түрлі түсті кәмпиттер арқылы 3 топқа
біріктіру.
4.Үй
тапсырмасын пысықтау.
«Сұрақ-жауап»
әдісі
-
Вreak
нұсқаулығы цикл жұмысына
қалай әсер етеді?
-
for i in range(1,10): if i ==4
: break циклі неше рет жұмыс істейді?
-
Вreak-ті циклде шартсыз қолдансақ, қандай нәтиже аламыз?
-
Циклде бірнеше break
нұсқаулығын
қолдануға бола ма? Себебін түсіндір.
-
Вreak пен сontinue цикл
басқару нұсқаулықтарын программа жазуда қолдана білу қаншалықты
маңызды?
-
Шарт тексеру операторының
-
else командасы қандай қызмет атқарады? Есіңе түсір.
|
Оқушылар
сәлемдеседі.
Психологиялық ахуал
қалыптастырады.
Топқа
бірігеді.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
|
ҚБ:
бағалау
парағы топ басшысына беріледі.
(қосымша
№1)
ClassDojo платформасында бағалау
Қолпаштау
Смаилик
|
Слайд
Бағалау
парағы А4
wordwall.net
|
Сабақтың
ортасы
30 мин
|
«Үштік»
(Ойлан, топтас, бөліс) әдісі бойынша оқушылар тақырыпты жеке оқып
ойланады, жұппен жұптасады, топпен пікірлесіп тақырыпты
орындайды.
Оқушылар
оқулықтағы ақпаратпен танысады.
1-тапсырма
1)N
натурал саны
берілген. Сол
санның цифрларының арасында
«7» цифры
болса, цикл
жұмысын тоқтатып
«Error», әйтпесе санның
цифрларының қосындысын экранға
шығаратын программа құрастыр.
x=int(input('N='))
k=s=0
while x!=0:
k=x%10 x//=10
s=s+k
if k == 7:
print('Error)
break
else:
print(s)
2)Латын әріптерінен құралған L жол берілген. Осы жолда «k» әрпі кездесе
ме? Анықтаңдар. Егер іздеген әріп кездессе, онда «bar», ал кездеспесе
«joq» жауабын экранға шығаратын программа құрастыр.
Программа коды:
x=int(input('x=')) k=s=0
while x!=0:
k=x%10 x//=10
if k <
5:
print('Joq')
break
else:
print('Ia')
3)Ұзындығы N(1≤N≤20)
бүтін сандар мен бір ғана бөлшек саннан тұратын тізбек берілген. Бөлшек сан кей жағдайларда тізбекте кездеспеуі де мүмкін. Осы тізбекте бөлшек болса, онда санның орнын, әйтпесе «joq»
жауабын экранға шығаратын программа құрастыр. Программада деректер тігінен енгізіледі.
2-тапсырма.
1, 2-практикалық тапсырмалардың
программа кодын талдаңдар (1, 3-
суреттер). Екі программадағы
еlse блогының
қызметіне түсініктеме беріңдер.
|
Оқушылар тапсырманы орындайды.
|
Дескрипторлар:
-Программада циклдің орындалуын анықтайды;
-Else циклінің жазылу кодын анықтайды;
-Программа кодын тексереді.
3 балл
Дескрипторлар:
-Программада циклдің орындалуын анықтайды;
-Else циклінің жазылу кодын анықтайды;
-Программа кодын тексереді.
3 балл
Дескриптор:
-Программада циклдің орындалуын анықтайды;
-Else циклінің жазылу кодын анықтайды;
-Программа кодын тексереді.
3
балл
Дескриптор
-Else операторының қызметін анықтайды
1
балл
|
Оқулық
Слайд
Компьютер
|
Сабақтың
соңы
5 мин
|
Сабақты қорытындылау.
«Венн
диаграммасы»
Оқушылар топтық жұмыс
жасайды Вreak
сontinue, еlse
цикл нұсқаулықтарының негізгі
ұқсастық пен айырмашылықтарын
салыстыра отырып, бағала.
Бұл нұсқаулықтардың
программа құрудағы
маңызы қандай?
Программа құруды
қаншалықты жеңілдетеді?
Ойыңды ортаға
сал.
Үйге тапсырмасы:
146-бет. 7-тапсырма
Бағалау.
|
Сабақтың тақырыбын қорытындылайды.
|
Бірін-бірі бағалау.
|
күнделік
|
Кері байланыс
3 мин
|
«4Қ» тәсілімен оқуда қызық,
қиын, қажет, құнды тұстарын белгілеу
|
Тақырып бойынша
«4Қ»
тәсілімен
оқуда қызық, қиын, қажет, құнды тұстарын
белгілейді
|
Оқушылар бағалау критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
Кеспе қағаз
|
Саралау.
Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз?
Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма
ұсынасыз?
|
Бағалау.
Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық
және қауіпсіздік
техникасын
сақтау.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай
екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты
жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы
да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде,
сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары
туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|