ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИСТРЛІГІ
БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУДЫҢ ҰЛТТЫҚ ОРТАЛЫҒЫ «ӨРЛЕУ» АҚ
«Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы
«Павлодар облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты»
![]()
Технологиялық карта
Орындаған: Абитаева М.Б.
Павлодар, 2017
Күні:
Білім беру саласы:Таным.
Бөлімі:Жаратылыстану
Тақырыбы:Емдік шөптер.
Мақсаты: Балаларға емдік шөптер туралы мағлұмат беру.
Міндеттері:
Өсімдіктер әлемінің адам өміріндегі орны туралы түсініктерін қалыптастыру;
Шипалы өсімдіктер туралы алған білімдерін пысықтау:
Табиғат пен адамзат арасындағы тығыз байланыс туралы білімдерін дамыту;
Табиғатқа күтіммен қарап,қамқор болуға,оны аялап,қорғауға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер:Көрсету,түсіндіру,әңгімелеу.
Көрнекілік:Суреттер.
Үш тілде сөз: Емдік шөптер- лекарственные растений- drug plantes
|
Әрекет кезеңі |
Тәрбиеші әрекеті |
Баланың әрекеті |
Жағымды |
Жағымсыз |
|
Мотивация |
Балаларға таныс шөптердің,ағаштардың,гүлдердің суреттерін тақтаға іліп,қарап шығуды ұсынады.Өсімдіктердің атауларын анықтайды. |
Суреттегі шөптерді,ағаштар-ды,гүлдерді атайды. |
|
|
|
Ізденіс ұйымдастыру |
Шаттық шеңбері: Біз қандаймыз,қандаймыз, Шұғылалы таңдаймыз Күлімдеген күндейміз Ренжісуді білмейміз Ағаштарды,гүлдерді,шөптерді бір сөзбен қалай атауға болатынын сұрайды. -Өсімдіктер қайда өседі? -Өсімдіктер не үшін керек? Тақтадағы суреттен өздерінің ұнатқан өсімдігін таңдап,оның қандай емдік қасиеті бар екенін білгендерінше баяндап беруін сұрайды. Балалардың жауаптарын жинақтап,қорытынды жасайды: -Айналамызды өсімдіктер қоршаған:үйде де (бөлме өсімдіктері),бақта да,кең далада да,орман менен тоғайда,тіпті шөл далада да өсімдіктер өседі.Біз өсімдіктерден пайдалы заттар аламыз,ол адамдарға азық болады,ал таза ауа үшін тигізер пайдасы ерекше.Көптеген өсімдіктердің емдік қасиеті бар,сонымен қатар,олар өте әдемі,біз оларды әрдайым сүйсініп тамашалаймыз.«Өсімдіктер әлемі-жер дүниенің сәні мен әні» деп бекер айтылмаған. Педагог дәрілік өсімдіктердең құрастырылған гүлшоғын әкеледі .Мына гүлшоғын көргенде не ойлайсындар .Бұл гүлшоғын сыйлыққа беруге болама. -Балалар осы гұлшоғына жинақтаған өсімдіктерге мұқият қарандар. Осы өсімдіктерді тақтаға ілінген суреттердің ішінен тауып көрсетіңдер. - Балалар, бұл жай ғана гүлшоғы емес, бұл- сиқырлы гүлшоғы. Бұл өсімдіктердің сиқырын адамдар ерте кезден-ақ білген. Оның ауруды емдейтін құдіретін байқаған. Біздің жерімізде дәрілік өсімдіктер көп өседі. Бүгін солардың біразымен танысамыз. Ал сендер ауырып қалған кезде аналарың қалай емдейді? Қандай шөптердің пайдаланатынын білесіңдер ме? Педагог гүлшоғынан дәрілік өсімдіктерді шетінен шығарып, олардың қандай ауруды емдейтінін қысқаша түсіндіреді. Олардың суреттерін көрсетеді. Билингвальный компонент. Жолжелкен- подорожник, жалбыз-мята, қалақай-крапива, түймедағы-ромашка. Сергіту сәті Алай-түлей жел соқты, Шыбық желмен толқыды. Кенеттен жел тоқтай қалды, Шыбық түзу тұра қалды. Балалар екі топқа бөліп тапсырмалар беріледі. 1 топ; карточкалармен жұмыс. Таратпалы суреттермен жұмыс жүргізеді. 2 топ жапсыру. Емдік шөпті бұқтырып, балаларға дәмін, иісін сезінуге беру. Сұрақ қояды: - Емдік өсімдіктері деп неге айтамыз? -Олар қай жерде өседі? - Денсаулыққа қандай пайда әкеледі? |
Шенберге тұрады өленнің сөздерін қайталайды. Суреттен ұнатқан өсімдікті таңдап,оның пайдалы қасиеттері туралы айтады. Қызығушылық білдіріп,мұқият тыңдайды. Балалардын пікірі тындалады. Сұрақтарға жауап беріп,пікірлерін дәлелдейді. Суреттерге қарап сюжетін есте сақтайды. Өлең мазмұнына сәйкес қимылдар жасайды. Карточкалармен жұмыс орындайды. Жапсыру жұмысын орындайды. |
|
|
|
Рефлексия |
Табиғаттағы дәрілік өсімдіктердің қандай ауру түрлерін қолданылатынын айтып өту. |
Өз пікірлерін білдіреді. |
|
|
Күтілетін нәтиже:
Бөлме өсімдіктердің қасиеттерін білу,оларды күтіп баптау туралы мағлұмат алу,
Өсімдіктердің адам өміріндегі маңызы жайлы,әңгімелеп айта білуді үйренеді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Емдік шөптер
Емдік шөптер
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИСТРЛІГІ
БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУДЫҢ ҰЛТТЫҚ ОРТАЛЫҒЫ «ӨРЛЕУ» АҚ
«Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы
«Павлодар облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты»
![]()
Технологиялық карта
Орындаған: Абитаева М.Б.
Павлодар, 2017
Күні:
Білім беру саласы:Таным.
Бөлімі:Жаратылыстану
Тақырыбы:Емдік шөптер.
Мақсаты: Балаларға емдік шөптер туралы мағлұмат беру.
Міндеттері:
Өсімдіктер әлемінің адам өміріндегі орны туралы түсініктерін қалыптастыру;
Шипалы өсімдіктер туралы алған білімдерін пысықтау:
Табиғат пен адамзат арасындағы тығыз байланыс туралы білімдерін дамыту;
Табиғатқа күтіммен қарап,қамқор болуға,оны аялап,қорғауға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер:Көрсету,түсіндіру,әңгімелеу.
Көрнекілік:Суреттер.
Үш тілде сөз: Емдік шөптер- лекарственные растений- drug plantes
|
Әрекет кезеңі |
Тәрбиеші әрекеті |
Баланың әрекеті |
Жағымды |
Жағымсыз |
|
Мотивация |
Балаларға таныс шөптердің,ағаштардың,гүлдердің суреттерін тақтаға іліп,қарап шығуды ұсынады.Өсімдіктердің атауларын анықтайды. |
Суреттегі шөптерді,ағаштар-ды,гүлдерді атайды. |
|
|
|
Ізденіс ұйымдастыру |
Шаттық шеңбері: Біз қандаймыз,қандаймыз, Шұғылалы таңдаймыз Күлімдеген күндейміз Ренжісуді білмейміз Ағаштарды,гүлдерді,шөптерді бір сөзбен қалай атауға болатынын сұрайды. -Өсімдіктер қайда өседі? -Өсімдіктер не үшін керек? Тақтадағы суреттен өздерінің ұнатқан өсімдігін таңдап,оның қандай емдік қасиеті бар екенін білгендерінше баяндап беруін сұрайды. Балалардың жауаптарын жинақтап,қорытынды жасайды: -Айналамызды өсімдіктер қоршаған:үйде де (бөлме өсімдіктері),бақта да,кең далада да,орман менен тоғайда,тіпті шөл далада да өсімдіктер өседі.Біз өсімдіктерден пайдалы заттар аламыз,ол адамдарға азық болады,ал таза ауа үшін тигізер пайдасы ерекше.Көптеген өсімдіктердің емдік қасиеті бар,сонымен қатар,олар өте әдемі,біз оларды әрдайым сүйсініп тамашалаймыз.«Өсімдіктер әлемі-жер дүниенің сәні мен әні» деп бекер айтылмаған. Педагог дәрілік өсімдіктердең құрастырылған гүлшоғын әкеледі .Мына гүлшоғын көргенде не ойлайсындар .Бұл гүлшоғын сыйлыққа беруге болама. -Балалар осы гұлшоғына жинақтаған өсімдіктерге мұқият қарандар. Осы өсімдіктерді тақтаға ілінген суреттердің ішінен тауып көрсетіңдер. - Балалар, бұл жай ғана гүлшоғы емес, бұл- сиқырлы гүлшоғы. Бұл өсімдіктердің сиқырын адамдар ерте кезден-ақ білген. Оның ауруды емдейтін құдіретін байқаған. Біздің жерімізде дәрілік өсімдіктер көп өседі. Бүгін солардың біразымен танысамыз. Ал сендер ауырып қалған кезде аналарың қалай емдейді? Қандай шөптердің пайдаланатынын білесіңдер ме? Педагог гүлшоғынан дәрілік өсімдіктерді шетінен шығарып, олардың қандай ауруды емдейтінін қысқаша түсіндіреді. Олардың суреттерін көрсетеді. Билингвальный компонент. Жолжелкен- подорожник, жалбыз-мята, қалақай-крапива, түймедағы-ромашка. Сергіту сәті Алай-түлей жел соқты, Шыбық желмен толқыды. Кенеттен жел тоқтай қалды, Шыбық түзу тұра қалды. Балалар екі топқа бөліп тапсырмалар беріледі. 1 топ; карточкалармен жұмыс. Таратпалы суреттермен жұмыс жүргізеді. 2 топ жапсыру. Емдік шөпті бұқтырып, балаларға дәмін, иісін сезінуге беру. Сұрақ қояды: - Емдік өсімдіктері деп неге айтамыз? -Олар қай жерде өседі? - Денсаулыққа қандай пайда әкеледі? |
Шенберге тұрады өленнің сөздерін қайталайды. Суреттен ұнатқан өсімдікті таңдап,оның пайдалы қасиеттері туралы айтады. Қызығушылық білдіріп,мұқият тыңдайды. Балалардын пікірі тындалады. Сұрақтарға жауап беріп,пікірлерін дәлелдейді. Суреттерге қарап сюжетін есте сақтайды. Өлең мазмұнына сәйкес қимылдар жасайды. Карточкалармен жұмыс орындайды. Жапсыру жұмысын орындайды. |
|
|
|
Рефлексия |
Табиғаттағы дәрілік өсімдіктердің қандай ауру түрлерін қолданылатынын айтып өту. |
Өз пікірлерін білдіреді. |
|
|
Күтілетін нәтиже:
Бөлме өсімдіктердің қасиеттерін білу,оларды күтіп баптау туралы мағлұмат алу,
Өсімдіктердің адам өміріндегі маңызы жайлы,әңгімелеп айта білуді үйренеді.
шағым қалдыра аласыз













