“Сағыз орта мектебі" КММ
Шебер сабақ
Тақырыбы: «Эмоционалды интеллекттің маңыздылығы!»

Мектеп психологі: Батанова Лаура Асхатовна
«Эмоционалды интеллекттің маңыздылығы!» шебер сабақ
Батанова Лаура Асхатовна
“Сағыз орта мектебі" КММ педагог-психологы
Мақсаты: Ата-аналарға бала тәрбиесіне қатысты ақпараттар мен кейс тапсырмаларды беру арқылы, сауаттылықтарын арттыру және рухани дамыған, креативті ,өзін-өзі әрдайым жетілдіруге ұмтылған тұлға екенін көрсету.
1 слайд. Аудиториямен байланыс.
-
А
дамның
өмірін ақыл-ой басқарады ма , эмоция басқарады
ма? -
Не себепті деп ойлайсыз? (аудиториядан жауап алу)
Көпшілік жағдайда назар аударып қарайтын болсақ ақыл-ой емес, эмоция басқарып кетеді. Ашуланған жағдайда болсын, қорыққан жағдайда болсын бірінші ой санамен емес, сол сәттегі эмоциямызға ерік береміз.
Интеллект өзі :
-
Физикалық интеллект
-
Ақыл-ой интеллект
-
Рухани интеллект
-
Ақыл-ой интеллект деп бірнеше түрге бөлінеді.
2 Слайд. Аудиториямен байланыс.
А
дамда
тәулігіне қанша ой туындайды? (60 000)
Позитивті ойлардың пайыздық мөлшері қандай? (30 пайыз жағымды)
Жағымсыз ойлардың үлесі қанша? (70 пайыз жағымсыз)
Мысалы: 1.Сіз ініңізге немесе апаңызға қоңырау шалдыңыз. Бірнеше рет хабарласқаныңызбен қоңырауға жауап ала алмадыңыз. Сіздің ойыңызға бірінші жағымды ой келеме немесе жағымсыз ой келеме? (Телефонды неге алмайды, барлығы дұрыс па?» деген секілді жағымсыз ойлар бірден ойымызға келеді).
2. Әмиянды үйге тастап кеттіңіз. Бірақ сауда орнына барғаннан кейін оны іздестіре бастайсыз, таба алмайсыз, бірден ойымызға «ұрлап кетті», «жоғалтып алдым» деген секілді жағызсыз ойлар келеді. Көріп отырғандарыңыздай қай істе болсын позитивті ойламай, негативті ойлармен санамызды толтырып тастаймыз.
-
Бір істі бастар алдында да «Олай болмаса», «жоқ қолымнан келмейді», «маған ұрысса нестеймін», «менікі дұрыс емес сияқты» т.б миға негативті ақпараттар кетеді.
3 слайд. Сіз үшін позитивті ойлау деген не? Аудиториямен байланыс (сұрақ-жауап)
4 слайд. Позитивті ойлау — бұл эмоционалды зияттың негізгі бөлігі, себебі EQ эмоцияларды және жағымды жағдайларды басқарумен, сондай-ақ қандай да бір эмоциялардың ұнамды мағыналарын ұғынумен байланысты
Аудиториямен байланыс. «Негативтен позитивке...» жаттығуы.
Нұсқаулық: Ортаға ойыншылар жұптасып, қатарласа тұрады. Ортаға бір қатысушы шығарады. Жұптасқан қатысушылардың арасынан өткізеді. Иықтаса жұптасқан қатысушылар ортасынан өткен кезде позитивке толы сөздерді айта бастайды.
-
Мысалы: еңбекқорсың, домбыраны жақсы тартасың, тапсырманы уақытында орындайсың, жақсы доссың т.с.с
Ортадан өткеннен кейін қатысушы әсерімен бөліседі.
-
Жаттығуды керісінше орындалады.
Жұптасқан қатысушылардың арасынан тағы бір қатысушы өтеді. Иықтаса жұптасқан қатысушылар ортасынан өткен кезде негативке толы сөздерді айта бастайды.
-
Мысалы: жалқаусың, көп сөйлейсің, уәдеңде тұрмайсың т.с.с
Кері байланыс:
-
Байқағандарыңыздай, сіздің өміріңізді негатив өсіреді ме?
-
позитивке толы өмір өсіреді ме?
5 слайд.
Эмоциялық еске арналған жаттығу
Нұсқау: төмендегі берілген әрбір жағдайға өз өміріңдегі ұмытылмай қалған сәтті жазыңдар, не себептен бұл сәт есіңде қалғанын атап көрсет:
- Ұмытылмайтын мереке
- Ұмытылмайтын достар
- Ұмытылмайтын саяхат - Ұмытылмайтын қонақ
- Ұмытылмайтын кеш
- Ұмытылмайтын табыс немесе жетістік.
Қорытынды:Адам естігенінің 90 % ұмытады, көргендерінің 50%, ал өзі істегенінің 10 % ұмытады екен. Сондықтан мақсаттарыңа жету үшін әр уақытта өз қолдарыңмен істеуге тырысыңыздар.
6 слайд.
Екі шындық, бір жалған» жаттығуы
Нұсқау: топ мүшелері дөңгеленіп отырады: әрбіреуінде қағаз бен қарындаш дайын болуы тиіс. Топ мүшелеріне өздеріне қатысты үш сөйлем жазу ұсынылады. Бұл үш сөйлемнің екеуі шындық, біреуі жалған болуы тиіс. Барлық қатысушылар өз сөйлемдерін оқиды.
7-8-9 слайд. «5 артықшылық жаттығуы»
Нұсқаулық. 3 топқа жағдаяттық тапсырма беріледі. Сынған, жоғалған, бүлінген заттың 5 артықшылығын позитивті оймен көре білу.
-
1тапсырма
-
Байқаусызда телефонды құлатып алып, экраны сынып қалды
-
2-тапсырма
-
Үйдің кілтін жоғалтып алдың?
-
3-тапсырма
-
Қонаққа баруға дайындалып жатқанда көйлегіңізге үлкен дақ түскен. Сізде басқа көйлек жоқ. Не істейсіз?

10 слайд. «Мен жасымды өзгерткім келеді» тренингі
Нұсқаулық. Сіздің қолыңызда сиқырлы таяқша бар. Сіз ол арқылы өз жасыңызды өзгерте аласыз яғни үлкейтіп немесе жасыңызды кішірейтуге мүмкіндігіңіз бар.
-
Сіздің неше жаста болғыңыз келеді?
Аудиториямен байланыс.
-
Не себепті жасыңызды өзгерткіңіз келеді?
-
Не себепті өз жасыңызды өзгертпедіңіз?
11 слайд. «Мен жасағым келеді, бірақ қорқамын.......»жаттығуы
Н
ұсқаулық. Қатысушылар 1-2 ге саналу арқылы
жұптасады.
Қатысушылар «мен жасағым келеді, бірақ қорқамын» тақырыпты 1-жұп айтып, талқылайды. Қоңырау соғылғаннан кейін, 2-жұп
сол сұраққа жауап іздейді. Келесі жұп тыңдайды.
-
Кері байланыс орнату.
Қорытынды.
1
2
слайд. Адам өзін - осы шақ, өткен шақ - есік, келер шақ
- терезе деп қарастырсақ, өткенін ойлай беріп үнемі негативте
жүрсе, яғни есік пен терезе қатар ашылса адамға суық тиюі мүмкін,
сол секілді адам осы шақта болып жатқан оқиғаны позитивті ойлап,
уақытты бағалай білу керек. Қорыта айтатын болсақ, бірінші мезетте
негативті ойламай, позитивке айналдыра білсек эмоционалды
интелектімізді көтере аламыз. Энергиямызды өтіп кеткен немесе келер
шаққа жұмсамай дәл осы шақты бағалай білейік!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Эмоционалды интеллекттің маңыздылығы"
"Эмоционалды интеллекттің маңыздылығы"
“Сағыз орта мектебі" КММ
Шебер сабақ
Тақырыбы: «Эмоционалды интеллекттің маңыздылығы!»

Мектеп психологі: Батанова Лаура Асхатовна
«Эмоционалды интеллекттің маңыздылығы!» шебер сабақ
Батанова Лаура Асхатовна
“Сағыз орта мектебі" КММ педагог-психологы
Мақсаты: Ата-аналарға бала тәрбиесіне қатысты ақпараттар мен кейс тапсырмаларды беру арқылы, сауаттылықтарын арттыру және рухани дамыған, креативті ,өзін-өзі әрдайым жетілдіруге ұмтылған тұлға екенін көрсету.
1 слайд. Аудиториямен байланыс.
-
А
дамның
өмірін ақыл-ой басқарады ма , эмоция басқарады
ма? -
Не себепті деп ойлайсыз? (аудиториядан жауап алу)
Көпшілік жағдайда назар аударып қарайтын болсақ ақыл-ой емес, эмоция басқарып кетеді. Ашуланған жағдайда болсын, қорыққан жағдайда болсын бірінші ой санамен емес, сол сәттегі эмоциямызға ерік береміз.
Интеллект өзі :
-
Физикалық интеллект
-
Ақыл-ой интеллект
-
Рухани интеллект
-
Ақыл-ой интеллект деп бірнеше түрге бөлінеді.
2 Слайд. Аудиториямен байланыс.
А
дамда
тәулігіне қанша ой туындайды? (60 000)
Позитивті ойлардың пайыздық мөлшері қандай? (30 пайыз жағымды)
Жағымсыз ойлардың үлесі қанша? (70 пайыз жағымсыз)
Мысалы: 1.Сіз ініңізге немесе апаңызға қоңырау шалдыңыз. Бірнеше рет хабарласқаныңызбен қоңырауға жауап ала алмадыңыз. Сіздің ойыңызға бірінші жағымды ой келеме немесе жағымсыз ой келеме? (Телефонды неге алмайды, барлығы дұрыс па?» деген секілді жағымсыз ойлар бірден ойымызға келеді).
2. Әмиянды үйге тастап кеттіңіз. Бірақ сауда орнына барғаннан кейін оны іздестіре бастайсыз, таба алмайсыз, бірден ойымызға «ұрлап кетті», «жоғалтып алдым» деген секілді жағызсыз ойлар келеді. Көріп отырғандарыңыздай қай істе болсын позитивті ойламай, негативті ойлармен санамызды толтырып тастаймыз.
-
Бір істі бастар алдында да «Олай болмаса», «жоқ қолымнан келмейді», «маған ұрысса нестеймін», «менікі дұрыс емес сияқты» т.б миға негативті ақпараттар кетеді.
3 слайд. Сіз үшін позитивті ойлау деген не? Аудиториямен байланыс (сұрақ-жауап)
4 слайд. Позитивті ойлау — бұл эмоционалды зияттың негізгі бөлігі, себебі EQ эмоцияларды және жағымды жағдайларды басқарумен, сондай-ақ қандай да бір эмоциялардың ұнамды мағыналарын ұғынумен байланысты
Аудиториямен байланыс. «Негативтен позитивке...» жаттығуы.
Нұсқаулық: Ортаға ойыншылар жұптасып, қатарласа тұрады. Ортаға бір қатысушы шығарады. Жұптасқан қатысушылардың арасынан өткізеді. Иықтаса жұптасқан қатысушылар ортасынан өткен кезде позитивке толы сөздерді айта бастайды.
-
Мысалы: еңбекқорсың, домбыраны жақсы тартасың, тапсырманы уақытында орындайсың, жақсы доссың т.с.с
Ортадан өткеннен кейін қатысушы әсерімен бөліседі.
-
Жаттығуды керісінше орындалады.
Жұптасқан қатысушылардың арасынан тағы бір қатысушы өтеді. Иықтаса жұптасқан қатысушылар ортасынан өткен кезде негативке толы сөздерді айта бастайды.
-
Мысалы: жалқаусың, көп сөйлейсің, уәдеңде тұрмайсың т.с.с
Кері байланыс:
-
Байқағандарыңыздай, сіздің өміріңізді негатив өсіреді ме?
-
позитивке толы өмір өсіреді ме?
5 слайд.
Эмоциялық еске арналған жаттығу
Нұсқау: төмендегі берілген әрбір жағдайға өз өміріңдегі ұмытылмай қалған сәтті жазыңдар, не себептен бұл сәт есіңде қалғанын атап көрсет:
- Ұмытылмайтын мереке
- Ұмытылмайтын достар
- Ұмытылмайтын саяхат - Ұмытылмайтын қонақ
- Ұмытылмайтын кеш
- Ұмытылмайтын табыс немесе жетістік.
Қорытынды:Адам естігенінің 90 % ұмытады, көргендерінің 50%, ал өзі істегенінің 10 % ұмытады екен. Сондықтан мақсаттарыңа жету үшін әр уақытта өз қолдарыңмен істеуге тырысыңыздар.
6 слайд.
Екі шындық, бір жалған» жаттығуы
Нұсқау: топ мүшелері дөңгеленіп отырады: әрбіреуінде қағаз бен қарындаш дайын болуы тиіс. Топ мүшелеріне өздеріне қатысты үш сөйлем жазу ұсынылады. Бұл үш сөйлемнің екеуі шындық, біреуі жалған болуы тиіс. Барлық қатысушылар өз сөйлемдерін оқиды.
7-8-9 слайд. «5 артықшылық жаттығуы»
Нұсқаулық. 3 топқа жағдаяттық тапсырма беріледі. Сынған, жоғалған, бүлінген заттың 5 артықшылығын позитивті оймен көре білу.
-
1тапсырма
-
Байқаусызда телефонды құлатып алып, экраны сынып қалды
-
2-тапсырма
-
Үйдің кілтін жоғалтып алдың?
-
3-тапсырма
-
Қонаққа баруға дайындалып жатқанда көйлегіңізге үлкен дақ түскен. Сізде басқа көйлек жоқ. Не істейсіз?

10 слайд. «Мен жасымды өзгерткім келеді» тренингі
Нұсқаулық. Сіздің қолыңызда сиқырлы таяқша бар. Сіз ол арқылы өз жасыңызды өзгерте аласыз яғни үлкейтіп немесе жасыңызды кішірейтуге мүмкіндігіңіз бар.
-
Сіздің неше жаста болғыңыз келеді?
Аудиториямен байланыс.
-
Не себепті жасыңызды өзгерткіңіз келеді?
-
Не себепті өз жасыңызды өзгертпедіңіз?
11 слайд. «Мен жасағым келеді, бірақ қорқамын.......»жаттығуы
Н
ұсқаулық. Қатысушылар 1-2 ге саналу арқылы
жұптасады.
Қатысушылар «мен жасағым келеді, бірақ қорқамын» тақырыпты 1-жұп айтып, талқылайды. Қоңырау соғылғаннан кейін, 2-жұп
сол сұраққа жауап іздейді. Келесі жұп тыңдайды.
-
Кері байланыс орнату.
Қорытынды.
1
2
слайд. Адам өзін - осы шақ, өткен шақ - есік, келер шақ
- терезе деп қарастырсақ, өткенін ойлай беріп үнемі негативте
жүрсе, яғни есік пен терезе қатар ашылса адамға суық тиюі мүмкін,
сол секілді адам осы шақта болып жатқан оқиғаны позитивті ойлап,
уақытты бағалай білу керек. Қорыта айтатын болсақ, бірінші мезетте
негативті ойламай, позитивке айналдыра білсек эмоционалды
интелектімізді көтере аламыз. Энергиямызды өтіп кеткен немесе келер
шаққа жұмсамай дәл осы шақты бағалай білейік!
шағым қалдыра аласыз













