Психологиялық тренинг.
Эмоция және сезімдер.
Эмоция және сезімдер.
Мақсаты: оқушыларға эмоция мен сезім-адамның айналадағы өмір шындығына тигізер әсері туралы түсінік беру және эмоция мен сезімдерді қалай басқаруға болатындығын үйрету.
«Эмоция» жаттығуы.
Шаршадым «УҺ!» дедім.
Ренжідім «ТУҺ!» дедім.
Қорықтым «ОЙ!» дедім
Өкіндім «АҺ!» дедім.
Шарасыз «ЕҺ!» дедім.
Таңырқап «О!» дедім.
Кейідім «И!» дедім.
Біліп ап «Е!» дедім.
Қуанып «Ха-ха-ха!» дедім.
-
Қызығушылықты ояту.
Оқушылар ортаға шақырылады. Көшеде жүрген адамдардың қарбалас жүрісін саламыз. Сіз көптен кездеспеген екі досыңызды немесе сыныптасыңызды көрдіңіз, сіз ол кісімен қалай амандасар едіңіз?
Суретте - гномдар бейнеленген. Суреттегі көңіл күйіне қарап, олардың әрқайсысына ат қой. Қазіргі уақыттағы өзіңіздің көңіл күйіңізді белгіленіз. Өз есіміңді жасып, өзіңе ұнағн гномды дөңгелектеп сыз.
Мақсаты: күн бойы эмоция мен сезімге талдау жасау, жақсы психоэмоциялық көңіл-күй туғызуға үйрету.
Нұсқау: Бір күннің эмоциялық портіретін жасайық. Бүгінгі күнді таңертеңнен бері еске түсіріңдер. Барлақ оқиғаны қарап шығыңдар, жеке үзінділерді көз алдарына келтіріңдер. Енді соларды жазыңдар. Басқа адамдардың әсерінен болған оқйғалар мен сезімдердің астын сызып қойыңдар. Жақсы-жаманын атап көрсетіңдер. Осыдан кейін эмоция сәтіндегі жеке ерекшіліктерге талдау жасалады.
-
«Менің эмоцияларым» жаттығуы.
Мақсаты: Өз эмоцияларын орындап, дәл жеткізе білу дағдыларын жетілдіру.
Керекті құралдар: адамның силуеті салынған сурет, түрлі-түсті қаламдар

Нұсқау: Біз күнделікті өмірде неше түрлі эмоцияларды сезініп, сезімдерді сезінеміз. Ендеше өз сезімдерімізге анализ жасайық. Алдарыңызда адам силуеті берілген, күнделікті жиі кездесетін 4 түрлі эмоцияңызды қағаздың шетіне жазыңыз. Жиі қай эмоцияны сезінесіз соны жазуға тырысамыз. Енді осы 4 эмоцияңызды сипаттайтындай 4 түрлі түсті қарындаш таңдап жанына белгі қоямыз. Әр эмоциямызға жеке-жеке тоқталып өтейік. Әр эмоцияны сезінгенде денеміздің қай мүшесі арқылы сеземіз. Сол жерлерді таңдаған түспен бояп шығамыз.
Талдау:Эмоция дегенді қалай түсінесің?
Өз эмоцияларыңды сипаттау қиындық туғызбады ма?
Бұл әдістеме арқылы оқушының психоээмоционалды күйіне шұғыл диагностика жүргізе аламыз. Әр оқушының эмоциялық портретіне мұқият қарап шығамыз.
3. Минм лекция. «Өз эмоцияларыңды қалай басқаруға болады?»
Жағымсыз эмоциялардын қалай айырылуға болады?
Сені түсінуге тырысатын достарыңның арасында айтуға болады.
Егер сен жалғыз болсың, көпшікті не су орамалды қысып тартуға болады. Өйткені, барлық қысым қолдың, саусақтың, иықтың бұлшық еттерінде сақталып қалады. Спорттық қандай да бір түрімен айналысу да көмек береді. Байқасаңыздар спортшылардың денсаулығымен қатар жаны да сау болады. Адамға табиғатта жағымды әсерт етеді. Серуен, тамашалау, бақылау, тіпті қиын деген жағдайлардың өзінде де жағымды әсер етеді. 3-4 қысқа дем алу, сонша рет дем шығару. Бұл кезде миға баратын ипульистер көбейеді, ал ол стресс кезінде үлкен көмек. Табиғат бізді күлкі мен жылауды психикалық ауыртпалықтардан қорғаныс ретінде жаратқандай.
-
«Мандала терапия»
Мақсаты: эмоционалдық күйзеліс, алаңдаушылық деңгейін төмендету, сонымен қатар зейіннің еріктілігі мен шоғырлануын, шығармашылық қабілетін дамыту, балалардың ішкі жағдайын үйлестіру үшін «мандала» әдісінің технологиясын қолдануға қызығушылық таныту.
Мандалотерапия — эмоционалды жағдайды өзгертудің, шиеленісті жеңілдетудің, сезімдерді білдірудің және өзін-өзі реттеудің дамуының қауіпсіз және табиғи әдісі. Мектеп жасындағы балалармен жұмыс жасауда мандалотерапияны жеке сабақтарда да, топтық сабақтарда да қолдануға болады. Балалар жеке және топтық сабақтарда қарапайым үлгілерден бастап күрделірек және тәуелсіз өрнектермен аяқталатын мандалаларды бояйды.
Балалармен жұмыс жасағанда әртүрлі материалдарды қолдануға болады. Бірақ балалардың «мандалаларды» жасауда табысты болуы үшін ұсынылған материалмен жұмыс істеудегі балалардың мүмкіндіктері мен дағдыларын ескеру қажет.
Алдын ала дайындалған мандала суреттерін балалардың психоэмоционалды жағдайына қарай бөліп береміз. Балалар түрлі-түсті қарындаштарды пайдаланып, бояп шығады.
Талдау: Мандала бояу барысында қандай сезімдерді сезіндіңіз?
-
«Кім өзін жақсы мақтайды немесе сәтсіз күндерге ескертпе» жаттығуы.
Мақсаты: өзі туралы жағымды ішкі диалог жүргізу дағдасын дамыту, өзіңдік талдауды дамыту.
Нұсқау: Кейде бос өмір сүріп жүргендей, қолыңнан ештенке келмейтіндей сезімдер кездеседі. Мұндай кездері қуанышты сезімдер, қабілеттер, жеткен жетістіктер мен жеңістер ұмытылып кетеді. Барлығымызда мақтан тұтарлық болса да бір ісіміз бар ғой.
«Менің ең жақсы қасиеттерім»ескертпе бланкісі.
Мені ең жақсы сапаларым:
|
Менің ең жақсы сапаларым |
Менің қабілеттерім мен дарыным |
Менің жетістіктерім |
|
|
|
|
Талдау:Сіз бұл жаттығудан не алдыңыз?
-
Кері байланыс. Қорытынды.
-
Бүгінгі тренингтен алған әсіремізбен бөліссеңіздер
Педагог-психолог: Г.Артыкбаева
Өтілген сабақтың сілтемелері:

- Фейсбукке
сілтеме
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Эмоция және сезім" психологиялық тренингі
"Эмоция және сезім" психологиялық тренингі
Психологиялық тренинг.
Эмоция және сезімдер.
Эмоция және сезімдер.
Мақсаты: оқушыларға эмоция мен сезім-адамның айналадағы өмір шындығына тигізер әсері туралы түсінік беру және эмоция мен сезімдерді қалай басқаруға болатындығын үйрету.
«Эмоция» жаттығуы.
Шаршадым «УҺ!» дедім.
Ренжідім «ТУҺ!» дедім.
Қорықтым «ОЙ!» дедім
Өкіндім «АҺ!» дедім.
Шарасыз «ЕҺ!» дедім.
Таңырқап «О!» дедім.
Кейідім «И!» дедім.
Біліп ап «Е!» дедім.
Қуанып «Ха-ха-ха!» дедім.
-
Қызығушылықты ояту.
Оқушылар ортаға шақырылады. Көшеде жүрген адамдардың қарбалас жүрісін саламыз. Сіз көптен кездеспеген екі досыңызды немесе сыныптасыңызды көрдіңіз, сіз ол кісімен қалай амандасар едіңіз?
Суретте - гномдар бейнеленген. Суреттегі көңіл күйіне қарап, олардың әрқайсысына ат қой. Қазіргі уақыттағы өзіңіздің көңіл күйіңізді белгіленіз. Өз есіміңді жасып, өзіңе ұнағн гномды дөңгелектеп сыз.
Мақсаты: күн бойы эмоция мен сезімге талдау жасау, жақсы психоэмоциялық көңіл-күй туғызуға үйрету.
Нұсқау: Бір күннің эмоциялық портіретін жасайық. Бүгінгі күнді таңертеңнен бері еске түсіріңдер. Барлақ оқиғаны қарап шығыңдар, жеке үзінділерді көз алдарына келтіріңдер. Енді соларды жазыңдар. Басқа адамдардың әсерінен болған оқйғалар мен сезімдердің астын сызып қойыңдар. Жақсы-жаманын атап көрсетіңдер. Осыдан кейін эмоция сәтіндегі жеке ерекшіліктерге талдау жасалады.
-
«Менің эмоцияларым» жаттығуы.
Мақсаты: Өз эмоцияларын орындап, дәл жеткізе білу дағдыларын жетілдіру.
Керекті құралдар: адамның силуеті салынған сурет, түрлі-түсті қаламдар

Нұсқау: Біз күнделікті өмірде неше түрлі эмоцияларды сезініп, сезімдерді сезінеміз. Ендеше өз сезімдерімізге анализ жасайық. Алдарыңызда адам силуеті берілген, күнделікті жиі кездесетін 4 түрлі эмоцияңызды қағаздың шетіне жазыңыз. Жиі қай эмоцияны сезінесіз соны жазуға тырысамыз. Енді осы 4 эмоцияңызды сипаттайтындай 4 түрлі түсті қарындаш таңдап жанына белгі қоямыз. Әр эмоциямызға жеке-жеке тоқталып өтейік. Әр эмоцияны сезінгенде денеміздің қай мүшесі арқылы сеземіз. Сол жерлерді таңдаған түспен бояп шығамыз.
Талдау:Эмоция дегенді қалай түсінесің?
Өз эмоцияларыңды сипаттау қиындық туғызбады ма?
Бұл әдістеме арқылы оқушының психоээмоционалды күйіне шұғыл диагностика жүргізе аламыз. Әр оқушының эмоциялық портретіне мұқият қарап шығамыз.
3. Минм лекция. «Өз эмоцияларыңды қалай басқаруға болады?»
Жағымсыз эмоциялардын қалай айырылуға болады?
Сені түсінуге тырысатын достарыңның арасында айтуға болады.
Егер сен жалғыз болсың, көпшікті не су орамалды қысып тартуға болады. Өйткені, барлық қысым қолдың, саусақтың, иықтың бұлшық еттерінде сақталып қалады. Спорттық қандай да бір түрімен айналысу да көмек береді. Байқасаңыздар спортшылардың денсаулығымен қатар жаны да сау болады. Адамға табиғатта жағымды әсерт етеді. Серуен, тамашалау, бақылау, тіпті қиын деген жағдайлардың өзінде де жағымды әсер етеді. 3-4 қысқа дем алу, сонша рет дем шығару. Бұл кезде миға баратын ипульистер көбейеді, ал ол стресс кезінде үлкен көмек. Табиғат бізді күлкі мен жылауды психикалық ауыртпалықтардан қорғаныс ретінде жаратқандай.
-
«Мандала терапия»
Мақсаты: эмоционалдық күйзеліс, алаңдаушылық деңгейін төмендету, сонымен қатар зейіннің еріктілігі мен шоғырлануын, шығармашылық қабілетін дамыту, балалардың ішкі жағдайын үйлестіру үшін «мандала» әдісінің технологиясын қолдануға қызығушылық таныту.
Мандалотерапия — эмоционалды жағдайды өзгертудің, шиеленісті жеңілдетудің, сезімдерді білдірудің және өзін-өзі реттеудің дамуының қауіпсіз және табиғи әдісі. Мектеп жасындағы балалармен жұмыс жасауда мандалотерапияны жеке сабақтарда да, топтық сабақтарда да қолдануға болады. Балалар жеке және топтық сабақтарда қарапайым үлгілерден бастап күрделірек және тәуелсіз өрнектермен аяқталатын мандалаларды бояйды.
Балалармен жұмыс жасағанда әртүрлі материалдарды қолдануға болады. Бірақ балалардың «мандалаларды» жасауда табысты болуы үшін ұсынылған материалмен жұмыс істеудегі балалардың мүмкіндіктері мен дағдыларын ескеру қажет.
Алдын ала дайындалған мандала суреттерін балалардың психоэмоционалды жағдайына қарай бөліп береміз. Балалар түрлі-түсті қарындаштарды пайдаланып, бояп шығады.
Талдау: Мандала бояу барысында қандай сезімдерді сезіндіңіз?
-
«Кім өзін жақсы мақтайды немесе сәтсіз күндерге ескертпе» жаттығуы.
Мақсаты: өзі туралы жағымды ішкі диалог жүргізу дағдасын дамыту, өзіңдік талдауды дамыту.
Нұсқау: Кейде бос өмір сүріп жүргендей, қолыңнан ештенке келмейтіндей сезімдер кездеседі. Мұндай кездері қуанышты сезімдер, қабілеттер, жеткен жетістіктер мен жеңістер ұмытылып кетеді. Барлығымызда мақтан тұтарлық болса да бір ісіміз бар ғой.
«Менің ең жақсы қасиеттерім»ескертпе бланкісі.
Мені ең жақсы сапаларым:
|
Менің ең жақсы сапаларым |
Менің қабілеттерім мен дарыным |
Менің жетістіктерім |
|
|
|
|
Талдау:Сіз бұл жаттығудан не алдыңыз?
-
Кері байланыс. Қорытынды.
-
Бүгінгі тренингтен алған әсіремізбен бөліссеңіздер
Педагог-психолог: Г.Артыкбаева
Өтілген сабақтың сілтемелері:

- Фейсбукке
сілтеме
шағым қалдыра аласыз













