Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Эмоциялар мені басқарады немесе мен оларды»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: Көкшетау қаласындағы ФМБ НЗМ |
||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 26.04.23 ж. |
Педагог-психолог: Мүшел М. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 «С» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
«Эмоциялар мені басқарады немесе мен оларды» |
|||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты: |
Жасөспірімдердің эмоционалдық сфераға байланысты тәжірибесі мен білімін жетілдіру. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс: |
Қазақ тілі мен әдебиеті, өнер |
|||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі
|
1. Топта жағымды эмоционалды фон қалыптасады; 2. Өзінің эмоционалдық күйін конструктивті түрде көрсете білуге жаттығады; 4.Оқушылар өз эмоциясын тануды, қабылдауды, басқаруды үйренеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту әдестері: |
Балалар және жасөспірімдер коучингі, жаттығулар, топтық жұмыс, техника. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған кезеңдер |
Сабақта жоспарланатын іс-әрекеттер |
Ескертулер / |
||||||||||||||||||||||||||||
I кезең - ұйымдастырушылық кезең. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Тренингтің басы 1-2 мин |
Амандасу Кіріспе |
Презентация |
||||||||||||||||||||||||||||
5 минут |
«Мен қазір қандай түспін?» сергіту жаттығуы Презентацияда көрсетілген суреттер бойынша өзінің бүгінгі көңіл-күйімен таныстырады. |
«Головоломка» персонаждарының суреттері |
||||||||||||||||||||||||||||
II кезең – негізгі бөлім |
||||||||||||||||||||||||||||||
4 минут |
Эмоция туралы шағын пікір алмасу. «Балалар, неліктен кейбір адамдар көпшілік алдында қобалжымай сөйлей алады, ал кейбіреуі көпшілік алдында сөйлеуден қорқады деп ойлап көрдіңіз бе? Неліктен дау-дамайда ашуға бой алдыратын және өзін-өзі ұстай алмайтын адамдар болады, ал кейбір адамдар өзін сабырлы ұстайды? Сіздің эмоцияларыңыз бақылаудан шыққанда не болады? (Қатысушылар өз нұсқаларын, сұраққа жауаптарын ұсынады). Шын мәнінде үйренуге тұрарлық нәрсе - эмоцияларды тану, қабылдау және басқару. Эмоциялар бар, өйткені олар біздің өмір сүру үшін биологиялық мағына береді». Бейнеролик (1.30 мин.) |
Пікір алмасу Бейнеролик. |
||||||||||||||||||||||||||||
7-10 минут |
«Эмоцияның пайдасы мен зияны» жаттығу Тапсырма: Екі топқа бөлініңіздер. Әр топ белгілі бір эмоция жазылған карточка алады. Сіздерге осы эмоцияның пайдасы мен зияны туралы жазу керек және шағын көрініс арқылы берілген эмоцияны көрсету, қарсы топ қандай эмоция екенін табуы тиіс. (Оқушылар берілген эмоцияның пайдасы мен зиянын шағын көрініс, не өлең жолдары арқылы жеткізуіне болады) |
Қағаз А3, маркер |
||||||||||||||||||||||||||||
10 минут |
Техника «Эмоционалды мүсінші» жаттығу 1. Тиімсіз эмоцияға байланысты «Эмоциялар зерттеушісі»жаттығуын орындаймыз Мысалы: сахна алдындағы қорқыныш 2. Тиімсіз эмоциялардың денедегі белгілерін анықтаймыз Мысалы: басы салбыраңқы, арқасы бүкірейген, қолы қысылған (Тіркеме1) 3. Тиімсіз эмоциялар белгілерін өзгертуге арналған денедегі белгілерді табамыз. Мысалы:басты көтеру, түзелу, қолын жаздыру 4. Апта бойында жасай алған денедегі өзгерістерді белгілеп отыратын бақылауға арналған жұмыс кестесін құрастырамыз (Тіркеме2) 5. Орындап болғаннан кейін марапаттау
|
Тіркеме 1
Тіркеме 2 Кесте
|
||||||||||||||||||||||||||||
III кезең – қорытынды бөлім |
||||||||||||||||||||||||||||||
5 минут |
«Сюрприз» жаттығуы Әр оқушы берілген қағазға сыныптасына арналған жағымды эмоциялар букетін дайындайды. Қағазға жазады. Оны берілген қорапшаға салады. Психолог барлығын жинап, араластырып бір-бірден үлестіріп береді. Оқушылардың әсерлерін бақылайды. Бірнеше оқушыдан кері байланыс тыңдауға да болады. |
Кішкентай қағаздар немесе стикер, қорапша |
||||||||||||||||||||||||||||
3 минут |
Рефлексия. Сабақ соңында оқушылар сабақта не істеді, не нәтиже бермеді, өз сезімдерімен бөліседі. Қатысушылардан сабаққа келген көңіл-күйдің түсі өзгерді ме, неліктен екенін дауыстап айту ұсынылады. |
|
Эмоциялардың денедегі көріністері/ қорқыныш |
дүйсенбі |
сейсенбі |
сәрсенбі |
бейсенбі |
жұма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Эмоциялардың денедегі көріністері/ қорқыныш |
дүйсенбі |
сейсенбі |
сәрсенбі |
бейсенбі |
жұма |
|
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |