жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
емтихан тапсырмалары 6 сынып
6-сынып қазақ тілі пәнінен емтихан тапсырмалары
1-нұсқа
1) Оқылым. (1 балл)
Оқу мақсаты: 6.2.6.1. оқылым стратегияларын қолдану:
комментарий жасау, іріктеп оқу, рөлге бөліп оқу
1-тапсырма. Берілген мәтінді оқып, нақты ақпараттарды теріп жазыңыз
2-тапсырма. Нақты ақпараттарға коментарий жасаңыз.
Қазақстанның көрікті жерлері
Әлемдегі қай елді алып қарасақ та ,әр елдің өзіне тән ерекше әрі, әдемі табиғаты ,көрікті жерлері бар. Біздің еліміздің таза ауасы , Бурабай, Қайыңды,Шымбұлақ, Алтай және Алатау бөктері Үстірт пен Жетісу өлкесінің табиғатын сөзбен айтып жеткізу мүмкін емес. Әсем әрі биік таулар, таудан сарқырап аққан өзен сулары, емдік шөптері,биік әдемі ағаштары бәрі-бәрі көздің жауын алады.
Шығыс Қазақстан Қазақстандағы ең әдемі жер болып саналады. Таулы Алтай әрдайым көптеген туристерді тартты. Қазақстан мен Ресей шекарасында Алтайдың ең биік шыңы-Белуха тауы орналасқан. Сондай-ақ, Шығыс Қазақстанның інжу-маржаны тауларда орналасқан Маракөл көлі болып саналады. Көл өте әдемі, күн шуақты күнде бай көк немесе көк түске ие, бірақ күн болмаған кезде ол түсін танымастай өзгертеді және қара түске айналады. Қазақстанның батысында Каспий теңізі орналасқан. Каспий теңізі-Еуропа мен Азия арасында орналасқан әлемдегі ең ірі жабық су қоймасы. Жыл сайын мыңдаған туристер Каспий теңізінің жағасында демалуға келеді. Каспий жағалауы құмды жағажайларымен демалу үшін өте ыңғайлы.
Қазақстан бұдан да басқа көрікті жерлерге бай. Өз еліміздің табиғатын бағалайық.
Нақты ақпараттар |
Коментарий |
|
|
|
|
|
|
|
|
2) Жазылым. (3 балл)
Оқу мақсаты: 6.3.4.1: эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазады(«келісу, келіспеу» эссесі). 110-120 сөз
«Әркім өз елінде демалу керек» тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп эссе жаз.
3) Әдеби тіл нормалары (1 балл).
Оқу мақсаты: 6.4.4.1: Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін жазбаша тілдесім барысында қолдану
Эссе мәтінінен етіс түрлерін, салт, сабақты етістіктерді тауып кестені толтыр
Етіс |
Салт |
сабақты |
|
|
|
Бағалау критерийлері:
Оқу дағдысы |
Бағалау критерийлері |
Тапсыр ма реті |
Дескриптор |
Балл |
Оқылым |
Берілген мәтіннен нақты ақпаратты табады. Нақты ақпараттарға коментарий жасайды |
1 |
|
1 |
Жазылым
|
эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп орфографиялық және пунктуациялық нормаға сай жазады. |
2 |
-эссенің тақырыбынан ауытқымайды (1 балл); -абзац түрлерін жүйелі құрастырады (0,5 балл); - көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетеді(0,5 балл) -орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазады (1 балл). |
3
|
Әдеби тілдің нормалары |
Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін жазбаша тілдесім барысында қолдану
|
3 |
-мәтіннен етісті табады (0,25 балл); - мәтіннен салт етістікті табады (0,25 балл); - мәтіннен сабақты етістікті табады (0,25 балл); - сауатты жазады (0,25 балл); |
1 |
«ҚАЗАҚ ТІЛІ» ОҚУ ПӘНІ БОЙЫНША РУБРИКА
6-сынып
|
Төмен көрсеткіш 1-2 балл |
Орташа көрсеткіш 3-4 балл |
Жоғары көрсеткіш 5 балл |
Оқылым |
Комментарий жасауда тілдік құрылымдарды толық қолданбайды, ойын толық ашып айта алмайды, іріктеп, оқуда, рөлге бөліп оқуда 7-8 қате жібереді. |
Комментарий жасауда тілдік құрылымдарды жартылай қолданады, іріктеп, рөлге бөліп оқуда 4-5 қате жібереді. |
Комментарий жасауда тілдік құрылымдарды еркін қолданады іріктеп оқиды, рөлге бөліп оқиды. |
Жазылым |
Эссе тақырыбына қатысты мәліметтер толық сақтамайды, абзац түрлерін жүйелі құрастыра алмайды, өз ойын жеткізуде көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсете алмайды («келісу, келіспеу» эссесі). 5-6 грамматикалық қате жібереді. |
Эссе тақырыбынан аздап ауытқиды, абзац түрлерін құрастырады, өз ойын жеткізуде көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсете алмайды («келісу, келіспеу» эссесі). Сөйлемді дұрыс құрай алады. Алайда сөйлемдер арасында логикалық бірізді байланыс жоқ. |
Эссе тақырыбынан ауытқымайды, абзац түрлерін жүйелі құрастырады, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазады («келісу, келіспеу» эссесі). |
Әдеби тіл нормалары |
Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдануда 5-6 қате жібереді. |
Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдануда 3-4 қате жібереді. |
Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында еркін қолданады, үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдана алады. |
2-нұсқа
1) Оқылым. (1 балл)
Оқу мақсаты: оқылым стратегияларын қолдану:
комментарий жасау, іріктеп оқу, рөлге бөліп оқу
1-тапсырма. Берілген мәтінді оқып, нақты ақпараттарды теріп жазыңыз
2-тапсырма. Нақты ақпараттарға коментарий жасаңыз.
Асқақтай бер, Астанам!
Қысқа уақыттың ішінде алаш жұртының ару Астанасы төрткүл дүние тамсанатын әлемнің атақты астаналарымен салтанат жарыстырып, бой таластыра алатын бас қаласы ретінде қалыптасты. Тәуелсіз Қазақстанның Елордасы жұмыр жерді толғандырған тақырыптар талқыланатын, салиқалы саясат, тұғырлы экономика, дінаралық келісім келісім өтетін жаһандық орталық дәрежесіне жетті. Астан а қазақ даласының ғана емес, күллі Орталық Азияның , Еуразияның да беделін алға сүйреп келеді. «Астана» сөзі негізінен парсы сөзі, қазақша түсінігі астана — табалдырық, босаға, кіреберіс, сарайдың қақпасы, салтанатты орда есігі деген ұғымдарды білдіреді. Ару қаланың әрбір оралымы ашық бұрқақты аулалар, әсем безендірілген гүлзарлар мен көмкерген орманды алқаптарда бойтүзеген «Нұр Астана» мешіті мен «Бәйтерек», «Пирамида», «Ханшатыр», т.б. саяси және мәдени думан орталықтары мен түрлі тарихи мемориалды кешендері алуан түрлі.
Астана – Қазақстанның бас қаласы. Астана қаласы әлемнің түкпір-түкпірінен келген түрлі мәдениеттер үніне толуымен қатар әсем қала өзінің көрікті бейнесімен қызығушылық әсерін мол туғызды деп сенемін.
Нақты ақпараттар |
Коментарий |
|
|
|
|
2) Жазылым. (3 балл)
Оқу мақсаты: эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазады(«келісу, келіспеу» эссесі).110-120 сөз
«Астана елімнің жүрегі ме?» тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп эссе жаз.
3) Әдеби тіл нормалары (1 балл).
Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін жазбаша тілдесім барысында қолдану
Эссе мәтінінен етіс түрлерін, салт, сабақты етістіктерді тауып кестені толтыр
Етіс |
Салт |
сабақты |
|
|
|
Бағалау критерийлері:
Оқу дағдысы |
Бағалау критерийлері |
Тапсыр ма реті |
Дескриптор |
Балл |
Оқылым |
Берілген мәтіннен нақты ақпаратты табады. Нақты ақпараттарға коментарий жасайды |
1 |
|
1 |
Жазылым
|
эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп орфографиялық және пунктуациялық нормаға сай жазады. |
2 |
-эссенің тақырыбынан ауытқымайды (1 балл); -абзац түрлерін жүйелі құрастырады (0,5 балл); - көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетеді(0,5 балл) -орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазады (1 балл). |
3
|
Әдеби тілдің нормалары |
Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін жазбаша тілдесім барысында қолдану
|
3 |
-мәтіннен етісті табады (0,25 балл); - мәтіннен салт етістікті табады (0,25 балл); - мәтіннен сабақты етістікті табады (0,25 балл); - сауатты жазады (0,25 балл); |
1 |
«ҚАЗАҚ ТІЛІ» ОҚУ ПӘНІ БОЙЫНША РУБРИКА
6-сынып
|
Төмен көрсеткіш 1-2 балл |
Орташа көрсеткіш 3-4 балл |
Жоғары көрсеткіш 5 балл |
Оқылым |
Комментарий жасауда тілдік құрылымдарды толық қолданбайды, ойын толық ашып айта алмайды, іріктеп, оқуда, рөлге бөліп оқуда 7-8 қате жібереді. |
Комментарий жасауда тілдік құрылымдарды жартылай қолданады, іріктеп, рөлге бөліп оқуда 4-5 қате жібереді. |
Комментарий жасауда тілдік құрылымдарды еркін қолданады іріктеп оқиды, рөлге бөліп оқиды. |
Жазылым |
Эссе тақырыбына қатысты мәліметтер толық сақтамайды, абзац түрлерін жүйелі құрастыра алмайды, өз ойын жеткізуде көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсете алмайды («келісу, келіспеу» эссесі). 5-6 грамматикалық қате жібереді. |
Эссе тақырыбынан аздап ауытқиды, абзац түрлерін құрастырады, өз ойын жеткізуде көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсете алмайды («келісу, келіспеу» эссесі). Сөйлемді дұрыс құрай алады. Алайда сөйлемдер арасында логикалық бірізді байланыс жоқ. |
Эссе тақырыбынан ауытқымайды, абзац түрлерін жүйелі құрастырады, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазады («келісу, келіспеу» эссесі). |
Әдеби тіл нормалары |
Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдануда 5-6 қате жібереді. |
Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдануда 3-4 қате жібереді. |
Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында еркін қолданады, үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдана алады. |
3-нұсқа
1) Оқылым. (1 балл)
Оқу мақсаты: оқылым стратегияларын қолдану:
комментарий жасау, іріктеп оқу, рөлге бөліп оқу
1-тапсырма. Берілген мәтінді оқып, нақты ақпараттарды теріп жазыңыз
2-тапсырма. Нақты ақпараттарға коментарий жасаңыз.
Қазақстан – бейбітшілік пен келісім мекені
Бейбітшілік пен келісім – адамзаттың асыл құндылықтарының бірі. Бүгінгі таңда Қазақстанда бейбітшілік пен өзара келісімде 140 ұлт өкілдері өмір сүруде. «Қазақстан – бұл ортақ мекен, ортақ ұлт пен діннің тоғысқан жері.
Жалпы бейбітшілікке, тыныш өмір сүруге ұмтылу – қазақ халқының қанына сіңген асыл қасиеттерінің бірі. Біздің елімізде 1 наурыз – Алғыс айту күні. Бұл күні жыл сайын барлық этностардың бір-біріне мейірбандық танытатын күні ретінде атап өтілуде. Ол күн бізді бұрынғыдан да гөрі жақындастыра түспек.
«Сырт көз – сыншы» деген мақал бар ғой қазақта, қазақ жерін зерттеген саяхатшылар, ғалымдар, елшілер қазақ халқының меймандос, сабырлы, момын, ешкімге жамандық, қаскөйлік жасамайтын халық екенін, қазақ елі ежелден бейбітшілік сүйгіш, өз бетімен ешкімге ұрынбаған, соғыс ашпаған ел екенін сүйсіне жазған.
«Бірлік бар жерде – тірлік бар дейді» біздің дана халық. Дана жұрт мұны тегіннен тегін айтпаса керек. Біздің елімізде қалыптасқан ұлттар тұтастығы мен халықтар достығының арқасында бүгінде мемлекетіміз өркендеп, ілгері басып келеді.(140 сөз)
Нақты ақпараттар |
Коментарий |
|
|
|
|
|
|
2) Жазылым. (3 балл)
эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазады(«келісу, келіспеу» эссесі).
«Мен бейбіт өмірді қалаймын» тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп эссе жаз.110-120 сөз.
3) Әдеби тіл нормалары (1 балл). Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсініп, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолданады.
Эссе мәтінінен есімдіктерді тауып қызметін анықтаңыз. Оны зат есім, сын есімнің орнына қолданып, сөйлем құраңыз.
Есімдіктің қызметі |
Зат есімнің орнында |
Сын есімнің орнында |
|
|
|
Бағалау критерийлері:
Оқу дағдысы |
Бағалау критерийлері |
Тапсыр ма реті |
Дескриптор |
Балл |
Оқылым |
Берілген мәтіннен нақты ақпаратты табады. Нақты ақпараттарға коментарий жасайды |
1 |
|
1 |
Жазылым
|
эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп орфографиялық және пунктуациялық нормаға сай жазады. |
2 |
-эссенің тақырыбынан ауытқымайды (1 балл); -абзац түрлерін жүйелі құрастырады (0,5 балл); - көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетеді(0,5 балл) -орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазады (1 балл). |
3
|
Әдеби тілдің нормалары |
Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсініп, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолданады. |
3 |
-мәтіннен есімдікті табады (0,25 балл); - есімдіктің сөйлемдегі қызметін анықтайды(0,25 балл); - есімдікті зат есімнің, сын есімнің орнына қолданады (0,25 балл); - сауатты жазады (0,25 балл); |
1 |
«ҚАЗАҚ ТІЛІ» ОҚУ ПӘНІ БОЙЫНША РУБРИКА
6-сынып
|
Төмен көрсеткіш 1-2 балл |
Орташа көрсеткіш 3-4 балл |
Жоғары көрсеткіш 5 балл |
Оқылым |
Комментарий жасауда тілдік құрылымдарды толық қолданбайды, ойын толық ашып айта алмайды, іріктеп, оқуда, рөлге бөліп оқуда 7-8 қате жібереді. |
Комментарий жасауда тілдік құрылымдарды жартылай қолданады, іріктеп, рөлге бөліп оқуда 4-5 қате жібереді. |
Комментарий жасауда тілдік құрылымдарды еркін қолданады іріктеп оқиды, рөлге бөліп оқиды. |
Жазылым |
Эссе тақырыбына қатысты мәліметтер толық сақтамайды, абзац түрлерін жүйелі құрастыра алмайды, өз ойын жеткізуде көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсете алмайды («келісу, келіспеу» эссесі). 5-6 грамматикалық қате жібереді. |
Эссе тақырыбынан аздап ауытқиды, абзац түрлерін құрастырады, өз ойын жеткізуде көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсете алмайды («келісу, келіспеу» эссесі). Сөйлемді дұрыс құрай алады. Алайда сөйлемдер арасында логикалық бірізді байланыс жоқ. |
Эссе тақырыбынан ауытқымайды, абзац түрлерін жүйелі құрастырады, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазады («келісу, келіспеу» эссесі). |
Әдеби тіл нормалары |
Сөйлемдегі есімдіктің қызметін толық түсінбейді, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолданып, талдау жасауда 3-4 қате жібереді. |
Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсінеді, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолданып талдау жасауда 2-3 қате жібереді. |
Сөйлемдегі есімдіктің қызметін толық түсінеді, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолданып, талдау жасайды. |
4-нұсқа
1) Оқылым. (1 балл)
оқылым стратегияларын қолдану:
комментарий жасау, іріктеп оқу, рөлге бөліп оқу.
1-тапсырма. Берілген мәтінді оқып, нақты ақпараттарды теріп жазыңыз
2-тапсырма. Нақты ақпараттарға коментарий жасаңыз.
Кітап – асыл қазына
Кітап – адамның жан-дүниесінің асыл қазынасы,рухани байлықтың өлшемі. Ол- адамзат үшін ғасырдан-ғасырларға жалғасып қызмет етіп келе жатқан ғылым мен өнердің, соның ішіндегі сөз өнерінің туындысы,ғалым адам мен қаламгердің жемісі. Адамды ізденімпаздыққа жетелейді, ой-өрісін дамытады.
Кітап-таңғажайып әлем іспеттес. Бұл әлемде сен өзіңе керекті дүниелерді алып қана қоймай,сол әлемде болған қателіктерді шынайы өмірде жібермеуге күресесің.
«Кітап – білім бұлағы, білім - өмір шырағы» деген екен дана халқымыз. Бүгінде бұл сөздердің мағынасы әлі де жойылған емес. Себебі кітап арқылы біз жастар білім алсақ, сол білім арқылы өміріміздің соңына дейін нәр аламыз.
Қазіргі заманның талабы өте өзгеше. Өйткені, біздің қазіргі мақсатымыз 30 озық елдің қатарына кіру. Ал осы алып мемлекеттердің арасында жырқырап тұру үшін аянбай еңбек етіп, білім жолында тер төгуіміз керек.
Әр адам кітаптың бетін ашқан сайын оның әлемінің тылсым табиғатын, жаңа құндылықтарын үйренеді. «Наданмен дос болғанша, кітаппен дос бол » деп текке айтылмаған. Сондықтан да болашақ адамның өз қолында. Кітап оқыған адамның шетте қалмасы анық.
Нақты ақпараттар |
Коментарий |
|
|
|
|
|
|
2) Жазылым. (3 балл)
эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазады(«келісу, келіспеу» эссесі).110-120-сөз
«Кітап маған тақтан да қымбат » тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп эссе жаз.
3) Әдеби тіл нормалары (1 балл).Үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану
Эссе мәтінінен үстеулерді табыңыз.
Үстеу |
синоним |
|
|
|
|
Бағалау критерийлері:
Оқу дағдысы |
Бағалау критерийлері |
Тапсыр ма реті |
Дескриптор |
Балл |
Оқылым |
Берілген мәтіннен нақты ақпаратты табады. Нақты ақпараттарға коментарий жасайды |
1 |
|
1 |
Жазылым
|
эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп орфографиялық және пунктуациялық нормаға сай жазады. |
2 |
-эссенің тақырыбынан ауытқымайды (1 балл); -абзац түрлерін жүйелі құрастырады (0,5 балл); - көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетеді(0,5 балл) -орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазады (1 балл). |
3
|
Әдеби тілдің нормалары |
Үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану |
3 |
-мәтіннен үстеулерді табады (0,25 балл); - үстеудің мағыналық түрін ажыратады (0,25 балл); - үстеуге синоним жазады (0,25 балл); - сауатты жазады (0,25 балл); |
1 |
«ҚАЗАҚ ТІЛІ» ОҚУ ПӘНІ БОЙЫНША РУБРИКА
6-сынып
|
Төмен көрсеткіш 1-2 балл |
Орташа көрсеткіш 3-4 балл |
Жоғары көрсеткіш 5 балл |
Оқылым |
Комментарий жасауда тілдік құрылымдарды толық қолданбайды, ойын толық ашып айта алмайды, іріктеп, оқуда, рөлге бөліп оқуда 7-8 қате жібереді. |
Комментарий жасауда тілдік құрылымдарды жартылай қолданады, іріктеп, рөлге бөліп оқуда 4-5 қате жібереді. |
Комментарий жасауда тілдік құрылымдарды еркін қолданады іріктеп оқиды, рөлге бөліп оқиды. |
Жазылым |
Эссе тақырыбына қатысты мәліметтер толық сақтамайды, абзац түрлерін жүйелі құрастыра алмайды, өз ойын жеткізуде көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсете алмайды («келісу, келіспеу» эссесі). 5-6 грамматикалық қате жібереді. |
Эссе тақырыбынан аздап ауытқиды, абзац түрлерін құрастырады, өз ойын жеткізуде көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсете алмайды («келісу, келіспеу» эссесі). Сөйлемді дұрыс құрай алады. Алайда сөйлемдер арасында логикалық бірізді байланыс жоқ. |
Эссе тақырыбынан ауытқымайды, абзац түрлерін жүйелі құрастырады, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазады («келісу, келіспеу» эссесі). |
Әдеби тіл нормалары |
Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратуда, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдануда 5-6 қате жібереді. |
Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратуда, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдануда 3-4 қате жібереді. |
Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдана алады. |
1-кесте - Бес балдықты 30-балдыққа ауыстыру шкаласы
(оқыту қазақ тілінде)
р/с |
Сөйлесім әрекеті |
Балл қою нормативі, ең жоғары балл |
5-балдық шкала бойынша ең жоғары жиынтық балы |
30-балдық шкала бойынша ең жоғары жиынтық балы |
1 |
Оқылым |
1-тапсырма - 0,5 балл; 2-тапсырма - 0,5 балл |
1 |
6 |
2 |
Жазылым |
- құрылымын сақтауы – 0,5 балл; - мазмұны - 2 балл; - лексика-грамматикалық норманы сақтауы – 0,5 балл |
3 |
18 |
3 |
Әдеби тіл нормалары |
1 балл |
1 |
6 |
|
|
|
5 |
30 |
14. Байқау емтиханының қорытындыларына талдау жасау
3-кесте - Байқау емтиханына қатысушылар туралы мәлімет
Өңірі (қаласы, ауданы, мектебі)________________________________
Сс сыныбы |
Бі білім алушылардың саны |
қатысқандар саны |
қатыспағандар саны, себебі |
|
|
|
|
4-кесте - Емтихан тізімдемесі
Сыныбы |
Қатысқандар саны |
Оның ішінде |
|||
«2» |
«3» |
«4» |
«5» |
||
|
|
|
|
|
|
5-кесте - Білім сапасы (пайыздық көрсеткішпен)
(оқыту қазақ тілінде)
Сөйлесім әрекеті |
Қатысқан білім алушы саны |
Оқу мақсаты коды |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|||||
Оқылым |
|
|
|
|
|
|
|
Жазылым |
|
|
|
|
|
|
|
Әдеби тіл нормалары |
|
|
|
|
|
|
|
Білім сапасы көрсеткішіне комментарий |
|||||||
Сынып бойынша меңгерілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
||||||
|
|

