Сабақтың
басы
Қызығушылықты ояту 1
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
«Стоп» әдісі арқылы
бір-бірімен амандас
|
«Стоп» әдісі арқылы
бір-бірімен амандасады
|
|
https://youtu.be/_WmfH5EDGTk
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
3
мин
|
«Ойлан, тап» әдісі
Талқылау сұрақтары:
-
Суреттегі адамдар неге
әртүрлі?
-
Бұл неге байланысты?
-
Осы ауруға байланысты терминдерді қайдан
естідің?
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтау
|
Оқушылар бейне ролик
көреді. Сұрақтарға жауап
береді
|
«Жарайсың!» деген
мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
3
мин.
|
1-тапсырма «Миға шабуыл» әдісі Бейнеролик
көрсету
Бейнеролик бойынша сұрақтарға жауап
бер.
Талқылаусұрақтары:
Бездер нешеге бөлінеді?
Гормон бөлетін бездер қалай
аталады?
Бездердің айырмашылығы
неде?
Ұқсастықтары неде?
|
Бейнеролик көреді
Сұрақтарға жауап
береді
|
ҚБ
«Қолпаштау»
|
|
10
мин
|
1-тапсырма «Мені тап» әдісі
Эндокринді, экзокринді және аралас бездердің орналасқан орнын және
бөлетін сөлдерін анықта
ЕББҚ оқушы жұбымен
бездердің
2-тапсырма «Болжам»
кестесі
Кестені толтыр.
Бездердің
түрлері
|
Эндокринді
бездер
|
Экзокринді
бездер
|
Аралас
бездер
|
Анықтамасы
|
|
|
|
Қызметі
|
|
|
|
ЕББҚ
оқушы кестені толтыру кезінде сыныптасынан
қолдау көреді және
кестені жаза отырып, қарым-қатынасқа түсуі
артады.
Талқылау сұрақтары:
-
Гипофиз қандай без,
қанша бөліктен тұрады?
-
Қалқанша без дененің
қандай жерінде орналасқан?
-
Қалқаншамаңы безі
деп неліктен аталған, дененің қай жерінде орналасқан, саны
нешеу?
-
Аралас бездер деп
неліктен атаған,оған қандай бездер
кіреді?
5. Адреналин қандай
гормон, оның ағзаға қандай әсері
бар?
|
Суретте берілген бездердің атауларын
жазады
Бағалау критерийі: Бездердің
негізгі
қызметтерін сипаттайды
Эндокринді және экзокринді аралас секреция бездерінің
анықтамасын жазады, негізгі қызметін
атайды
Сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын
айтады
|
Дескриптор:
- Ми бөлігінде орналасқан
бездерді табады-1балл
- Дескриптор:
Эндокринді безге анықтама береді-1
балл
Экзокринді безге анықтама береді-1
балл
Аралас безге анықтама береді-1
балл
Эндокринді бездің қызметін жазады-1
балл
Экзокринді бездің қызметін жазады-1
балл
Аралас безге анықтама береді-1
балл
ҚБ «Жарайсың»
«Тамаша»
«Керемет»
|
ДК экраны
Кесте
|
6 мин
10 мин
6 мин
|
2-тапсырма Оқыту
түрі «Жұптық жұмыс»
«Венн
диаграммасы» әдісі
Ағзада болатын
экзокринді және эндокринді бездерді
салыстыр
Экзокринді бездер
Эндокринді бездер
Ортақ
белгісі
ЕББҚ оқушыға жұбы
бездердің айырмашылығы мен ұқсастықтары туралы түсіндіре отырып,
диаграмманы толтыруға қолдау
білдіреді
Кері байланыс «Кездейсоқ
дөңгелек»
|
Веен диаграммасына салады
Айырмашылығын, ортақ тұстарын
табады
Өткен тақырып
бойынша сұрақтарға жауап бере отырып
«Wordwoll»
платформасы арқылы білімдерін
тексереді
|
Дескриптор
- Экзокринді, эндокринді бездерді
біледі
- Ағзадағы бездерді
салыстырады
Бағалау түрі: Өзара
бағалау
ҚБ
«Қолпаштау»
.
|
Веен диаграммасы
Wordwoll платформасы
арқылы сұрау
|