Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Сабақтың басы
10 минут
Өткен білімді еске түсіру
Жаңа сабақ
10 минут
|
I. Ұйымдастыру
кезеңі.
-
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа зейінін
жинақтап, олардың сабаққа әзірлігін тексеру;
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал
туғызу;
-
Жаңа сабақтың мақсатын айту.
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру. WORDWALL сайтының көмегімен сұраққа жауап
алу.
-
Жұмыс дегенді қалай
түсінесіңдер?
-
Қуаттың негізгі өлшем бірлігі
қандай?
-
Жер бетіндегі тіршілік көзі?
-
Қалам
-
Энергияның қандай түрлері бар?
-
10 балл
-
Жұмыстың формуласы?
-
Кинетикалық энергия формуласы?
-
Қуаттың формуласы?
-
Потенциалдық энергия формуласы?
-
Энергияның өлшем бірлігі?
Жер бетіндегі тіршіліктің көзі -
энергия.
Бірде-бір техника
энергиясыз
қозғалысқа келіп, жұмыс істей
алмайды. Энергия ұғымы жұмыс және қозғалыс ұғымдарымен тікелей байланысты.
Қозғалыстағы кез-келген дене жұмыс істеуге қабілетті. Денелердің істеген
жұмысы сол денелердің массаларына тәуелді. Егер дене жұмыс істеуге
қабілетті болса, онда оның энергиясы бар деп айтады.
ІІІ. Жаңа сабақты
меңгерту.
Энергия деген не және оның
көздері қандай? деген сұрақтарға тоқталамыз. Энергия түрлерін
ажыратып үйренеміз.
|
Сәлемдеседі;
Сабаққа зейін салады.
Сайт арқылы ойын ойнап, сұраққа жауап
береді.
Тапсырмалар ды орындап, сабаққа белсенді
қатысады.
|
Ынталандыру сөздері
Дескриптор:
Механикалық жұмыс және қуаттың
анықтамасын, формуласын біледі;
Кинетикалық және потенциалдық энергияның
формуласын біледі.
2
балл
Дескриптор
Энергия –
дененің жұмыс жасау қабілетін сипаттайтын физикалық шама екенін
біледі;
2
балл
|
https://wordwall.net/ru/myactivities
Физика
7 сынып
|
Сабақты бекіту
10 минут
|
V . Талдау. Есептер
шығару.
1.Кинетикалық энергия
тобы
1.Массасы 50 тонна
реактивті ұшақ Жермен салыстырғанда 300 м/с жылдамдықпен қозғалса,
оның кинетикалық энергиясы қандай?
2.Жер бетінен 3 м биіктікке көтерілген массасы 2
кг дененің потенциалдық энергиясы неге
тең?
2.Потенциалдық энергия
тобы:
1.Қатаңдығы Н/м серіппе
серпімділік күшінің әрекетінен 3 см-ге ұзарады.Созылған серіппенің
потенциалдық энергиясы қандай?
2.Массасы 80 кг, жылдамдығы 5 м/с велосипедшінің
кинетикалық энергиясы неге тең?
VI.
Бекіту
тапсырмасы
«Веен
диаграммасы»
Бүгінгі өтіліп жатқан тақырып бойынша әр топ Венн
диаграммасын жазу. Соңында әр топтың жұмысы сол критерий бойынша
бағаланады.
|
Энергия түрлерін ажыратып, түрлендіріп
естептер шығарады.
Бекіту тапсырмасын орындайды.
|
Дескриптор:
ХБЖ
келтіре алады;
Есептің
берілгенін құрады;
Формуланы
түрлендіріп, есептің шешімін таба алады.
3
балл
Энергияның түрлерін ажырата
алады;
Мысал
келтіреді.
3 балл
|
Дәптермен жұмыс
Веен диаграммасы
|
Кері байланыс
Сабақтың соңы
10 минут
|
Кері байланыс «БББ» кестесін
толтыру.
Білемін
|
Білдім
|
Білгім келеді
|
Үйге тапсырма:
Кинетикалық және потенциалдық
энергия есептер шығару.
|
Оқушылар бүгінгі сабаққа кері
байланыс береді.
|
Формативті бағалау
10
балл
|
БББ кестесі
|