Материалдар / Энергия көздері ҚМЖ 6-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Энергия көздері ҚМЖ 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Энергия көздері ҚМЖ 6-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2024
37
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабак такырыбы:

Бөлім:

Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер

Педагогтің аты-жөні:


Күн:

Сыныбы : 6

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Энергия көздері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.5.1.1 энергия көздерін атау


Сабақтың мақсаты:

  • энергия түрлерін ажыратады;

  • температура мен жылу энергиясын ажыратады;

  • термометрді пайдалана отырып температураны өлшейді;

  • энергияның өзара айналымына мысалдар келтіреді

Бағалау критерийлері:

  • энергия түрлерін температура мен жылу энергиясын ажырата алады,

  • термометрді пайдалана отырып температураны өлшейді,

  • энергияның өзара айналымына мысалдар келтіреді


Сабақ барысы

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

«Кубик» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады

«Жұлдызша» арқылы топқа бірігуге нұсқау береді.

Оқушылар шеңберге тұрып «Кубик» әдісі арқылы бір біріне жылы лебіздерін білдіреді, сыныпта жағымды ахуал орнатады .


«Жұлдызша» арқылы топтарға бірігеді.


Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Атом, молекула суреттері

5мин

ІІ Үй тапсырмасы

«Ыстық орындық» тәсілі арқылы оқушылардың белсенділіктерін арттыру және тақырып бойынша білімдерін бағалау




«Стоп кадр» тәсілі арқылы бейнеролик көруді ұсынады

Оқушылар «Ыстық орындық» тәсілі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.






Оқушылар «Стоп кадр» тәсілі сұрақтарға жауап бере отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды.

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б

Жіп,

Экран


3 мин

ІІІ Білімді толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді.

Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып танысады, тірек сөздерді дәптерге жазып алады.

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Окулык

Жаратылыстану

Сабақтың ортасы


15 мин

Мұғалімнің түсіндіруі

Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді, топтық талқылау жұмысын ұйымдастырады.

1-топ (жұп) «Ежелгі адам және от»

2-топ (жұп)

« Күн басты энергия көзі»

3-топ (жұп) «Заманауи энергия көздері»

туралы оқулықтағы ақпаратты оқып, суретті талдап , өз ойларымен бөлісуді ұсынады.

Оқушылар .берілген тақырыптар бойынша оқулықтан оқып танысады, топта талдайды, өз таңдаулары бойынша кез келген форматта қорғайды.


Қосымша интернет ресурстарын қолданады.

1-топ (жұп) «Ежелгі адам және от»

2-топ (жұп) «Күн басты энергия көзі»

3-топ (жұп) «Заманауи энергия көздері»

туралы оқулықтағы ақпаратты оқып, суретті талдап, өз ойларымен бөліседі, таныстырылым жасайды






Кері байланыс:

«Бас бармақ» әдісі арқылы беріледі



А4 парағы



суреттер


пластилин, қатты қағаз,

маркер,

түрлі түсті қағаздар

15

Сабақты бекіту тапсырмалары



Мұғалім жұмыстың қалай орындалуы туралы қысқаша ақпарат береді, жұптық, жеке жұмысты ұйымдастырады











Мұғалім сырттай бақылап, әр топтың жауаптарын тыңдап, соңында оқушылармен бірге қорытынды шығарады.





Тапсырма орындау барысында бағыт бағдар беріп, қолдау көрсетеді.




1-тапсырма (барлығы және ЕББК)

Энергия көздерін анықтап, сызбанұсқаны толтырыңдар












2-тапсырма

Ғалымдар мен сарапшылардың пайымдауынша, қазіргі таңдағы энергетикалық сұраныстың мұнайдың, көмірдің, газдың, ядролық отынның және баламалы энергетикалық көздердің есебінен қамтамасыз етіледі. Энергия көздерінің үлесін дөңгелек не сызықтық диаграмма құрып түсіндіріңдер.




3-тапсырма. (барлығына және ЕБК)

«Шындық» немесе «жалған» тәсілі

Тұжырымның «шындық» не «жалған» екенін анықтаңдар





Тұжырымдар

Ш

Ж

Барлық энергия көздері қалпына келетін , қалпына келмейтін деп екіге бөлінеді

ш


Күн , жел энергиясы қалпына келмейтін энергияға жатады


ж

Көмір, мұнай қалпына келетін энергияға жатады


ж

Мұхиттық ағыстар мен судың толысуы Күн энергиясына тәуелді

ш


Күн басты энергия көзі

ш


Табиғаттағы су айналымы да Күн энергиясы арқылы жүретін үдеріс

ш




Дескриптор:

энергия көздерін анықтап, сызбанұсқаны толтырады;

Жалпы балл-2







Дескриптор :

Берілген мәліметті пайдаланып, энергия көздерінің үлесін дөңгелек не сызықтық диаграммасын сызады, түсіндіреді.

Жалпы балл-2


Дескриптор :

тұжырымның «шындық» не «жалған» екенін анықтайды:


Жалпы балл-6










А4 парағы, маркер, тапсырма жазылған парақтар т.б
















Сабақтың соңы

4 мин

Кері байланыс

«Жеңіс тұғыры» арқылы кері байланыс жасауды ұсынады

Қатысушылар «Жеңіс тұғыры» арқылы кері байланыс жасайды

Кері байланыс:

«Жеңіс тұғыры» арқылы

Сурет

1 мин

Үй тапсырмасы § 41




.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!