|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
|
Пәні: |
Жаратылыстану |
|||||
|
Бөлім: |
5.5.Энергия және қозғалыс |
|||||
|
Педагогтің аты – жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Энергия түрлері мен көздері |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
5.5.1.1 -энергия түрлерін ажырату |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Энергия түрлерін ажыратады; Энергияның маңыздылығына тоқталады ЕББҚ: Энергияның түрлерін біледі; |
|||||
|
Құндылықты дарыту |
Жасампаздық пен жаңашылдық |
|||||
|
Аптаның дәйек сөзі |
«Жаңашылдық– заман талабы» |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің іс - әрекеті |
Білім алушының іс - әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 2 мин 3 мин 3 мин |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сыныпты түгелдеу, сыныптағы оқушылардың зейінін сабаққа аудару Апта дәйек сөзі «Жаңашылдық– заман талабы» Оңтүстік Корея – Бұл ел 20 ғасырдың ортасында аграрлық қоғамнан жоғары технологиялар мен инновацияларға негізделген дамыған мемлекетке айналды. Оңтүстік Корея үкіметі білім мен ғылымға көп қаржы бөліп, жаңа технологияларды қолдау арқылы әлемдегі ең алдыңғы қатарлы елдердің бірі болды. Әсіресе, Samsung, LG, Hyundai секілді халықаралық компаниялардың табысы осы жаңашылдықтардың нәтижесі. Үй жұмысы «Блиц» сұрақтар
|
Мұғаліммен амандасып, кезекші оқушы сыныптағы оқушылардың санын баяндайды Оқушылар Дәйексөздердің мағынасын ашады. Оңтүстік Корея мемлекетті шаруашылығына жаңа инновациялық жаңалықтарды енгізу арқылы дамыған елге айналды Оқушылар өткен тарау бойынша сұрақтарға жауап береді |
(ҚБ) мұғалім 1-10 балл аралығында бағалайды Дескриптор: Жалпы – 2 балл: Тірі және өлі табиғаттағы үдерістерді анықтайды |
|
||
|
Сабақтың ортасы 2 мин 3 мин 7 мин 10 мин 10 мин |
Жаңа сабақ «Суреттер сөйлейді» әдісі
Мағынаны тану «Түртіп алу» әдісі Бейнеролик: Потенциалдық энергия дегеніміз не?
(ЖТ) Жеке тапсырма «Сәйкестендіру» ЕББҚ
(ЖТ) Жеке тапсырма ЕББҚ Сөйлемдерді толықтырыңыз
(ЖТ) Жеке тапсырма ЕББҚ ЭССЕ «Баламалы энергияның болашақ үшін маңызы» тақырыбы бойынша 70 сөзден тұратын эссе |
Оқушыларға суреттер сөйлейді әдісі арқылы тақырыпты анықтайды. Сабаққа мақсат қояды Бейнероликті қарайды. Энергия түрлерін тоқталады. Айырмашылығын анықтайды Оқушылар энергия түрлерін анықтап сәйкестендіреді Оқушылар энергияны түрлендіру бойынша тапсырманы орындап сөйлемдерді толықтырады Оқушылар баламалы энергия бойынша эссе жазады |
«Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Дескриптор: Жалпы 3 – балл: 1.Энергия түрлерін анықтап сәйкестендіреді Дескриптор: Жалпы 3 – балл: 1.Энергияны түрлендіру бойынша сөйлемді толықтырады Дескриптор: Жалпы 2 – балл: 1.Баламалы энергияның болашақ үшін маңызын анықтайды |
https://youtu.be/ckl49llHfPM?si=CjrnnpvEYE0EoNXG https://learningapps.org/watch?v=pt02m37rc25
|
||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Кері байланыс «5 саусақ» әдісі
Үйге тапсырма Алматы баспасы – 43 параграф Атамұра баспасы – 39 параграф |
Оқушы жаңа тақырыпты қорытындылап бүгінгі сабаққа кері байланыс орнатады |
Мұғалім оқушылардың тапсырмаларды орындауына байланысты 1 – 10 балл аралығында бағалайды |
|||
№1 тапсырма

№2 тапсырма жауабы
Энергияның түрлену процесінде, химиялық энергиясы электр энергиясына, ал электр энергиясы жарық және жылу энергиясына түрленеді.
Автокөлік қозғалғанда, химиялық энергиясы механикалық энергиясына айналады.
Су ағып жатқанда, потенциалдық энергиясы кинетикалық энергиясына айналады.
Күн панельдерінде, жарық энергиясы электр энергиясына түрленеді.
Батарея жұмыс істегенде, химиялық энергиясы электр энергиясына айналады.
Таңертеңгі уақытта шамды жағу кезінде, электр энергиясы жарық энергиясына түрленеді.
Қозғалыс кезінде, кинетикалық энергиясы жылу энергиясына айналады.
Энергияның сақталу заңы бойынша, энергия жоғалмайды, ол тек жарық немесе жылу түріне айнала алады.
Деңгейлік тапсырмалар
-
Тапсырма. Суреттегі тұлғаның кім екенін анықтаңыз. Оның электр энергиясына қосқан үлесін анықтаңыз

-
Тапсырма. Сенің үйіңе электр энергиясы қай жақтан келуде?
-
26 Қаңтар халықаралық қандай күн?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Энергия түрлері мен көздері
Энергия түрлері мен көздері
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
|
Пәні: |
Жаратылыстану |
|||||
|
Бөлім: |
5.5.Энергия және қозғалыс |
|||||
|
Педагогтің аты – жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Энергия түрлері мен көздері |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
5.5.1.1 -энергия түрлерін ажырату |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Энергия түрлерін ажыратады; Энергияның маңыздылығына тоқталады ЕББҚ: Энергияның түрлерін біледі; |
|||||
|
Құндылықты дарыту |
Жасампаздық пен жаңашылдық |
|||||
|
Аптаның дәйек сөзі |
«Жаңашылдық– заман талабы» |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің іс - әрекеті |
Білім алушының іс - әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 2 мин 3 мин 3 мин |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сыныпты түгелдеу, сыныптағы оқушылардың зейінін сабаққа аудару Апта дәйек сөзі «Жаңашылдық– заман талабы» Оңтүстік Корея – Бұл ел 20 ғасырдың ортасында аграрлық қоғамнан жоғары технологиялар мен инновацияларға негізделген дамыған мемлекетке айналды. Оңтүстік Корея үкіметі білім мен ғылымға көп қаржы бөліп, жаңа технологияларды қолдау арқылы әлемдегі ең алдыңғы қатарлы елдердің бірі болды. Әсіресе, Samsung, LG, Hyundai секілді халықаралық компаниялардың табысы осы жаңашылдықтардың нәтижесі. Үй жұмысы «Блиц» сұрақтар
|
Мұғаліммен амандасып, кезекші оқушы сыныптағы оқушылардың санын баяндайды Оқушылар Дәйексөздердің мағынасын ашады. Оңтүстік Корея мемлекетті шаруашылығына жаңа инновациялық жаңалықтарды енгізу арқылы дамыған елге айналды Оқушылар өткен тарау бойынша сұрақтарға жауап береді |
(ҚБ) мұғалім 1-10 балл аралығында бағалайды Дескриптор: Жалпы – 2 балл: Тірі және өлі табиғаттағы үдерістерді анықтайды |
|
||
|
Сабақтың ортасы 2 мин 3 мин 7 мин 10 мин 10 мин |
Жаңа сабақ «Суреттер сөйлейді» әдісі
Мағынаны тану «Түртіп алу» әдісі Бейнеролик: Потенциалдық энергия дегеніміз не?
(ЖТ) Жеке тапсырма «Сәйкестендіру» ЕББҚ
(ЖТ) Жеке тапсырма ЕББҚ Сөйлемдерді толықтырыңыз
(ЖТ) Жеке тапсырма ЕББҚ ЭССЕ «Баламалы энергияның болашақ үшін маңызы» тақырыбы бойынша 70 сөзден тұратын эссе |
Оқушыларға суреттер сөйлейді әдісі арқылы тақырыпты анықтайды. Сабаққа мақсат қояды Бейнероликті қарайды. Энергия түрлерін тоқталады. Айырмашылығын анықтайды Оқушылар энергия түрлерін анықтап сәйкестендіреді Оқушылар энергияны түрлендіру бойынша тапсырманы орындап сөйлемдерді толықтырады Оқушылар баламалы энергия бойынша эссе жазады |
«Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Дескриптор: Жалпы 3 – балл: 1.Энергия түрлерін анықтап сәйкестендіреді Дескриптор: Жалпы 3 – балл: 1.Энергияны түрлендіру бойынша сөйлемді толықтырады Дескриптор: Жалпы 2 – балл: 1.Баламалы энергияның болашақ үшін маңызын анықтайды |
https://youtu.be/ckl49llHfPM?si=CjrnnpvEYE0EoNXG https://learningapps.org/watch?v=pt02m37rc25
|
||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Кері байланыс «5 саусақ» әдісі
Үйге тапсырма Алматы баспасы – 43 параграф Атамұра баспасы – 39 параграф |
Оқушы жаңа тақырыпты қорытындылап бүгінгі сабаққа кері байланыс орнатады |
Мұғалім оқушылардың тапсырмаларды орындауына байланысты 1 – 10 балл аралығында бағалайды |
|||
№1 тапсырма

№2 тапсырма жауабы
Энергияның түрлену процесінде, химиялық энергиясы электр энергиясына, ал электр энергиясы жарық және жылу энергиясына түрленеді.
Автокөлік қозғалғанда, химиялық энергиясы механикалық энергиясына айналады.
Су ағып жатқанда, потенциалдық энергиясы кинетикалық энергиясына айналады.
Күн панельдерінде, жарық энергиясы электр энергиясына түрленеді.
Батарея жұмыс істегенде, химиялық энергиясы электр энергиясына айналады.
Таңертеңгі уақытта шамды жағу кезінде, электр энергиясы жарық энергиясына түрленеді.
Қозғалыс кезінде, кинетикалық энергиясы жылу энергиясына айналады.
Энергияның сақталу заңы бойынша, энергия жоғалмайды, ол тек жарық немесе жылу түріне айнала алады.
Деңгейлік тапсырмалар
-
Тапсырма. Суреттегі тұлғаның кім екенін анықтаңыз. Оның электр энергиясына қосқан үлесін анықтаңыз

-
Тапсырма. Сенің үйіңе электр энергиясы қай жақтан келуде?
-
26 Қаңтар халықаралық қандай күн?
шағым қалдыра аласыз

















