|
Бөлім: |
5.3 В Энергия және қозғалыс |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
07.07 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Энергия түрлері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.5.1.1 -энергия түрлерін ажырату |
|
Сабақтың мақсаты: |
Энергия түрлерін ажыратады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. |
Оқушылар амандасады. |
|
|
|||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі
1. Энергия деген не? 2. Энергияның қандай түрлерін білесің? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ мадақтау |
Сурет |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Энергия түрлерін сипаттайды. |
ҚБ мадақтау |
Оқулық, дәптер |
|||||||||||||||||||||
|
|
1-тапсырма. Кестемен жұмыс.
|
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. Жарық энергиясына мысал келтіре отырып, сипаттама береді. Жылу энергиясына сипаттама береді. Ядролық энергияға сипаттама береді. Механикалық энергияға сипаттама береді. Электр энергиясына сипаттама береді. Химиялық энергияға сипаттама береді. |
ҚБ мадақтау |
Оқулық, дәптер, кесте |
|||||||||||||||||||||
|
|
2-тапсырма. Венн диаграммасы. Жылу мен жарық энергиясына айырмашылығы мен ұқсастығын жазыңыз.
|
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. Жарық энергиясын ажыратады. Жылу энергиясын ажыратады. Айырмашылығын біледі. |
ҚБ мадақтау |
Оқулық, дәптер |
|||||||||||||||||||||
|
|
3-тапсырма. Суретпен жұмыс. Отын ресурсын энергияның басқа көзімен ауыстыруға бола ма? Жауаптарыңды түсіндіріп беріңдер.
|
Дескриптор: Жалпы – 1 балл. Жылу энергиясының маңызын айтады. |
ҚБ мадақтау |
Оқулық, дәптер |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
|||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Энергия түрлері мен пайда болу көздері 5 сынып ҚМЖ
Энергия түрлері мен пайда болу көздері 5 сынып ҚМЖ
|
Бөлім: |
5.3 В Энергия және қозғалыс |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
07.07 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Энергия түрлері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.5.1.1 -энергия түрлерін ажырату |
|
Сабақтың мақсаты: |
Энергия түрлерін ажыратады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. |
Оқушылар амандасады. |
|
|
|||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі
1. Энергия деген не? 2. Энергияның қандай түрлерін білесің? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ мадақтау |
Сурет |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Энергия түрлерін сипаттайды. |
ҚБ мадақтау |
Оқулық, дәптер |
|||||||||||||||||||||
|
|
1-тапсырма. Кестемен жұмыс.
|
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. Жарық энергиясына мысал келтіре отырып, сипаттама береді. Жылу энергиясына сипаттама береді. Ядролық энергияға сипаттама береді. Механикалық энергияға сипаттама береді. Электр энергиясына сипаттама береді. Химиялық энергияға сипаттама береді. |
ҚБ мадақтау |
Оқулық, дәптер, кесте |
|||||||||||||||||||||
|
|
2-тапсырма. Венн диаграммасы. Жылу мен жарық энергиясына айырмашылығы мен ұқсастығын жазыңыз.
|
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. Жарық энергиясын ажыратады. Жылу энергиясын ажыратады. Айырмашылығын біледі. |
ҚБ мадақтау |
Оқулық, дәптер |
|||||||||||||||||||||
|
|
3-тапсырма. Суретпен жұмыс. Отын ресурсын энергияның басқа көзімен ауыстыруға бола ма? Жауаптарыңды түсіндіріп беріңдер.
|
Дескриптор: Жалпы – 1 балл. Жылу энергиясының маңызын айтады. |
ҚБ мадақтау |
Оқулық, дәптер |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
|||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















