“Бекітемін”:
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Мураталиева.А
|
Мектеп |
А.Аманкелді атындағыы зияткерлік мектеп интернаты |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Самархан
А |
|
|
Күні: |
24.11.2025ж |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Энергия үнемдеу саласындағы инновациялық технологиялар |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға энергия үнемдеудің маңыздылығын түсіндіру; Инновациялық технологиялардың тиімділігін көрсету; Қоршаған ортаға әсерін азайтудың жолдарын үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Амандасу, олардың сабаққа дайындықтарын тексеру. Кіріспе бөлім: Энергия көздері, олардың түрлері туралы қысқаша мағлұмат беру. Эүнемдеудің қажеттілігі мен оның қоршаған ортаға әсерін түсіндіру. «Энергия үнемдеу – келешек үшін қамқорлық» деген ұранды талқылау. Энергия көздері – бұл энергия өндіру үшін қолданылатын ресурстар. Олар екі негізгі түрге бөлінеді:
Әрбір түрдің өз артықшылықтары мен кемшіліктері бар, және оларды дұрыс пайдалану экология мен экономика үшін маңызды.
|
|
презентация |
|
|
Сабақтың ортасы |
Инновациялық технологиялар мен әдістер: Жаңартылатын энергия көздері: Күн, жел, су энергиясын пайдалану. Энергияны үнемдейтін құрылғылар: энергия үнемдейтін шамдар, смарт термостаттар. Құрылыс технологиялары: жасыл үйлер, энергияны тиімді пайдалануға арналған құрылыстар. Энергия үнемдеу жолдары: Тұрмыстағы энергия үнемдеудің жолдары (шамдарды сөндіру, тұрмыстық техниканы дұрыс пайдалану). Көліктегі энергия үнемдеу, электр көліктердің пайдасы. Энергия көздері – адамзаттың әртүрлі қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін энергия алуға қолданылатын ресурстар. Олар екі негізгі топқа бөлінеді: жаңартылатын және жаңартылмайтын энергия көздері. Жаңартылмайтын энергия көздері Жаңартылмайтын энергия көздері – қорлары шектеулі және табиғатта ұзақ уақыт бойы қалпына келмейтін энергия көздері. Бұл көздерге мыналар жатады:
|
Жаңартылатын энергия көздері Жаңартылатын энергия көздері – табиғи жолмен үздіксіз толықтырылып тұратын энергия көздері. Оларға мыналар кіреді:
Әр энергия көзі өзіндік артықшылықтары мен кемшіліктерге ие. Жаңартылмайтын энергия көздері жоғары қуаттылықты қамтамасыз етсе де, қорлары таусылуы мүмкін. Ал жаңартылатын энергия көздері экологиялық таза және таусылмайды, бірақ оларға тәуелділік климат пен табиғи жағдайларға байланысты болады. |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
Практикалық бөлім: Оқушылармен бірге энергия үнемдеуге қатысты шағын есептер шығару (мысалы, энергия үнемдейтін шамды қолданудың тиімділігін есептеу). «Егер мен ғалым болсам...» тақырыбында оқушылардың энергия үнемдеуге арналған жобаларын тыңдау. Қорытынды бөлім: Оқушылардың сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын тыңдау. Энергия үнемдеудің өмірімізге және болашағымызға тигізетін пайдасын талқылау. Үй тапсырмасы ретінде отбасымен бірге энергия үнемдеу ережелерін талқылап, тізім жасау. |
|
презентация |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Энергия үнемдеу 4 сынып
Энергия үнемдеу 4 сынып
“Бекітемін”:
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Мураталиева.А
|
Мектеп |
А.Аманкелді атындағыы зияткерлік мектеп интернаты |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Самархан
А |
|
|
Күні: |
24.11.2025ж |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Энергия үнемдеу саласындағы инновациялық технологиялар |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға энергия үнемдеудің маңыздылығын түсіндіру; Инновациялық технологиялардың тиімділігін көрсету; Қоршаған ортаға әсерін азайтудың жолдарын үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Амандасу, олардың сабаққа дайындықтарын тексеру. Кіріспе бөлім: Энергия көздері, олардың түрлері туралы қысқаша мағлұмат беру. Эүнемдеудің қажеттілігі мен оның қоршаған ортаға әсерін түсіндіру. «Энергия үнемдеу – келешек үшін қамқорлық» деген ұранды талқылау. Энергия көздері – бұл энергия өндіру үшін қолданылатын ресурстар. Олар екі негізгі түрге бөлінеді:
Әрбір түрдің өз артықшылықтары мен кемшіліктері бар, және оларды дұрыс пайдалану экология мен экономика үшін маңызды.
|
|
презентация |
|
|
Сабақтың ортасы |
Инновациялық технологиялар мен әдістер: Жаңартылатын энергия көздері: Күн, жел, су энергиясын пайдалану. Энергияны үнемдейтін құрылғылар: энергия үнемдейтін шамдар, смарт термостаттар. Құрылыс технологиялары: жасыл үйлер, энергияны тиімді пайдалануға арналған құрылыстар. Энергия үнемдеу жолдары: Тұрмыстағы энергия үнемдеудің жолдары (шамдарды сөндіру, тұрмыстық техниканы дұрыс пайдалану). Көліктегі энергия үнемдеу, электр көліктердің пайдасы. Энергия көздері – адамзаттың әртүрлі қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін энергия алуға қолданылатын ресурстар. Олар екі негізгі топқа бөлінеді: жаңартылатын және жаңартылмайтын энергия көздері. Жаңартылмайтын энергия көздері Жаңартылмайтын энергия көздері – қорлары шектеулі және табиғатта ұзақ уақыт бойы қалпына келмейтін энергия көздері. Бұл көздерге мыналар жатады:
|
Жаңартылатын энергия көздері Жаңартылатын энергия көздері – табиғи жолмен үздіксіз толықтырылып тұратын энергия көздері. Оларға мыналар кіреді:
Әр энергия көзі өзіндік артықшылықтары мен кемшіліктерге ие. Жаңартылмайтын энергия көздері жоғары қуаттылықты қамтамасыз етсе де, қорлары таусылуы мүмкін. Ал жаңартылатын энергия көздері экологиялық таза және таусылмайды, бірақ оларға тәуелділік климат пен табиғи жағдайларға байланысты болады. |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
Практикалық бөлім: Оқушылармен бірге энергия үнемдеуге қатысты шағын есептер шығару (мысалы, энергия үнемдейтін шамды қолданудың тиімділігін есептеу). «Егер мен ғалым болсам...» тақырыбында оқушылардың энергия үнемдеуге арналған жобаларын тыңдау. Қорытынды бөлім: Оқушылардың сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын тыңдау. Энергия үнемдеудің өмірімізге және болашағымызға тигізетін пайдасын талқылау. Үй тапсырмасы ретінде отбасымен бірге энергия үнемдеу ережелерін талқылап, тізім жасау. |
|
презентация |
шағым қалдыра аласыз













