Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді сабақ жоспары

    Білім беру ұйымының атауы

    №51 гимназия

    Пәні:

    Жаратылыстану

    Бөлім:

    Энергия және қозғалыс

    Педагогтің аты-жөні:

    Жоламан Аяжан Еламанқызы

    Күні:


    Сынып: 5

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    §42 Энергияны тиімді пайдалану және қауіпсіздік

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.5.1.4- ғимараттарда жылу оқшаулағыштарын пайдаланудың практикалық әдістерін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты:

    1. Ғимараттарда жылу оқшаулағыштарын пайдаланудың практикалық әдістерімен танысады;

    2. Энергияның өзара айналымына мысалдар келтіреді;

    3. Жылулық ұлғаюды сипаттайды.

    Бағалау критерийі

    - Ғимараттарда жылу оқшаулағыштарын пайдаланудың практикалық әдістерімен танысады;

    - Энергияның өзара айналымына мысалдар келтіреді;

    - Жылулық ұлғаюды сипаттайды.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    уақыты

    Педагогтің

    іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут

    Ұйымдастыру кезеңі:

    Психологиялық хал-ахуалды жақсарту мақсатында ортада шеңбер құрып, бір-бірімен қол ұстасып «Сиқырлы таяқша» көмегімен бір-біріне «Энергия» сыйлайды.

    Үй тапсырмасын сұрау: «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар қойылады.

    1. Астана қаласында «Экспо» көрмесі қай жылы өткізілді?

    2. Баламалы энергия көздерін ата?

    3. «Балама» сқзінің мағынасы қандай?

    4. Жел энергетикасының артықшылығы мен кемшілігін атаңыз?

    5. Геотермальды энергетика дегеніміз қандай энергия көзі?

    Оқушылар мұғаліммен амандасады.






    Оқушылар үйге берілген тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.



    «Жарайсың!»

    «Picture 22 Керемет!»



    Презентация PowerPoint

    5-сынып

    оқулығы.





    Сабақтың ортасы

    20 минут

    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы берілген оқулықтағы ақпаратты оқушылар жеке оқып шығады және алған ақпаратты жұпта талқылайды.Термин сөздермен жұмыс.


    №1 тапсырма: Суретте табиғаттағы энергиялардың өзара айналымы берілген. Мәтіндегі көп нүктенің орнына берілген тірек сөздердің ішінен қажеттісін қойыңыз.

    Тірек сөздер: ішкі энергиясына, химиялық энергияға, энергиясы, механикалық, химиялық, жел , органикалық заттар.


    Дененің бір күйден басқа бір күйге ауысуы кезіндегі белгілі бір жұмыс істеу қабілеті

    оның ................ деп аталды. Қозғалыстың әр түрлі формасына сәйкес энергияның да

    бірнеше түрі бар. Күн сәулесінің энергиясы өсімдіктердің жапырақтарымен сіңіріледі. Осы орайда өсімдіктерде күрделі .................... реакциялар жүреді. Оның нәтижесінде .................... .......... түзіледі. Яғни күн сәулесінің энергиясы ................ .............. айналады.

    Күн сәулелерінде белгілі бір энергия қоры бар. Күн сәулесі жерге түсіп оны қыздырады. Сол кезде күн сәулесінің энергиясы жер бетіндегі топырақ пен денелердің ........ ............... айналады. Жер бетінен қызған ауа массалары қозғалысқа келіп ....... пайда

    болады. Осы орайда ішкі энергия .................. энергияға айналады. Табиғаттағы энергия жоғалып кетпейді және жоқтан пайда болмайды, ол тек бір түрден екінші түрге айналады.


    №2 тапсырма:

    1. Мына суретте жаз және қыс мезгіліндегі электр сымдары көрсетілген. Қыстағыға қарағанда жазда олар салбырап тұрғандығы байқалады. Қалай ойлайсыз, неліктен?


    1. Екі бірдей ыдысқа көлемдері бірдей сұйықтық құйылды. Біршама уақыттан кейін екінші ыдыстағы сұйықтықтың көлемі ұлғайды. Суретті пайдаланып, осы құбылысты түсіндіріңіз.

    №3 тапсырма: Төмендегі берілген суреттер бойынша энергияның өзара айналымына мысалдар келтіріңіз.




    Оқушылар оқулықтағы ақпараттарды талқылау арқылы жаңа тақырыпты түсінеді.







    Дескриптор: - Білім алушы

    • температураның электр сымдарына әсерін түсіндіреді;

    • температураның ыдыс көлеміне әсерін түсіндіреді.






















    Дескриптор: - Білім алушы:

    • сурет бойынша табиғаттағы энергиялардың өзара айналымын мысалдармен көрсетеді;

    • энергияның өзара айналымдарын сипаттайды.

























    Дескриптор: - Білім алушы:

    • мәтіндегі табиғаттағы энергиялардың өзара айналуын білдіретін қажетті сөздерді табады.




    «Үш шапалақ»






    Дескриптор арқылы бағаланады



























    Дескриптор арқылы бағаланады




























    Дескриптор арқылы бағаланады

    Презентация PowerPoint

    5-сынып

    оқулығы.







    Тапсырма парағы.беттер











    Презентация PowerPoint

    5-сынып

    оқулығы.












    Тапсырма парағы.беттер









    Презентация PowerPoint

    5-сынып

    оқулығы.


















    Тапсырма парағы.беттер


    Сабақтың соңы

    10 мин.

    «Kahoot» әдісін пайдаланып, жаңа сабақты бекітеміз.



    Үй тапсырмасы:

    §42 Энергияны тиімді пайдалану және қауіпсіздік тақырыбын мазмұндау, глоссарий жазу.


    Рефлексия: «Бағдаршам».



    Бағалау




    Оқушылар жаңа сабақтан алған білімдерін тест тапсырмасын орындау арқылы бекітеді.


    Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.


    Сабақтан алған әсерлерін төмендегі түстер арқылы көрсету:

    Жасыл түс – сабақты толық түсіндім

    Сары түс – сабақты орташа деңгейде түсіндім

    Қызыл түс – сабақты түсінбедім


    Бағалау парағы Оқушының аты жөні:______

    тапсырма

    №1

    №2

    №3

    №4

    барлығы

    мұғалім бағалауы

    ұпай








    Мұғалім формативті бағалау жүргізеді.






    Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс береді.


    Kahoot платформасы



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жоламан Аяжан Еламанқызы
    31 Мамыр 2023
    1335
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Энергияны тиімді пайдалану

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Энергияны тиімді пайдалану

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді сабақ жоспары

    Білім беру ұйымының атауы

    №51 гимназия

    Пәні:

    Жаратылыстану

    Бөлім:

    Энергия және қозғалыс

    Педагогтің аты-жөні:

    Жоламан Аяжан Еламанқызы

    Күні:


    Сынып: 5

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    §42 Энергияны тиімді пайдалану және қауіпсіздік

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.5.1.4- ғимараттарда жылу оқшаулағыштарын пайдаланудың практикалық әдістерін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты:

    1. Ғимараттарда жылу оқшаулағыштарын пайдаланудың практикалық әдістерімен танысады;

    2. Энергияның өзара айналымына мысалдар келтіреді;

    3. Жылулық ұлғаюды сипаттайды.

    Бағалау критерийі

    - Ғимараттарда жылу оқшаулағыштарын пайдаланудың практикалық әдістерімен танысады;

    - Энергияның өзара айналымына мысалдар келтіреді;

    - Жылулық ұлғаюды сипаттайды.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    уақыты

    Педагогтің

    іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут

    Ұйымдастыру кезеңі:

    Психологиялық хал-ахуалды жақсарту мақсатында ортада шеңбер құрып, бір-бірімен қол ұстасып «Сиқырлы таяқша» көмегімен бір-біріне «Энергия» сыйлайды.

    Үй тапсырмасын сұрау: «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар қойылады.

    1. Астана қаласында «Экспо» көрмесі қай жылы өткізілді?

    2. Баламалы энергия көздерін ата?

    3. «Балама» сқзінің мағынасы қандай?

    4. Жел энергетикасының артықшылығы мен кемшілігін атаңыз?

    5. Геотермальды энергетика дегеніміз қандай энергия көзі?

    Оқушылар мұғаліммен амандасады.






    Оқушылар үйге берілген тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.



    «Жарайсың!»

    «Picture 22 Керемет!»



    Презентация PowerPoint

    5-сынып

    оқулығы.





    Сабақтың ортасы

    20 минут

    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы берілген оқулықтағы ақпаратты оқушылар жеке оқып шығады және алған ақпаратты жұпта талқылайды.Термин сөздермен жұмыс.


    №1 тапсырма: Суретте табиғаттағы энергиялардың өзара айналымы берілген. Мәтіндегі көп нүктенің орнына берілген тірек сөздердің ішінен қажеттісін қойыңыз.

    Тірек сөздер: ішкі энергиясына, химиялық энергияға, энергиясы, механикалық, химиялық, жел , органикалық заттар.


    Дененің бір күйден басқа бір күйге ауысуы кезіндегі белгілі бір жұмыс істеу қабілеті

    оның ................ деп аталды. Қозғалыстың әр түрлі формасына сәйкес энергияның да

    бірнеше түрі бар. Күн сәулесінің энергиясы өсімдіктердің жапырақтарымен сіңіріледі. Осы орайда өсімдіктерде күрделі .................... реакциялар жүреді. Оның нәтижесінде .................... .......... түзіледі. Яғни күн сәулесінің энергиясы ................ .............. айналады.

    Күн сәулелерінде белгілі бір энергия қоры бар. Күн сәулесі жерге түсіп оны қыздырады. Сол кезде күн сәулесінің энергиясы жер бетіндегі топырақ пен денелердің ........ ............... айналады. Жер бетінен қызған ауа массалары қозғалысқа келіп ....... пайда

    болады. Осы орайда ішкі энергия .................. энергияға айналады. Табиғаттағы энергия жоғалып кетпейді және жоқтан пайда болмайды, ол тек бір түрден екінші түрге айналады.


    №2 тапсырма:

    1. Мына суретте жаз және қыс мезгіліндегі электр сымдары көрсетілген. Қыстағыға қарағанда жазда олар салбырап тұрғандығы байқалады. Қалай ойлайсыз, неліктен?


    1. Екі бірдей ыдысқа көлемдері бірдей сұйықтық құйылды. Біршама уақыттан кейін екінші ыдыстағы сұйықтықтың көлемі ұлғайды. Суретті пайдаланып, осы құбылысты түсіндіріңіз.

    №3 тапсырма: Төмендегі берілген суреттер бойынша энергияның өзара айналымына мысалдар келтіріңіз.




    Оқушылар оқулықтағы ақпараттарды талқылау арқылы жаңа тақырыпты түсінеді.







    Дескриптор: - Білім алушы

    • температураның электр сымдарына әсерін түсіндіреді;

    • температураның ыдыс көлеміне әсерін түсіндіреді.






















    Дескриптор: - Білім алушы:

    • сурет бойынша табиғаттағы энергиялардың өзара айналымын мысалдармен көрсетеді;

    • энергияның өзара айналымдарын сипаттайды.

























    Дескриптор: - Білім алушы:

    • мәтіндегі табиғаттағы энергиялардың өзара айналуын білдіретін қажетті сөздерді табады.




    «Үш шапалақ»






    Дескриптор арқылы бағаланады



























    Дескриптор арқылы бағаланады




























    Дескриптор арқылы бағаланады

    Презентация PowerPoint

    5-сынып

    оқулығы.







    Тапсырма парағы.беттер











    Презентация PowerPoint

    5-сынып

    оқулығы.












    Тапсырма парағы.беттер









    Презентация PowerPoint

    5-сынып

    оқулығы.


















    Тапсырма парағы.беттер


    Сабақтың соңы

    10 мин.

    «Kahoot» әдісін пайдаланып, жаңа сабақты бекітеміз.



    Үй тапсырмасы:

    §42 Энергияны тиімді пайдалану және қауіпсіздік тақырыбын мазмұндау, глоссарий жазу.


    Рефлексия: «Бағдаршам».



    Бағалау




    Оқушылар жаңа сабақтан алған білімдерін тест тапсырмасын орындау арқылы бекітеді.


    Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.


    Сабақтан алған әсерлерін төмендегі түстер арқылы көрсету:

    Жасыл түс – сабақты толық түсіндім

    Сары түс – сабақты орташа деңгейде түсіндім

    Қызыл түс – сабақты түсінбедім


    Бағалау парағы Оқушының аты жөні:______

    тапсырма

    №1

    №2

    №3

    №4

    барлығы

    мұғалім бағалауы

    ұпай








    Мұғалім формативті бағалау жүргізеді.






    Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс береді.


    Kahoot платформасы



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Сабақ жоспары 5 сынып
    31.05.2023
    1335
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жоламан Аяжан Еламанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации