Материалдар / Энергияны тұтыну және шығару ҚМЖ 6-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Энергияны тұтыну және шығару ҚМЖ 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Энергияны тұтыну және шығару ҚМЖ 6-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2024
40
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабак такырыбы: Энергияны тұтыну және шығару

Бөлім:

Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер

Педагогтің аты-жөні:


Күн:

Сыныбы : 6

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Энергияны тұтыну және шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.5.1.2 энергияны шығарумен және оның жұтылуымен байланысты үдерістерді атау және мысалдар келтіру

Сабақтың мақсаты:

  • Энергияны шығару және жұтылу үдерістерін атайды;

  • Энергияны шығару және жұтылу үдерістерін ажыратады;

  • Энергияны шығару және жұтылу үдерістеріне күнделікті өмірден мысалдар келтіреді.

Бағалау критерийлері:

  • Энергияны шығару және жұтылу үдерістерін атай алады;

  • Энергияны шығару және жұтылу үдерістерін ажыратады;

  • Энергияны шығару және жұтылу үдерістеріне күнделікті өмірден мысалдар келтіре алады

Құндылықтарды дарыту

  • Оқушыларды академиялық адалдыққа тәрбиелеу ;

  • Оқушыларың бойында жауапты азаматтық ұстанымды, ар ұят, адамгершілікті қалыптастыру ;

  • Оқушылар арасында ынтымақтастық ортаны қалыптастыру.


Сабақ барысы

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

«Төбе, мұрын, еден» ойыны бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады

«Жұлдызша» арқылы топқа бірігуге нұсқау береді.

Оқушылар шеңберге тұрып «Төбе, мұрын, еден» ойыны арқылы бір біріне жылы лебіздерін білдіреді, сыныпта жағымды ахуал орнатады .




«Жұлдызша» арқылы топтарға бірігеді.


Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Атом, молекула суреттері

5мин

ІІ Үй тапсырмасы

«Таза тақта» тәсілі арқылы оқушылардың белсенділіктерін арттыру және тақырып бойынша білімдерін бағалау


«Миға шабуыл» тәсілі арқылы бейнеролик көруді ұсынады

Оқушылар «Таза тақта» тәсілі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.



Энергия қайдан пайда болады?

Энергия жоғала ма? т.б


«Миға шабуыл» тәсілі сұрақтарға жауап бере отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды.

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б

Жіп,

Экран


3 мин

ІІІ Білімді толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді.

Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып танысады, тірек сөздерді дәптерге жазып алады.

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Окулык

Жаратылыстану

Сабақтың ортасы


15 мин

Мұғалімнің түсіндіруі

Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді, топтық талқылау жұмысын ұйымдастырады.

1-топ «Электр энергиясы»

2-топ «Энергияны түрлендіру және тұтыну» туралы оқулықтағы ақпаратты оқып, модельдерді талдап , өз ойларымен бөлісуді ұсынады.

Оқушылар .берілген тақырыптар бойынша оқулықтан оқып танысады, топта талдайды, өз таңдаулары бойынша кез келген форматта қорғайды.


Қосымша интернет ресурстарын қолданады.

1-топ «Электр энергиясы»

2-топ «Энергияны түрлендіру және тұтыну» туралы оқулықтағы ақпаратты оқып, модельдерді талдап, өз ойларымен бөліседі, таныстырылым жасайды




Кері байланыс:

«Бас бармақ» әдісі арқылы беріледі



А4 парағы



суреттер


15

Сабақты бекіту тапсырмалары



Мұғалім жұмыстың қалай орындалуы туралы қысқаша ақпарат береді, жұптық, жеке жұмысты ұйымдастырады











Мұғалім сырттай бақылап, әр топтың жауаптарын тыңдап, соңында оқушылармен бірге қорытынды шығарады.





Тапсырма орындау барысында бағыт бағдар беріп, қолдау көрсетеді.




1-тапсырма

«Шындық» немесе «жалған» тәсілі

Тұжырымның «шындық», немесе «жалған» екенін анықтаңдар

Тұжырымдар

ш

ж

Адамдар өндірген алғашқы энергия көздері көмір, мұнай , газ.

ш


Шаруашылыққа пайдалануға ең тиімді ресурс түрі электр энергиясы

ш


Энергия алудың негізгі екі әдісі бар


ж

Қазақстанда электр энергиясының 60%- ға жуығын ЖЭС -нан алады


ж

АЭС ядролық отынның атом энергиясын электр энергиясына түрлендіретін атом электрстансысы

ш


СЭС жылу энергиясын электр энергиясына түрлендіретін жылу электрстансысы


ж

2-тапсырма

ЖЭС-ғы өндірістің кезеңдерін ретімен жазыңдар







3-тапсырма. ЕБК

ЖЭС-гі жылу энергиясының электр энергиясына түрленуінің моделін ретімен жаз








Дескриптор:

тұжырымның «шындық», немесе «жалған» екенін анықтайды;



Жалпы балл-6













Дескриптор :

ЖЭС-ғы өндірістің кезеңдерін ретімен жазады;

Жалпы балл-

4


Дескриптор :

ЖЭС-гі жылу энергиясының электр энергиясына түрленуінің моделін ретімен жазады:


Жалпы балл-3

А4 парағы, маркер, тапсырма жазылған парақтар т.б
















Сабақтың соңы

4 мин

Кері байланыс

«Жеңіс тұғыры» арқылы кері байланыс жасауды ұсынады

Қатысушылар «Жеңіс тұғыры» арқылы кері байланыс жасайды

Кері байланыс:

«Жеңіс тұғыры» арқылы

Сурет

1 мин

Үй тапсырмасы § 42




.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!