Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Энергияның сақталу және айналу заңы
Материал туралы қысқаша түсінік
Устаздарға арналған дайын қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
3734
16 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: физикаҰзақ мерзімді жоспардың бөлімі: ЭнергияКүні: Сынып: 7 | Мектеп: №73 « 1 мамыр» ЖОМ Мұғалімнің аты-жөні: Уалиева ЖумагулҚатысушылар Қатысқандар:саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Энергияның сақталу және айналу заңы |
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме) | 7.2.3.5.Механикалық энергияның түрленуіне мысал келтіреді. |
Сабақ мақсаты: | Барлық оқушылар істей алады:Механикалық энергияның түрленуін біледі, ажырата алады.Көптеген оқушылар істей алады:Энергияның сақталу және айналу заңын түсінеді, формула бойынша есептер шығарадыКейбір оқушылар істей алады:Деңгейлік тапсырмаларды өз бетінше орындайды және талдайды.Формулаларды түрлендіре отырып , есептер шығарады. |
Бағалау критерийі: | Тақырыптың мазмұнын ашадыЭнергияның сақталу және айналу заңдарын өмірмен ұштастырады,байланыстырады.Өмірден мысалдар келтіреді.Деңгейлік тапсырманы орындау барысында формуланы тиімді қолдана алады |
«Жазылымға» басымдық беремін. Қажетті тіркестермен толықтыру. Кинетикалық энергия........................энергиясыПотенциалдық энергия......................энергиясыАуырлық күші әрекет ететін дененің.................энергиясыЭнергияның өлшем бірлігі..................................Жұмыстың өлшем бірлігі....................................Сөздік | |
Құндылықтарды дарыту: | Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығы бойынша еңбек өнімдерін арттыру мақсатында өнеркәсіпке, ауыл шаруашылығына энергияны үнемдеуге бағыттаймын. |
Пән аралық байланыс: | Үлкен кіші сандарды ықшамдап стандарт түрінде жазу, дәрежелеу арқылы математика пәнімен, ресурстарды анықтау бойынша география пәнімен байланыстырамын |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | Электронды оқулық, интерактивті тақта. |
Қосымша білім: | ЖЭС жылу электр станция, ГЭС гидроэлектр станция , АЭС атом электр станция, жел энергиясын пайдалану,Күн батареялары туралы түсінік беру |
Сабақ барысы
Жоспарланған сабақ кезеңдері | Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет) | Ресурстар |
Сабақтың басы: | Боялған асықтар, үлестірме қағаздар | |
Сабақтың ортасы: | 5.Жаңа сабақ. 3-мин Бейне көрсетілім арқылы миға шабуыл жасаймын. 1-мин . «Оқушылар үнін» тыңдау арқылы жаңа тақырыпты ашу.6.Топтық жұмыс. (10 минут) Әр топқа жеке-жеке тапсырма беріледі. «Ойлан. Жұптас. Бөліс » әдісі арқылыОқушылар тақырып бойынша берілген тапсырмаларды өз бетінше оқып шығады.І топқа тапсырма.Тербелмелі маятниктің қозғалысында механикалық энергияның түрленуін қарастырып, түсіндіру.ІІ топқа тапсырма.Суретпен жүмыс.Суретте көрсетілген болат шар мен болат тақтадан тұратын тұйық жүйедегі механикалық энергияның түрленуін қарастырып, түсіндіру.ІІІ топқа тапсырма.Жебе мен доптың қозғалысындағы механикалық энергияның түрленуін түсіндіру.Топта талқылау .Энергияның айналу және сақталу заңының формуласын біледі. | Ұшақ пен садақтың суреттері, доп, тербелмелі маятник. |
Сабақтың аяғы: Кері байланыс (2-минут) Үйге тапсырма беру. «Айрықша тапсырма» әдісі. | Қорытындылау. «Байыпты баяндамашы» әдісі бойынша қортындылайды. (3-минут) «Бес бармақ» әдісі бойынша оқушылар алақан суретіне жазады. Энергияның сақталу және айналу заңы тақырыбын оқып келу. Жекелеген тапсырмалар беріледі. Эссе жазу | Интерактивті тақта, кеспелер, оқулық, дәптер «Бес бармақ» суреті Күнделік |
Дифференциация-Сіз жоспарда қолдаулды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлаймыз?Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? | Бағалау-Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз? | Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорғау |
Жұмыс істеу дағдыларын дамыту үшін «сұрақты қағып алу» «Ойлан.Топтас. Бөліс» тәсілін қолдану арқылы проблемалық жағдайдан оқушыларды шығу жолын үйретеді. Қабілетті оқушыға «Айрықша тапсырма» әдісі бойынша тапсырма салтанатты түрде табыс етіледі және оны арнайы дәптерге орындайды. Бұл шығармашылық қабілетін арттыруға көзделген... | Бағалау кезінде бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмаға жасалған дискрипторлары арқылы бағалау. Қалыптастырушы бағалау сабақтың бойында жүргізі-леді. Қалыптастырушы бағалау және басбармақ, топтық бағалау жүреді. | Оқушылар қауіпсіздік техникасының ережелерін сақтайды. |
Сабақ бойынша рефлексияОқу мақсаттары шынайы болды ма?Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жетпесе неге? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттары сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды неге? | ||
Жалпы бағалауСабақтың екі көрінісі жақсы өтті (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)?1.2.Сабақты жақсартуға ненің әсері тиуі мүмкін (оқыту мен қатар туралы да ойланыңыз)?1.2.Сабақ барысында мен сыныппен бөлек оқушылар туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)