САБАҚ: Энергияның түрлері
| Мектеп: |
Күні: | Мұғалімнің есімі:Садыкова Н |
СЫНЫП: 7сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Оқушыларды энергия түрлерімен таныстыру және мәлімет беру |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Энергия түрлері,анықтамалары |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Кинетикалық,потенциалдық энергияның формулалары,өлшем бірлігі,ХБЖ-ға аудару |
| Кейбір оқушылар:Энергия түрлерін атайды,формулаларын есептер шығаруда қолдана алады.Формулаларды түрлендіре алады. |
| Энергияның бір түрден екінші түрге айналуын түсіндіре алады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар:Кинетикалық,потенциалдық деген термин сөздердің аудармасымен таныстыру |
| Негізгі сөздер мен тіркестер:ондық еселіктермен танысу |
| |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктерДжоуль(Дж),кДж,МДж ХБЖ-ға аудару
|
| Талқылауға арналған тармақтар:Кинетикалық энергия дегеніміз не?Потенциалдық энергия дегеніміз не? |
|
|
| Сіз неліктен потенциалдық энергияның кинетикалық энергияға айнала алатынын айта аласыз ба? |
| Энергия мен жұмыстың өлшем бірліктері неге бірдей? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Тақырыпқа сай тірек конспектісін құрып келу |
Алдыңғы оқу | Энергия дегеніміз не? Энергия мен жұмыстың эвиваленттігі қандай? |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы8.00-8.03
8.03-8.13 | Оқушылармен сәлемдесу.Сыныптың психологиялық атмосферасын қалыптастыру.Үй тапсырмасын "Механикалық энергия" Оқушыларға сыр сандықты ұсына отырып, тапсырмалар беру
| Сыр сандық |
Ортасы
8.13-8.22 8.22-8.31
8.31-8.40 | Жаңа тақырыпты ашатын кілт сөздер арқылы топқа бөлуЭкраннан қозғалып бара жатқан баланың,ұшып бара жатқан ұшақтың суреттерін көрсетіп сұрақтар қойылады:а)Неге мен қозғалыстағы денелерді алдым?б)айырмашылығы мен ұқсастығын табыңдар?І.Джигсо әдісі бойынша 1 тапсырма1топ Кинетикалық энергия туралы мәлімет беру2топ Потенциалдық энергия туралы мәлімет беру3топ Өлшем бірліктер туралы мәлімет2.тапсырма Карточкалар иерархиясы,өз бетінше деңгейлік тапсырмалар(есеп шығару)1топ Формуладан белгісіз шаманы табу,кинетикалық энергияға есептер шығару,энергия мен жылдамдық арасындағы байланыс2-топ Формуладан белгісіз шаманы табу, потенциалдық энергияға есептер шығару,энергия мен биіктік арасындағы тәуелділікті анықтау3топ Формуладан белгісіз шаманы табу, жұмысқа есептер шығару,энергия мен серіппе қатаңдығы арасындағы тәуелділікті анықтау3 тапсырма«Алдын-ала ойлаған қателік»Есеп шығару
|
Интерактивті тақтапрезентация
Карточкалар,электронды оқулық
Энергияның тиімділігі(бейне жазба)https://www.youtube.com/watch?v=YqZCK6glvO4
|
Аяқталуы8.40-8.45 | Кері байланыс. Стикерлерге сабақты қаншалықты түсінгендерін, сабақтан алған әсерін жазады
|
|
Қосымша ақпарат Сабақтан соң мұғалім келесі сабақты кері байланыс арқылы жоспарлау мақсатында беріледі (анализ) |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс |
Қосымша көмек көрсетуді ЖАДА әдісі бойынша жоспарлаймын.Қабілеті жоғары балаларға деңгейлік тапсырмалар беруді жоспарлаймын. | Әр сабақта топ басшылары арқылы оқушының берген жауабы ынталандырылады; критерии арқылы бағалау | url=http://mektep.moy.su/news/ehlektrondy_o_uly_tar/1-0-17 «үштік ереже»математикамен байланыс, зертханалық жұмыс жүргізгенде қауыпсіздік ережесі |
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
| Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|
|