Сабақтың басы
2 мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
«Додокаэдр»
әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал
орнатады
«Лампа түсі»
арқылы топқа бірігуге нұсқау
береді.
|
Оқушылар «Додокаэдр» әдісі арқылы
сыныпта жағымды ахуал орнатады .
«Лампа түсі»
түсі арқылы топтарға бірігеді.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Атом, молекула суреттері
|
5мин
|
ІІ Үй
тапсырмасы
«Wordwall» тәсілі арқылы
оқушылардың белсенділіктерін арттыру және тақырып бойынша
білімдерін бағалау
«Стоп кадр»
тәсілі арқылы бейнеролик көруді
ұсынады
|
Оқушылар «Wordwall» тәсілі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.
Фотосинтез
https://wordwall.net/ru/resource/67538595
Оқушылар «Стоп кадр» тәсілі
сұрақтарға жауап бере отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен
байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын
анықтайды.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»т .б
|
Экран
|
3 мин
|
ІІІ Білімді толықтыру үшін
оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді.
|
Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып танысады, тірек
сөздерді дәптерге жазып алады.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Окулык
Жаратылыстану
|
Сабақтың ортасы
15 мин
|
Мұғалім жаңа тақырып бойынша
қысқаша ақпарат береді, топтық жұмыс
ұйымдастырады.
Мұғалімнің
түсіндіруі:
Энергия – дененің жұмыс жасай білу қабілетін
сипаттайтын физикалық шама.
Энергия Е – әрпімен белгіленеді
Энергия джоульмен өрнектеледі. Е = 1 [
Дж]
1-топ
«Механикалық энергия »
2-топ
«Жарық энергиясы»
3-топ
«Жылу энергиясы»
4-топ
«Химиялық және ядролық энергия» туралы
оқулықтағы ақпаратты оқып, суретті талдап , өз ойларымен бөлісуді
ұсынады.
Білімдерін толықтыру
мақсатында «Кинометафора»
тәсілі арқылы бейнероликті көруді ұсынады, топта
талдайды
|
Оқушылар .мұғалімнің түсіндіруін мұқият
тыңдайды, керекті ақпаратты дәптерге жазып
алады.
Мұғалімнің ұсынған тақырыптары
бойынша оқулықтан оқып танысады, топта талдайды, өз таңдаулары
бойынша кез келген форматта қорғайды.
1-топ
«Механикалық энергия »
2-топ
«Жарық энергиясы»
3-топ
«Жылу энергиясы»
4-топ
«Химиялық және ядролық энергия» туралы
оқулықтағы ақпаратты оқып, суретті талдап, өз ойларымен бөліседі,
таныстырылым жасайды
Білімдерін толықтыру
мақсатында «Кинометафора»
тәсілі арқылы бейнероликті көреді,
талдайды
Энергия (ағылшын тілінде)
https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/17264027-1d06-4254-9382-b19590e89bc3
|
Кері байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
беріледі
|
А4 парағы
суреттер
|
15
|
Сабақты бекіту
тапсырмалары
Мұғалім жұмыстың қалай
орындалуы туралы қысқаша ақпарат береді, жұптық, жеке жұмысты
ұйымдастырады
|
1-тапсырма.
«Сәйкестендіру» тәсілі
Берілген энергия түрлерін суреттерімен
сәйкестендіріңдер
А.Механикалық
|
В.Жарық
|
С.Жылу
|
|
|
|
Д .Электр
|
Е .Химиялық
|
МЯдролық
|
|
|
|
2-тапсырма.
« Кім
жылдам?» ойыны
1.Ағаш, шымтезек, газ, көмір
жағу арқылы алынатын энергия түрі /жылу энергиясы
2.Негізгі көздері мұнай,
табиғи газконденсат кен орындары, батпақты жерлер, орман болып
келетін энергия түрі/ химиялық
энергия
3.Садақтың оғы, маятник, жел
диірмені, арба, сағат қандай энергия түріне
жатады?/механикалық
энергия
4.Энергияның өлшем бірлігі/
Джоуль
5.Дененің жұмыс істеу қабілеті
мен қуаты/энергия
6.Күн, ай, жұлдыз, алау, шырақ
жататын энергия/жарық энергиясы
7.Жер бетіндегі ең негізгі
энергия көзі/күн
8.Ядролық реакция және
радиоактивті ыдырау кезінде пайда болатын энергия/
ядролық энергия
9.Электр энергиясын өлшеу бірлігі /
1
киловатт/сағат
10.1
килоджоульде/ 1000
джоуль
3-тапсырма
Тізбекті пайдалана
отырып энергияға айналу
жолын түсіндіріңіз.
|
Дескриптор:
энергия түрлерін суреттерімен
сәйкестендіреді;
Жалпы балл-3
Дескриптор:
энергия түрлерін анықтайды;
Әр дұрыс жауапқа 1 балл
Дескриптор :
тізбекті пайдалана отырып
энергияға айналу жолын түсіндіреді;
Жалпы балл-2
|
А4 парағы, маркер, тапсырма жазылған парақтар
т.б
|