Сабақтың
басы
3 мин
|
(Ұ) Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасып,
оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сыныпты түгелдеу, сыныптағы
оқушылардың зейінін сабаққа
аудару
«Психологиялық ахуал «Энергия
алмасу»
|
Мұғаліммен
амандасып, құралдарын түгендеп,орындарынан тұрып,бір біріне
алақандарын тигізіп энергия
алмасады.
|
(ҚБ) мұғалім
1-10 балл аралығында
бағалайды
Глобус бағалау
ресурсы таратылады
|
Глобус
бағалау
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
7
мин
7
мин
3мин
15мин
Сабақты бекіту
3
мин
Кері байланыс
2мин
|
Экрандағы
суреттер арқылы жаңа тақырыпты
ашу
«Суретті жасыру»
әдісі
Жаңа сабақты
түсіндіру
-
Тапсырма
(ЖТ) Жұптық
тапсырма
«Гугл форма»
әдісі
(функционалдық сауаттылық
тапсырмасы)
Оқушыларға
энергияның өзара айналымы бойынша ақпараттарды тест түрінде
ұсынады
Күннен келетін энергия, жер
бетінде өсімдіктердің өсуіне ықпал
етеді.
|
Күн
энергиясы
|
Жануарлар өсімдіктер мен басқа жануарларды жеп,
энергия алады.
|
Химиялық энергия
|
Су ағысының немесе
толқындарының қозғалысынан алынатын
энергия.
|
Су
энергиясы
|
Желдің қозғалысы арқылы электр энергиясын
алу.
|
Жел
энергиясы
|
Жердің ішкі жылуынан алынатын
энергия.
|
Геотермальды
энергия
|
Мұнай немесе көмірді жағудан алынатын
энергия.
|
Термальды
энергия
|
Өсімдіктердің қоректенуі арқылы
химиялық энергияны жинақтау.
|
Фотосинтез
|
Бөлме жарығын қамтамасыз ету
үшін пайдаланылатын энергия.
|
Электр энергиясы
|
Жердің магниттік өрісі арқылы
алынатын энергия.
|
Магниттік энергия
|
Мұхиттардағы толқындардың
қозғалысынан алынатын
энергия.
|
Толқын энергиясы
|

-
Тапсырма (ФС)
тапсырмасы
(ЖТ) Жеке
тапсырм
Мәтінмен
жұмыс
(функционалдық
сауаттылық тапсырмасы)
Оқушылар энергияның
өзара айналымы бойынша мәтінмен жұмыс жасайды ,сұрақтарға жауап
береді.
1 Күн энергиясының
өсімдіктерге әсері қандай?
2 Энергияның айналымы қандай
процестерді қамтиды?
3· Жануарлар энергияны қайдан алады
және оны қалай пайдаланады?
4 ·Өсімдіктер мен жануарлардың өлі
қалдықтары қайда кетеді?
·5. Адамдардың табиғатқа әсері
қандай?
6.Энергияның табиғаттағы айналымын
түсіну неге маңызды?
«Футбол ойыны» әдісі арқылы сабақты
бекітеді.
Мұғалім сабақты бекіте отыра сабақтың
мақсатына қайта оралады
Оқушылардан кері
байланыс алу
«Эмоцияларын
бейнелеу»

|
Оқушылар жаңа
сабақты мұқият тыңдайды
Оқушылар энергияның
өзара айналымы бойынша ақпараттарды тест түрінде орындайды. Кюарды
сканерлейді
Оқушылар бір орында
тұрып жүгіреді,
Ұйықтайды
Отырады.
Оқушылар мәтінді оқу арқылы жеке жауап
береді
І
Оқушылар
Экрандағы иә немесе жоқ жауабын
таңдайды.
Оқушылар өз эмоцияларын көсетеді
бейнелеу арқылы
|
«Жарайсың» деп
мадақтап ынталандыру.
Дескриптор:
Жалпы 3 –
балл:
Назар қойып
тыңдағандары үшін
1.Энергия көздерін
анықтап тест сұрақтарына жауапа
береді
Керемет
Бағалау
Жеке жеке сұрау
арқылы бағаланады.
Керемет
жарайсыңдар!
Дескриптор:
Жалпы 3 –
балл:
1.Энергияның өзара
айналымы бойынша сұрақтарға жауап
береді

|
Экран
оқулық даптер
Телефон
Экран
Экран
слайд
|