Ең басты байлық

Тақырып бойынша 22 материал табылды

Ең басты байлық

Материал туралы қысқаша түсінік
Ең басты байлық. Қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Бөлім:

ІІІ бөлім. Денсаулық – зор байлық.

Педагогтің аты-жөні:


Күні: 22.11.2023


Сыныбы: 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ең басты байлық

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.1.6. Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу;

8.3.2.1. Синоним сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, дұрыс қолданып жазу;

8.3.3.1 -фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

  • Білім алушылар эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатыса алады;

  • Синоним сөздерді ажырата алады, мағынасын түсінеді;

  • Фразеологизмдер мен мақал-мәтелдерді ажырата алады, мағынасын түсінеді, дұрыс қолданып жазады;

Бағалау критерийлері

  • Диалогқа дұрыс қатыса алады;

  • Синоним сөздерді дұрыс қолданады;

  • фразеологизмдер мен мақал-мәтелдерді ажырата алады, мағынасын түсінеді, орынды қолданып жаза алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

5 мин.

Ұйымдастыру кезеңі.

Жағымды психологиялық ахуал туғызу.


Оқушылар берілген сұраққа жауап беру арқылы сабақтың тақырыбын болжайды.

Балалар, адам өмірінде ең басты үш байлық бар. Олар:

Бірінші байлық - ...

Екінші байлық – ақ жаулық

Үшінші байлық – он саулық


Оқушылар тақырыпты болжаған соң, сабақтың мақсатымен танысып, бағалау критерийлері беріледі.

Жолаушы билеті бойынша 3 топқа бөлінеді.

Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.



Оқушылар тақырыпты болжаған соң сабақтың мақсатымен танысып, бағалау критерийлері оқушылармен бірге жасалынады.


Қалыптастырушы бағалаулар

ҚБ

«Кемел ой» бағалау әдісі



Сабақтың ортасы



7 мин



























7 мин

































7 мин





































7 мин



































10 мин

ҚБ

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

Дескриптор:

  • Ертегінің түйінін бір ауыз сөзбен айту. 1 балл


ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.


Дескриптор:

  • Сөздердің синонимдік мағынасын табады. 1 балл

ҚБ

ТАПСЫРМА.

1-топ: Берілген фразеологизмдерді толықтырып жазыңдар: Тепсе темір ..., екі аяғын бір етікке ... , жұмған аузын ... , көзді ашып-... , төбе шашы тік ...


2-топ: Берілген мақал-мәтелдерді толықтырып жазыңдар: сасқан үйрек артымен ..., білекті бірді жығады, білімді мыңды ... , айдағаны бес ешкі, ысқырығы жер ... , кітап – алтын ... , басқа пәле - ...

3-топ: Берілген сөздердің синонимдік қатарын толықтырып жазыңдар: батыр, сұлу, ақыл, өмір, ел.

Дескриптор:

  • Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, толықтырып жазады. 1 балл

  • Өз жұмыстарын қорғайды. 1 балл

ҚБ

ТАПСЫРМА.

1-топ: Фразеологизм, мақал-мәтел, синоним сөздерді мағынасымен сәйкестендіріңдер.

2-топ: Фразеологизм, мақал-мәтел, синоним сөздерді мағынасымен сәйкестендіріңдер

3-топ: Фразеологизм, мақал-мәтел, синоним сөздерді мағынасымен сәйкестендіріңдер

Дескриптор:

  • Фразеологизм, мақал-мәтел, синоним сөздерді мағынасымен сәйкестендіреді. 1 балл

ТАПСЫРМА.

«Quizizz» платформасында фразеологизм, мақал-мәтел, кідіріске байланысты берілген тапсырманы орындатады.

Дескриптор:

  • Фразеологизм, мақал-мәтел, кідіріске байланысты берілген сұрақтарға жауап береді. (әр дұрыс жауап үшін 1 балл. Жалпы – 10 балл)

Бекіту.

Тақырыпқа байланысты мәтінді оқып, ертегінің түйінін бір ауыз сөзбен айтады.

























Грамматикалық тапсырмалар орындайды.

Сөздердің синонимдік мағынасын табады.





Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қояды.



















Берілген сөздердің мағынасына қарай сәйкесін табады.

























«Quiziz» платформасында фразеологизм, мақал-мәтел, кідіріске байланысты берілген сұрақтарға жауап береді.


7-сынып

«Қазақ тілі» оқулығы





























7-сынып

«Қазақ тілі» оқулығы











































Тақтамен жұмыс

Дәптермен жұмыс





















«Quiziz» платформасы

Ұялы телефонмен жұмыс

Сабақтың соңы

Кері байланыс

2 мин.


Кері байланыс «Смайлик» әдісі.



Үй тапсырмасы. 35-бет, 6-жаттығу.

Сабақтан алған әсерімен бөліседі.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.04.2025
182
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі