Ең жақсы мамандық

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ең жақсы мамандық

Материал туралы қысқаша түсінік
Ең жақсы мамандық
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

2- бөлім. Болашақ мамандықтары А. Машанов «Жер астына саяхат»


Педагогтың Т.А.Ә.


Күні:


СЫНЫП: 6

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Ең жақсы мамандық (1-сабақ)


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары :

6.5.Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау

6.5.1.5 - етістіктің шақтарының (жедел өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

Сабақтың мақсаттары

  • Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтайды;

  • Етістіктің шақтарының (жедел өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолданады;

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарлаған кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Кіріспе.

Оқушылардың зейінін шоғырландыру.

Оқушылардың назарларына суреттер ұсынылады.

Суреттерге қарап, сұрақтарға жауап береді.

Суретте қандай мамандық иелері бейнеленген?

Мамандық иелері туралы айтып беріңіз.


Суреттерге қарап, сұрақтарға жауап береді.

ҚБ










https://www.youtube.com/watch?v=IqW4w46S6nA


Сабақтың ортасы


Жаңа сөздер: оқушылар, сабағымыздың жаңа сөздерімен таныс болайық.

Айтылым. 1-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер.

1. Сенің ата-анаң - қандай мамандық иелері?

2. Саған қандай мамандықтар ұнайды? Неге?​

Дескриптор:

  • Сұрақтарға жауап береді.

АЙТЫЛЫМ. 2-тапсырма. Суретке қара. Өзің қалаған мамандық туралы айт. Етістіктерді үш шақта қолдан.

Дескриптор:

  • Өзің қалаған мамандық туралы айтады.

  • Етістіктерді үш шақта қолданады.

Айтылым. 3-тапсырма. Отбасы мүшелерінің мамандақтары бойынша постер құра.

Дескриптор:

  • Отбасы мүшелерінің мамандақтары бойынша постер құрайды.

Тыңдалым. Айтылым. 4-тапсырма. Мәтінді тыңда. Оқы.

Қоғам дамуына орай мамандарға деген сұраныс әрқашан өзгеріп отырады. Зерттеушілердің болжамдары бойынша жақын болашақта инженерлерге сұраныс көбейеді. Өйткені қазір қоғамда кәсіби-техникалық мамандарға, инженер-технологтерге сұраныс көп.

Екінші орында ІТ-технолог, бағдарламашылар,

веб-дизайнерлер тұр. Бүгінгі таңда кез келген мекеме мен кәсіпорынның жеке сайттары бар. Веб-дизайнерлер кәсіпорынды сайт арқылы таныстырады.

Болашақта жоғары сұранысқа ие болатын мамандықтар нанотехнологиямен байланысты болады. Нанотехнология ғылымның барлық саласын қамтиды: медицина, білім беру, тамақ өнеркәсібі, мәшине жасау, ғарыш технологиясы және т.б.

Бүгінгі таңда биотехнология, эктроника мамандары, маркетинг пен сауда менеджерлері, халыққа қызмет көрсету, қаржыгер, заңгер, логист сияқты мамандықтар үлкен сұранысқа ие. Қоғамда аспаз, нан өнімдерінің шебері тігінші, автомеханик, құрылысшы, сылақшы, ұста, сәулетші, техник-сантехник, медбике сияқты мамандық, кәсіп иелерінің орны бар.

Халықтың рухани әлемін дамытатын мұғалім, оқытушы, дінтанушы мамандықтарының орны бөлек.

Дескриптор:

  • Мәтінді тыңдайды.

  • Оқиды.

Жазылым. 5-тапсырма. Сөздерді орыс тіліндегі баламасымен сәйкестендіріп жаз.

Дескриптор:

  • Сөздерді орыс тіліндегі баламасымен сәйкестендіріп жазады.

Оқушылар жаңа сөздермен танысады.














Сұрақтарға жауап береді.








Өзің қалаған мамандық туралы айтады.

Етістіктерді үш шақта қолданады.







Отбасы мүшелерінің мамандақтары бойынша постер құрайды.







Мәтінді тыңдайды.

Оқиды.





















Сөздерді орыс тіліндегі баламасымен сәйкестендіріп жазады.


ҚБ










ҚБ





ҚБ





ҚБ









ҚБ
















ҚБ




Жаңа сабақ














Оқулық











Оқулық








Оқулық











Оқулық






















Оқулық




Сабақтың соңы

Үй тапсырмасы:

6-тапсырма, 13-бет

«Білім қоржыны» әдісі арқылы кері байланыс жасайды






Үй тапсырмасын күнделікке жазады.


«Білім қоржыны» әдісі






Күнделік




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.12.2024
134
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі