Бөлім:
|
Ғылым мен техниканың соңғы
жаңалықтары.
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Мәлік
.А.К
|
Күні:
|
|
Сыныбы:7
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Ең жас
ғалымдар
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
7.1.2.1
- Тыңдалған мәтіннің негізгі
мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін
анықтау;
7.2.3.1 -
Ауызша мәтіндер құрауда екпін
түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып
айту
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Мәтіннің негізгі
мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін
анықтайды
Ауызша мәтіндер құрауда екпін
түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып
айтады
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы
оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық
сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі
артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық
патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы
қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен
амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
2.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Ммұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасайды.
Осы тапсырманы орындау арқылы
оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен таныстырады,
оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен
жұмыс.
Етістіктің рай категориясын
түсіндіру.
1-тапсырма.
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқып түсіндіріп береді, жаттығуларды
орындатады.
Тапсырма
Жұптық
жұмыс
Мұғалім бағыт-бағдар
береді.
|
Жазылым
Көрме-выставка
Бәсекелестік-конкуренция
Нарық-рынок
Ұйымдастыру-организовать
Бүкіләлемдік-всемирный
Бірегей-уникальный
Көшпелі-выездной
Жазылым
Қанатты сөздерді көшіріп
жазады. Етістіктердің райларын
анықтайды.
Жеке сөздерден сөйлем
құрайды.
Айтылым
Тақырып бойынша сыныптасымен
жұптасып, сұхбат құрады, ой
бөліседі.
|
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
- Тапсырмаларды
орындайды.
Дескриптор
4
балл
-Суретпен жұмыс
жасайды.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
Сөздіктер
Ақ
парақтар
Плакаттар
|
|
3-тапсырма.
Топтық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
Айтылым
5
тапсырма
Мәтін бойынша
ақпараттың дұрыс/ бұрыстыңын анықта
|
Тыңдалым
Оқылым
Топқа бөлініп жұмыс
жасайды.
1-топ: Берілген сөйлемдерге үш
нұсқада сұрақтар қояды.
2-топ: ЭКСПО көрмесіне
сипаттама беріп, топтастырады. «Ассоциация» тәсілін
қолданады.
Айтылым
Мәтін бойынша
ақпараттың дұрыс/ бұрыстыңын анықта
|
Дескриптор: Жалпы – 5
балл.
-Тапсырма
орындайды
-Топқа бөлінеді
-Тұжырымдайды
-Салыстырады
-Мәтінді талдайды
-Мәтіннің негізгі ойын
ашады
|
|
|
5 тапсырма
Мәтінді пайдаланып, көп нүктенің орнын
толтыр
Қосымша
тапсырма
Жеке
жұмыс
2-
тапсырма
|
Айтылым
Мәтінді пайдаланып, көп нүктенің орнын
толтырады
Жазылым
Көп нүктенің орнына «шіркін»,
«алақай», «түу», «әттең» одағайларының тиістісін
жазады
|
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
- Сөйлемдерді толтырады
-Түсіндіреді
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
- Сөйлем жазады
-Түсіндіреді
«Жарайсың, жақсы,
қанағат»
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ
туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты
бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет,
білдім, т.б.
Үй тапсырмасы:
6-тапсырма
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа
қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 балл бойынша әр оқушының балын
қойып бағалайды.
|
|