Ең жас ғалымдар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ең жас ғалымдар

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып 4 тоқсан сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

Ғылым мен техниканың соңғы жаңалықтары.

Педагогтің аты-жөні:

Мәлік .А.К

Күні:


Сыныбы:7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ең жас ғалымдар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.1 - Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау;

7.2.3.1 - Ауызша мәтіндер құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып айту

Сабақтың мақсаты:

Мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтайды

Ауызша мәтіндер құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып айтады

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Ммұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.




































1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.





Етістіктің рай категориясын түсіндіру.





1-тапсырма.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіріп береді, жаттығуларды орындатады.

Тапсырма

Жұптық жұмыс

Мұғалім бағыт-бағдар береді.

Жазылым

Көрме-выставка

Бәсекелестік-конкуренция

Нарық-рынок

Ұйымдастыру-организовать

Бүкіләлемдік-всемирный

Бірегей-уникальный

Көшпелі-выездной





















Жазылым

Қанатты сөздерді көшіріп жазады. Етістіктердің райларын анықтайды.

Жеке сөздерден сөйлем құрайды.

Айтылым

Тақырып бойынша сыныптасымен жұптасып, сұхбат құрады, ой бөліседі.






















Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

- Тапсырмаларды орындайды.









Дескриптор

4 балл

-Суретпен жұмыс жасайды.


Оқулық, жұмыс дәптерлері.





Сөздіктер





















Ақ парақтар











Плакаттар


3-тапсырма.

Топтық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


Айтылым

5 тапсырма

Мәтін бойынша ақпараттың дұрыс/ бұрыстыңын анықта

Тыңдалым Оқылым

Топқа бөлініп жұмыс жасайды.

1-топ: Берілген сөйлемдерге үш нұсқада сұрақтар қояды.

2-топ: ЭКСПО көрмесіне сипаттама беріп, топтастырады. «Ассоциация» тәсілін қолданады.

Айтылым

Мәтін бойынша ақпараттың дұрыс/ бұрыстыңын анықта

Дескриптор: Жалпы – 5 балл.

-Тапсырма орындайды

-Топқа бөлінеді

-Тұжырымдайды

-Салыстырады

-Мәтінді талдайды

-Мәтіннің негізгі ойын ашады



5 тапсырма

Мәтінді пайдаланып, көп нүктенің орнын толтыр

Қосымша тапсырма

Жеке жұмыс

2- тапсырма


Айтылым


Мәтінді пайдаланып, көп нүктенің орнын толтырады



Жазылым

Көп нүктенің орнына «шіркін», «алақай», «түу», «әттең» одағайларының тиістісін жазады


Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

- Сөйлемдерді толтырады

-Түсіндіреді



Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

- Сөйлем жазады

-Түсіндіреді

«Жарайсың, жақсы, қанағат»

Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.




«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, т.б.

Үй тапсырмасы: 6-тапсырма

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 балл бойынша әр оқушының балын қойып бағалайды.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.12.2023
345
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі