Материалдар / Ең жас ғалымдар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ең жас ғалымдар

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып 4 тоқсан сабақ жоспары
Авторы:
19 Желтоқсан 2023
210
1 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:

Ғылым мен техниканың соңғы жаңалықтары.

Педагогтің аты-жөні:

Мәлік .А.К

Күні:


Сыныбы:7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ең жас ғалымдар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.1 - Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау;

7.2.3.1 - Ауызша мәтіндер құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып айту

Сабақтың мақсаты:

Мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтайды

Ауызша мәтіндер құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып айтады

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Ммұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.




































1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.





Етістіктің рай категориясын түсіндіру.





1-тапсырма.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіріп береді, жаттығуларды орындатады.

Тапсырма

Жұптық жұмыс

Мұғалім бағыт-бағдар береді.

Жазылым

Көрме-выставка

Бәсекелестік-конкуренция

Нарық-рынок

Ұйымдастыру-организовать

Бүкіләлемдік-всемирный

Бірегей-уникальный

Көшпелі-выездной





















Жазылым

Қанатты сөздерді көшіріп жазады. Етістіктердің райларын анықтайды.

Жеке сөздерден сөйлем құрайды.

Айтылым

Тақырып бойынша сыныптасымен жұптасып, сұхбат құрады, ой бөліседі.






















Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

- Тапсырмаларды орындайды.









Дескриптор

4 балл

-Суретпен жұмыс жасайды.


Оқулық, жұмыс дәптерлері.





Сөздіктер





















Ақ парақтар











Плакаттар


3-тапсырма.

Топтық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


Айтылым

5 тапсырма

Мәтін бойынша ақпараттың дұрыс/ бұрыстыңын анықта

Тыңдалым Оқылым

Топқа бөлініп жұмыс жасайды.

1-топ: Берілген сөйлемдерге үш нұсқада сұрақтар қояды.

2-топ: ЭКСПО көрмесіне сипаттама беріп, топтастырады. «Ассоциация» тәсілін қолданады.

Айтылым

Мәтін бойынша ақпараттың дұрыс/ бұрыстыңын анықта

Дескриптор: Жалпы – 5 балл.

-Тапсырма орындайды

-Топқа бөлінеді

-Тұжырымдайды

-Салыстырады

-Мәтінді талдайды

-Мәтіннің негізгі ойын ашады



5 тапсырма

Мәтінді пайдаланып, көп нүктенің орнын толтыр

Қосымша тапсырма

Жеке жұмыс

2- тапсырма


Айтылым


Мәтінді пайдаланып, көп нүктенің орнын толтырады



Жазылым

Көп нүктенің орнына «шіркін», «алақай», «түу», «әттең» одағайларының тиістісін жазады


Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

- Сөйлемдерді толтырады

-Түсіндіреді



Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

- Сөйлем жазады

-Түсіндіреді

«Жарайсың, жақсы, қанағат»

Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.




«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, т.б.

Үй тапсырмасы: 6-тапсырма

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 балл бойынша әр оқушының балын қойып бағалайды.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!