Мектеп | Круглоозерный жалпы орта білім беретін мектеп. |
Күні | Мұғалімнің аты- жөні: Каресова Т.К |
Сынып: 7 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Тақырыбы | Ең көп қолданыстағы желілер |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: | Т/А. 7.1.5.1.Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау.Ж.7.3.3.1..Мәтін құрылымын ( кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін ( шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу.
|
Сабақтың критерийі: | Барлық оқушылар орындай алады: |
| Сұрақтарға мәтін ішенен нақты жауабын береді. Жұбымен салыстырады.
|
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| Өз көзқарасын топта талқылай отырып , тұжырымдайды.Берілген графиктік мәліметті сипаттайды. |
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| Мәтін құрылымын сақтайды. Графиктік мәтіннің әр бөлшегін талдайды.
|
Тілдік мақсат: |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Депрессия, факторлар, Instagram , Facebook, VK |
| Диалог құруға /шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Көш ілгері, зерттеулер арқылы дәлелденді, басым көпшілігі .
|
Ойлау деңгейі: | Қолдану, талдау |
Құндылықтарға баулу: | Қарым-қатынас , өзгенің ойын сыйлау |
Пәнаралық байланыс: | Әдебиет, информатика, геометрия |
Алдыңғы оқу: | Ғаламтор жайлы ұғымы бар. |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы: | Gooql , Wikipedia, ID kitap сөздері беріледі, оқушылар топта сөздерді алу арқылы бөлінеді.
«Жүзіп шығу» әдісі. Суреттер көрсетіледі. Оқушылар тез арада жауап беру арқылы білетіндерін айтады. Мысалы: Инстаграмм белгісі, ВК, Агент, Фейсбук, Ютуб т.б
Сұрақ: - Әлеуметтік желіні не үшін пайдаланады? Қандай мұқтаждық бар?
|
|
Ортасы: |
«Жастар және әлеуметтік желілер» тақырыбында мәтінді тыңдайды. Мәтін топқа қағаз күйінде беріледі. Әлеуметтік желілер Озық технология заманында айшылық алыс жерлерден жылдам хабар алғызып отырған түрлі әлеуметтік желілер бүгінгі таңда қарым қатынастың басты құралы болып табылады. Пайдаланушылардың түрлі желі арқылы сөйлесу мүмкіндігі артып отырса, кейбір жандар үшін ғаламтоп пайда көзі, тұлға болып қалыптасуына үлкен септігін тигізуде. Алайда кейбір ғалымдардың зерттеулеріне сүйенсек адамның көңіл күйін түсіретін, депрессияға ұрындыратын әлеуметтік желілер бар. Бұл туралы неміс ғалымдары нақты дәлелдер келтірген. Сонымен адамды күйзеліске ұшырататын әлеуметтік желілердің көшін фото алмасу және видео алмасу қызметін тегін ұсынатын « Instagram» желісі болып шықты. Мұндай пікірді Берлиндегі Гумбольд университетінің мамандары айтқан . Олар «Facebook» желісіне қарағанда « Instagram» адам миына артық салмақ салады дейді. Зерттеу авторларының айтуынша , бұл қосымша тани бермейтін мыңдаған адамның жағажайлардағы демалыста немесе қымбат бутиктер мен мейрамханаларда түсірген сурет көреді, ал бұдан басқа , көптеген адам көрпесіне қарай көсіліп, бара алмайтын жерлерде түскен әлдекімнің суретіне қарайды. Бұдан кейн ол өзінің көптеп «Лайк» жинай алмайтын суреттеріне қарап, өзінің өміріне деген көңілі толмайды. Бұл қолданушының өмірге деген қызығушылын жойып, қызғаныш пен жалғыздық сезімдерін туғызатын көрінеді. Адам жадында жазбадан гөрі сурет көп сақталады. Фейсбук те бұдан бұрын депрессияға ұшырататын бірден бір желі болып есептелген еді, және де дәлелденді.іледі .
Критерийі: 1.Проблемалық сұрақтарға деректер арқылы жауап береді.
«Ойлан-жұптас - бөліс» әдісі.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырыңыз. Жұбыңызбен құрған сұрағыңызды алмастырыңыз, салыстырыңыз. Мәтінен дәлел келтіре отырып жауап беріңіз. Жұпта талқылаңыз. Проблемалық сұрақ: - Адам күйзеліске не себептен түсуі мүмкін? Тұлғаның дамуына әлеуметтік желінің қандай пайдасы бар?Қазіргі заманда ғаламторсыз өткізу мүмкін бе?Дескриптор:- Проблемалық сұрақтарға жауап береді; Мәтіннен дәлел келтіре отырып жауап береді.
Әр жұп бір-бірін бағдаршам арқылы бағалайды.
Тапсырма №2«Галереяны шарлау» әдісі.Графиктік сызба беріледі. Суреттер.(оқушылар өздері таңдай отыра мәтін құрылымын сақтай отыра сипаттайды.)Критерийі: 1.Мәтін құрылымын сақтайды;2. Графиктік мәтінді сипаттап жазады;
Дескриптор: -Тақырыбын анықтайды;-Сызба бойынша сипаттайды;-Мәтін құрылымын сақтайды.
Қалыптастырушы бағалау. Оқушылар жарға ілінген мәтіндерді аралап жүріп, өзіне ұнағанынан лайк(бас бармақ) стикерін жапсырып кетеді.
Кері байланыс«Шығу билеті» әдісіСіз бүгін сабақтан нені үйрендің?Сен үшін маңызды болған не?Сен бүгінгі сабақ барысы бойынша нені тағы білгің келеді?
|
|
|
|
|