Оқу
бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары
|
7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған
мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын
өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау;
7.4.4.3 шылау
түрлерін ажырата білу, орынды қолдану;
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру
кезеңі
|
Топқа бөлу
1 -топ Instagram
2- топ Whats
app
3- топ Tik
Tok
«Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру:
«Қал қалай
» әдісі
Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге
және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге
тәрбиелеу
Үй жұмысын тексеру
Оқушылар
Пошта жәшігінде жасырылған сұрақтарға жауап береді
|
«Шапалақ»
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап береді
Шылау және оның түрлері
Жалпы 2
ұпай
|
Кітап, дәптер
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа сабаққа
кіріспе

Топпен жұмыс
Жеке жұмыс
Жұппен жұмыс
Қорытынды :
|
Ой қозғау
« Инновация- қиындықты жеңе
білу»
Тыңдалым:
Әлеуметтік желілердің қай түрін жи
қолданамыз?
Негізін салушылар кімдер?
Әлеуметтік желілердің себебінен қандай
мамандықтар пайда болды?
№
-1 тапсырма
Жазылым
Топтық жұмыс: SWOT analysis
Мықты жақтары
Әлісіз жақтары
Мүмкіндіктері
Қауіп -қатері
WORDWALL платформасынан
жаттығулар
№-3
тапсырма
Жұптық
жұмыс:
«READ
CORRECTLY»
№-4
тапсырма
Дұрыс
&
Бұрыс
|
Аудио мәтінді
тыңдау
Айтылым «Сұрақ – жауап» әдісі. (Ж.ж.) Проблемалық сұрақтар
тудыру
Осы сұрақтарды қамти отырып
оқушылар анализ жасайды
1 ТОП септеулік шыларлардың
қай септіктен жасалғанын анықта
2 топ көп нүктенің орнына
тиісті шылауларды қой
3 топ ма,ме,ба, бе, па,пе
шылауларын сөздермен дұрыс сайкестендір
1 Әр үй сайын терек отырғызып,
ауылды көгалдандырғаны маған қатты ұнады.
2 Біздің көршіміз Айгерім
апай менің мектептегі ұстазыма ұқсайтын сияқты
3 Айдос биыл оқуға түскен,
қысқы емтихандарын ерте бітіріп келген ба?
1 Демеулік шылау сөздерді
байланыстырмайды қосымша мағына береді
2 «Және, сол үшін»
жалғаулық шылауға қатарына жатады
3 Тик ток желісінің негізін
салған Брайан Эктон
4 Септеулік шылау септік
жалғауымен тіркесіп жасалады (Барыс, шығыс, көмектес с.
)
5 Шылаулар - сөз бен сөзді
немесе сөйлем мен сөйлемді байланыстыратын және өзі тіркескен сөзге
қосымша мағына беретін көмекші сөздің бір түрі.
|
«Бас
бармақ»
Дескриптор:
SWOT
талдау
Жалпы 2
ұпай
Қ/Б «
Жарайсың
Дескриптор:
Жалпы 2
ұпай
Қ/Б Жарйсың
!
Дескриптор:
Берілген
сөйлемдердегі
сөздердің орнын тап ,
шылаудың түрін ажырат
Жалпы 2
ұпай
Қ/Б «
Жарайсың»
Дескриптор:
Берілген жауаптардың дұрыс\ бұрыстығын
анықтайды
Жалпы 2 ұпай
Қ/Б «
Жарайсың»
|
Сканерлеп мәтінді тыңдау

Талдау

Үлестірмелі карталар

Суреттер
|