№ 12 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Бисеналина Гулайна Сәндібайқызы бірінші санат
Қазақ тілі. 8 класс.
Сабақтың
тақырыбы: Ең қымбат нәрсе –
уақыт.
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік:Уақытты үнемдеудің қажеттілігін балалардың
білуіне қол жеткізу,мектеп пен үйдегі жұмыс кестесін құруды
балалардың ойымен санасына сай
құрастыру.
Дамытушылық: Септік,тәуелдік жалғауларды практикалық
жолымен пысықтау.Сөйлеу тілін,танымдық ойөөрісін, шығармашылық
қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Балаларға уақытты үнемді пайдалана білуге
үйрету.Оқушының белсенділігін,қазақ тіліне қызығушылығын
арттыру.
Сабақтың
әдісі: әңгімелесу,сұрақ-жауап, ауызекі
сөйлеу,мәнерлеп оқу,СТО
әдісі
Сабақтың
барысы:
1.Ұйымдастыру
кезеңі:
Балалармен жылы шыраймен сәлемдесу, жылы орта қалыптастыруға
тырысу.
Кезекші оқушының есеп беруі
(сұрақ-жауап
түрінде)
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
хабарлау.
- Балалар,бүгін біз сабақта септік жалғауы мен тәуелдік жалғауларын
практикалық жолымен пысықтаймыз.Уақытты дұрыс пайдалана
білуімізді,күн тәртібін дұрыс құруымызды үйренеміз.Жаңа мәтінмен
танысып,мәтіннің мазмұнын
талдаймыз.
3.Үй тапсырмасын сұрау.
Сұрақ-жауап арқылы сағатты дұрыс білетіндеріңді анықтаймын.
4.Жаңа сабақ.
![]()
Уақыт
5. Мәтінмен жұмыс.
1 топ – мәтінді оқу
2 топ – мәтінді мазмұндау
3 топ – мәтінге сұрақтар әзірлеу
6. Өз бетіндік жұмыс.
1 топ – «Уақыт» сөзін тәуелдеу
2 топ – «Уақыт» сөзін септеу
3 топ – «Уақыт» сөзіне синоним жазу
7. Ойланып көр.
1 минутта неше секунд бар?
1 сағатта неше минут бар?
1 сағатта қанша секунд бар?
1 тәулікте неше сағат бар?
1 аптада неше күн бар?
1 айда неше апта бар?
1 жылда неше ай бар?
1 жылда неше күн бар?
1 ғасырда неше жыл бар?
8. Бекіту. Есте сақтау жұмысы.
Уақыт - күткедерге өте баяу,
Қорыққандарға тым жылдам нәрсе.
9. Қорытындылау. С.Мәуленовтың «Елдің бәрі жұмыста » үзіндіні оқу.
- Ей Күн, қайда
барасың?
-Түнде ұықтап демалам.
Ұйқым әбден қанған соң
Ертең қайтып оралам.
-Ей, Ай, қайда барасың?
-Көк теңізге барамын.
Күндіз ыстық болған соң,
Тұңғиықта жатамын.
-Ей, Жел, қайда барасың?
Желпеймін таң ауасын
Паналаймын сонан соң,
Тау мен тастың арасын.
Көкек,қайда барасың?
Ұшып, қонып секектеп?
-Балаларды оятам,
-Таң атқанда көкек деп...
- Қарап тұрсаң , «не керек,
Елдің бәрі жұмыста
Гүл сорады көбелек
Дән тасиды құмырсқа.»
Уақытты қалай түсінесің?
Сен уақытты қалай тиімді пайдаланасың?
Сабаққа қанша уақыт дайындаласың?
10. Рефлексия.
Сабақтан алған әсерің (стикерледі толтырып, тақтаға жабыстыру)
11. Үйге тапсырма.
«Ең қымбат нәрсе – уақыт» тақырыбына эссе жазу.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ең қымбат нәрсе уақыт
Ең қымбат нәрсе уақыт
№ 12 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Бисеналина Гулайна Сәндібайқызы бірінші санат
Қазақ тілі. 8 класс.
Сабақтың
тақырыбы: Ең қымбат нәрсе –
уақыт.
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік:Уақытты үнемдеудің қажеттілігін балалардың
білуіне қол жеткізу,мектеп пен үйдегі жұмыс кестесін құруды
балалардың ойымен санасына сай
құрастыру.
Дамытушылық: Септік,тәуелдік жалғауларды практикалық
жолымен пысықтау.Сөйлеу тілін,танымдық ойөөрісін, шығармашылық
қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Балаларға уақытты үнемді пайдалана білуге
үйрету.Оқушының белсенділігін,қазақ тіліне қызығушылығын
арттыру.
Сабақтың
әдісі: әңгімелесу,сұрақ-жауап, ауызекі
сөйлеу,мәнерлеп оқу,СТО
әдісі
Сабақтың
барысы:
1.Ұйымдастыру
кезеңі:
Балалармен жылы шыраймен сәлемдесу, жылы орта қалыптастыруға
тырысу.
Кезекші оқушының есеп беруі
(сұрақ-жауап
түрінде)
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
хабарлау.
- Балалар,бүгін біз сабақта септік жалғауы мен тәуелдік жалғауларын
практикалық жолымен пысықтаймыз.Уақытты дұрыс пайдалана
білуімізді,күн тәртібін дұрыс құруымызды үйренеміз.Жаңа мәтінмен
танысып,мәтіннің мазмұнын
талдаймыз.
3.Үй тапсырмасын сұрау.
Сұрақ-жауап арқылы сағатты дұрыс білетіндеріңді анықтаймын.
4.Жаңа сабақ.
![]()
Уақыт
5. Мәтінмен жұмыс.
1 топ – мәтінді оқу
2 топ – мәтінді мазмұндау
3 топ – мәтінге сұрақтар әзірлеу
6. Өз бетіндік жұмыс.
1 топ – «Уақыт» сөзін тәуелдеу
2 топ – «Уақыт» сөзін септеу
3 топ – «Уақыт» сөзіне синоним жазу
7. Ойланып көр.
1 минутта неше секунд бар?
1 сағатта неше минут бар?
1 сағатта қанша секунд бар?
1 тәулікте неше сағат бар?
1 аптада неше күн бар?
1 айда неше апта бар?
1 жылда неше ай бар?
1 жылда неше күн бар?
1 ғасырда неше жыл бар?
8. Бекіту. Есте сақтау жұмысы.
Уақыт - күткедерге өте баяу,
Қорыққандарға тым жылдам нәрсе.
9. Қорытындылау. С.Мәуленовтың «Елдің бәрі жұмыста » үзіндіні оқу.
- Ей Күн, қайда
барасың?
-Түнде ұықтап демалам.
Ұйқым әбден қанған соң
Ертең қайтып оралам.
-Ей, Ай, қайда барасың?
-Көк теңізге барамын.
Күндіз ыстық болған соң,
Тұңғиықта жатамын.
-Ей, Жел, қайда барасың?
Желпеймін таң ауасын
Паналаймын сонан соң,
Тау мен тастың арасын.
Көкек,қайда барасың?
Ұшып, қонып секектеп?
-Балаларды оятам,
-Таң атқанда көкек деп...
- Қарап тұрсаң , «не керек,
Елдің бәрі жұмыста
Гүл сорады көбелек
Дән тасиды құмырсқа.»
Уақытты қалай түсінесің?
Сен уақытты қалай тиімді пайдаланасың?
Сабаққа қанша уақыт дайындаласың?
10. Рефлексия.
Сабақтан алған әсерің (стикерледі толтырып, тақтаға жабыстыру)
11. Үйге тапсырма.
«Ең қымбат нәрсе – уақыт» тақырыбына эссе жазу.
шағым қалдыра аласыз













