Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
6.2.5.1 мәтіннен негізгі және
қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған
нақтылау сұрақтарын
құрастыру
6.1.6.1 коммуникативтік
жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен
терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық
жеткізу.
6.4.4.3 үстеудің мағыналық
түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп
қолдану;
|
Сабақ мақсаттары
|
Мәтіннен негізгі және қосымша
ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау
сұрақтарын құрастырады, коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер
мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып,
диалогке қатысып, ойын еркін жіткізеді. Үстеудің мағыналық түрлерін
ажыратады.
Еңбекқорлық және кәсіби
біліктілік: орындалатын тапсырмалар арқылы оқушыны еңбекқорлыққа
және кәсіби бліктілікке
баулу.
|
Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылардың назарын
сабаққа аудару.
Жағымды ахуал
орнату
ІІ. Үй тапсырмасын
сұрау
6-тапсырма.
Ережені
пысықтау.

ІІІ. Жаңа
сабақ
Ойтүрткі
-Әлемдегі ең ауыр, ең үлкен,ең
кіші, ең қымбат кітап туралы білесіңдер ме? Олай болса, сол
кітаптар туралы танысайық.
|
Назарын сабаққа
аударады
Ұяшықты таңдап, сұраққа жауап
береді.
|
Мақтау,
мадақтау
1-10
балл
Дұрыс жауапқа
-1
|
Оқулық
Слайд
Таратпа
|
Сабақтың
ортасы
|
1-тапсырма.
Мәтіндегі көтерілген мәселені
анықтауға бағытталған 3 сұрақ, 3 жауап
дайындаңдар.
ӘТН

2-тапсырма.
Күшейткіш үстеулерді қатыстырып, оқылым мәтіні негізінде 4-5 сөйлем
жазыңдар.
Үлгі: 1.
Әлемдегі ең қымбат кітап
– аса бағалы жәдігер, өйткені оның
беттері алтынмен
жазылған.
2.
Ең кішкентай кітап өте шағын
пішінді, кілең лупамен ғана
оқылады.
3.
Ең үлкен
кітап аса ауқымды форматымен
ерекшеленеді, оны өте кең залда ғана көрсетуге
болады.
3-тапсырма. «Төрт
сөйлем» тәсілімен берілген ойды
жазыңдар.
Үлгі: 1. Пікір: Кітап – ең сенімді
ұстаз, ол адамды жақсылыққа
баулиды.
2. Дәлел: Себебі кітап арқылы
адам ақ пен қараны, ақиқатты жалғаннан ажыратуды
үйренеді.
3. Мысал: Мысалы, көптеген ұлы
тұлғалар кітап оқу арқылы үлкен жетістікке
жеткен.
4. Қорытынды: Сондықтан біз
кітапты әрдайым құрметтеп, оны адал дос көруіміз
керек.
|
Сұрақтар арқылы
негізгі ойды анықтайды.
Ережемен
танысады.
Күшейткіш үстеулерді
қатыстырып, 4-5 сөйлем
құрастырады.
«Төрт сөйлем»
тәсілімен берілген ойды
жазады
|
Дескриптор:
- мәселені анықтауға бағытталған
3 сұрақ құрастырады-3 жауап
дайындайды.
Дескриптор:
-Оқылым мәтінін
негізге алады;
-Үстеулерді дұрыс
қолданады;
-Сауатты
жазады.
Дескриптор:
-Оқушы тақырыпқа
қатысты өз көзқарасын анық және нақты түрде
білдіреді.
-Оқушы өз пікірін
қолдайтын сенімді және сәйкес дәлелдер
ұсынады.
-Оқушы келтірген
дәлелдерін нақты мысалдармен немесе фактілермен
толықты.
|
Слайд
Таратпа
материал
|