Ең үлкен, ең кіші, ең қымбат, ең ауыр кітаптар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ең үлкен, ең кіші, ең қымбат, ең ауыр кітаптар

Материал туралы қысқаша түсінік
Қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім атауы: Әлемдегі ірі кітапханалар.

Мектеп: №10 ЖББМ

Күні: 07.04.2025

Мұғалімнің аты-жөні: С. М. Жамбеков

Сынып: 6-А

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ең үлкен, ең кіші, ең қымбат, ең ауыр кітаптар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.5.1.- мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру

6.3.5.1 -оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу;

6.4.4.3 - үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану;

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушы орындай алады: Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды және сұрақтар қоя алады.

Көпшілік оқушылар орындай алады: оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді және жинақы мәтін жаза алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Жинақы мәтінінде күшейткіш үстеуді қатыстыра алады.

Бағалау критеийлері

  • Күшейткіш үстеу туралы біледі.

  • Оқылым мен жазылым материалдарынан үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады

  • Жинақы мәтін құрауда үстеудің түрлерін қолданады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау

Құндылықтарға баулу

Бірлік және ынтымақ құндылығы

Осыған дейін меңгерілген білім

Әлемдегі ірі кітапханалар.

Жоспар




Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

ІІ. Жағымды психологиялық ахуал. Шаттық шеңберінде тұрып, жақсы сөздер мен тілектер айтады.

- Мен мақсатыма жетемін.

- Мен қиялдай аламын.

- Менің қиялым ұшқыр.

І.ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту.

Қызықты деректер. Оқушылар суреттерге байланысты өз пікірлерін білдіреді.



Оқушылар мәліметтермен танысып, ой түйеді. Сабақтың тақырыбын анықтайды.

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

Оқушылар жағымды психологиялық ахуал жүргізеді.








Оқушылар қызықты мәліметтермен танысады, сұрақтарға жауап береді.












Оқушылар мәліметтермен танысып, ой түйеді. Сабақтың тақырыбын анықтайды.

















ҚБ

6-сынып «Қазақ тілі» оқулығы


Сабақтың ортасы

















Мағынаны тану

ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін «Қара жәшік» әдісін қолданамын. Жәшікке кітап салып қойып,оны төмендегі сұрақтар арқылы сипаттаймын

-Бұл ең сабырлы ұстаз

-Қайырымдылық пен айуандықты танытады

-Ақиқат пен жалғанның аражігін ажыратуға үйретеді

-Оған адалдық танынтқан жөн

-Ол саған ақылшы бола алады

-Оны қолдан жасайды

-Ол әртүрлі болады

-Оны білімділер қадірлейді...

Жұптық жұмыс

«Ойлан, жұптас, бірік» әдісі арқылы «кітап» сөзіне ереже шығартамын. Сондай-ақ, оны елбасының ойымен нақтылау.

«Кітап - ең сабырлы ұстаз. Тек кітап қана қайырымдылық пен айуандықтың, ақиқат пен жалғанның аражігін айнытпай танытып білуге үйретеді. Кітапты аялайық, құрметтейік, кітапқа адал болайық!»  (Н.Ә.Назарбаев)

Тапсырма. Мәтінді түсініп оқыңдар. «Түртіп ал, сұрақ құрастыр» әдісі арқылы мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған үш сұрақ әрі үш жауап дайындайды.

Ой түрткі

Кітап туралы қандай қызықты мәлімет білесіңдер?

Көлемі жағынан ерекше кітаптар шығаруда қандай мақсат көзделді деп ойлайсыңдар?

Кітаптар неге қымбат бағаланды?

Дескриптор:

  • Мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған үш сұрақ, үш жауап дайындайды;

  • Өз пікірін білдіреді.

ҚБ


ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН

Тапсырма. 2-тапсырма. Күшейткіш үстеулерін қатыстырып, оқылым мәтіні негізінде 4–5 сөйлем жазыңдар.

Дескриптор:

  • Күшейткіш үстеулерін қатыстырады;

  • оқылым мәтіні негізінде 4–5 сөйлем жазады;

  • ой қорытындысын шығарады.

ҚБ





Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін «Қара жәшік» әдісін қолданамын. Жәшікке кітап салып қойып,оны төмендегі сұрақтар арқылы сипаттаймын.



Сұрақтарға жауап береді.


«Ойлан, жұптас, бірік» әдісі арқылы «кітап» сөзіне ереже шығартамын. Сондай-ақ, оны елбасының ойымен нақтылау.

Мәтінді түсініп оқыңдар. «Түртіп ал, сұрақ құрастыр» әдісі арқылы мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған үш сұрақ әрі үш жауап дайындайды.















Мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған үш сұрақ, үш жауап дайындайды;

Өз пікірін білдіреді.






Грамматикалық тапсырма орындайды.



Күшейткіш үстеулерін қатыстырып, оқылым мәтіні негізінде 4–5 сөйлем жазыңдар.

























ҚБ

























ҚБ



















ҚБ







6-сынып қазақ тілі оқулығы.

















(«Кітап патшалығы» журналынан)


























































Сабақтың соңы


Кері байланыс

Рефлексия мына сұрақтар негізінде жүргізіледі:

- Мен осы сабаққа дейін не білдім?

- Осы сабақ маған несімен пайдалы болды?

- Қандай мәселені әлі жақсарту керек?














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.12.2025
12
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі