Ұйымдастыру
кезеңі
(7
мин)
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық
ахуал
Бір түрлі кәмпит
алғандарды
1-топқа «», ал екіншісін таңдағандарды 2-топқа
«» тобына бөлемін.
Ой
қозғау
1.Айнала қоршаған ориадан көздеріңе түскен
табиғат заттарын атаңдаршы?
2.Қандай табиғат құбылыстарын
білесіңдер?
3.Адам қолымен қандай заттар
жасалады?
4.Адам табиғатты зерттеп, нелер ойлап
тапты?
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады,түгенделеді.
Психологиялық
ахуал
Оқушылар
дың пікірі
тыңдалады
|
Компьютер
|
Сабақ басы
(10
мин)
|
Табиғат
сұлулығына суретшілер сурет салса, ақындар өлең жазып, ал сазгерлер
ән жазған. Ендеше, табиғат жайлы не біледі екенсіңдер, байқап
көрейік.
Табиғат
жүрекке жылы,көңілге қонымды терең мағыналы сөз, ұлағатты мол ұғым
емес пе? Табиғатсыз өмір жоқ.Ол бар байлықтың көзі, адам өмірінің
негізі. Табиғат — бізді қоршаған дүние. аспан,жер,тау, су,
жануарлар мен өсімдіктер әлемі. Адам қашанда табиғат
әсемдігіне,сұлулығына тамсанып таңданған, қуанып шабыт алған және
қамқорлық жасаған.
Туған
жеріміздің табиғаты адам айтқысыз әсем әрі бай. Ұшы қиырыжоқ
теңіздей шексіз дала, неше алуан шөп, қызыл жасыл шөп өрнектеп
кілем жайғандай. Табиғаттың ғажайып көріністері адам жанын
үйлесімділікке, жарасымдылыққа шақырып тұрғандай. Туған жеріміздің
табиғатын аялап, гүлдендіру өз
қолымызд
|
Әдеби монтаж оқушылар мәнерлеп өлең
оқиды.
|
суреттер
|
Ортасы
(15
мин)
|
— Туған жер, өскен ел тәрізді жүрекке жылы
сөздердің бәрі де “Табиғат” деген таңғажайып ұғыммен бірігіп
жатады. Олай болса “Табиғат деген не?” жауап
беріңдерші.?-Табиғатқа өздерің қандай қамқорлық
жасадыңдар?
- Біз әсем табиғат аясы, ондағы тіршілік және
қорғау туралы білімімізді ортаға салдық. Енді осыдан не үйреніп, не
білдік? Табиғат дегенде көз алдарыңа не елестеді? (Көз алдарыңа
елестеген заттың суретін салу немесе атауын
жазу)
|
Сыныппен
жұмыс жасайық.
Еңбегі адал жас өрен жобасы аясында: «Табиғат тамашалары» яғни балалар, қазір қолымыздағы
гүлдерді гүлдің құтысына отырғызамыз, бізге қажетті заттар
қолымыздағы гүлдің көшеттері, топырақ, гүлдің құтысы,
су.
|
|
Соңы
|
Табиғатты аялау —
әрбір адамның абыройлы да азаматтық парызы. Табиғатты сүйе білген,
оны аялай білген адамның ары да, жаны да таза болады. Жасыл желекті
ағаштарды, әсем гүлдерді,сайраған құстарды, жан жануарларды
қорғаңдар! Жер сенің аяулы бесігің. Осы жер үстінде сен тіршіліктің
есігін аштың. Бүкіл тіршілікке жер үлкен қара шаңырақ іспеттес.
Сондықтан да сен өз туған жеріңді, оның табиғатын қорғай
біл!
«Менің сабақтан
кейінгі әсерім» кестесін
толтыр.
Қандай ой пайда
болды?
|
Не
сезіндім?
|
Не
ұнады?
|
|
|
|
|
Рефлексия
жасайды.
Сабақтан кейін қандай әсер
алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен
бөліседі
|
презентация
|