Қысқа мерзімді жоспар
Бекітемін:
|
Күні |
04 .11.2024 |
|
|
Сынып жетекші: |
К.Төкешова |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Еңбегі адал жас өрен» жобасы «Оян, ар мен адалдық!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 9-САБАҚ 3- сыныптар: «Әлеуметтік желдегі қауіпті ойындар» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларды адалдыққа, шыншылдыққа тәрбиелеу. Ар мен адалдықтың маңызын түсіндіру. Өз-өзіне және айналасына адал болуға, өз іс-әрекеттерін дұрыс бағалауға үйрету.. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Балаларға ғаламтордан қауіпсіз ойындарды таңдауды үйрету |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Азаматтық құндылықтарын нығайту, адалдыққа, өз ісіне жауапкершілікпен қарауға, адал жолмен жетістікке жетуге ұмтылуға бағыттау |
|
|
Дәйексөз |
Әділдік пен жауапкершілік – біртұтас ұғым! |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1. Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сыныпта жағымды атмосфера құру. 2.Кіріспе Мұғалім: "Балалар, бүгін біз ерекше қасиет – адалдық пен ар-ұят туралы әңгімелесеміз. Адалдық дегеніміз не? Сіздер қандай адал адамдарды білесіздер?" |
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді Адамдар арасында адал болу олардың бір-біріне сенім арттыруына көмектеседі. Мысалы, достарың сенім білдіргенде, сен оларға шынайы болу арқылы олардың саған деген сенімін арттырасың. |
Презентация |
|
Жаңа сабақ |
3. Адалдық пен ар туралы түсінік беру: Адалдық – адамның шынайылығы, өтірік айтпай, өз ісіне жауапкершілікпен қарауы. Ар – адамның ішкі рухани тазалығы мен өзіндік қадір-қасиеті. |
Мақал-мәтелдер талдау: Мұғалім оқушыларға адалдыққа байланысты мақал-мәтелдер айтады, оларды талқылайды. "Адалдық – асыл қасиет." "Адал адам – елге сыйлы." "Өтірік өрге баспайды." |
Презентация, |
|
Сабақтың ортасы |
Оқушыларға әртүрлі жағдайлар беріледі, олар сол жағдайларда қалай адал болу керектігін түсіндіреді. |
Мысалы: "Сен бір зат тауып алдың, бірақ оның иесін білмейсің. Не істер едің?" Шығармашылық жұмыс: Балалар өздері адалдық туралы сурет салып немесе шағын әңгіме жазып береді. . |
Нақыл сөздер |
|
Қауіпсіз дік 10 мин |
1. Сабақтың мақсатын түсіндіреді. 2. Қайғылы жағдайға әкелетін ойындармен ойнаудың қауіптілігін балалар көбінесе түсінбейді. Олар өздерінің «мықтылығын», «батылдығын» дәлелдеу үшін ойнаймын деп ойлайды. «Тұз немесе мұз», «Соль или лед». Қолына тұз сеуіп, мұзбен жабады. Тұз теріні коррозияға ұшыратады. Олар оған кім ұзақ шыдай алатынын көру үшін ойнайды. «Ересекше өртеу», «Зажечь не по-детски». Бұл қорқынышты ойын АҚШ пен Еуропадан басталып, бізге де жетті. Жасөспірімдер өздерін, киімдерін немесе әлсіз, кіші баланы өртеп жібереді. «Бір күнге жоғалып кет», «Исчезни на сутки». Жасөспірімдер, әдетте, әлеуметтік желілерде, бірақ кейде бетпе-бет келіп, 24 сағат бойы ешкімге ескертпестен, өздерімен тамақ алмастан үйден кету.
Қорытынды Егер сіз өзіңізді ерік-жігер, батылдық және т.б. сынағыңыз келсе, спорт секцияларына жазылуыңыз керек. Бұл нағыз жаттықтырушылар мен шынайы дос табатын өте қызықты секциялар, бұл денсаулыққа пайда әкеледі. Рефлексия (2минут)
|
Оқушылар сұраққа жауап береді. -Бүгінгі сабақтан не білдіңдер? -Не айтар едіңдер? -Қандай қорытынды шығарамыз?. |
https://www.youtube.com/watch?v=u3PvSbPiNvo&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS- IEuEG9KjOrJzvPM&index=8 |
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылай келе, адалдықтың өмірде үлкен маңызға ие екенін, адал адамның әрқашан құрметке лайық болатынын түсіндіру. "Балалар, әрдайым адал болыңдар, адал адам әрқашан биік болады!" |
Сабақтан алған әсерлерін айтады. Үй тапсырмасы. "Адалдық" тақырыбына шағын әңгіме немесе сурет салу тапсыру. Олар адал болудың өздеріне қалай әсер ететінін немесе адал болмаған жағдайда не болатынын сипаттасын |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Еңбегі адал жас өрен» жобасы «Оян, ар мен адалдық!»
«Еңбегі адал жас өрен» жобасы «Оян, ар мен адалдық!»
Қысқа мерзімді жоспар
Бекітемін:
|
Күні |
04 .11.2024 |
|
|
Сынып жетекші: |
К.Төкешова |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Еңбегі адал жас өрен» жобасы «Оян, ар мен адалдық!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 9-САБАҚ 3- сыныптар: «Әлеуметтік желдегі қауіпті ойындар» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларды адалдыққа, шыншылдыққа тәрбиелеу. Ар мен адалдықтың маңызын түсіндіру. Өз-өзіне және айналасына адал болуға, өз іс-әрекеттерін дұрыс бағалауға үйрету.. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Балаларға ғаламтордан қауіпсіз ойындарды таңдауды үйрету |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Азаматтық құндылықтарын нығайту, адалдыққа, өз ісіне жауапкершілікпен қарауға, адал жолмен жетістікке жетуге ұмтылуға бағыттау |
|
|
Дәйексөз |
Әділдік пен жауапкершілік – біртұтас ұғым! |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1. Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сыныпта жағымды атмосфера құру. 2.Кіріспе Мұғалім: "Балалар, бүгін біз ерекше қасиет – адалдық пен ар-ұят туралы әңгімелесеміз. Адалдық дегеніміз не? Сіздер қандай адал адамдарды білесіздер?" |
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді Адамдар арасында адал болу олардың бір-біріне сенім арттыруына көмектеседі. Мысалы, достарың сенім білдіргенде, сен оларға шынайы болу арқылы олардың саған деген сенімін арттырасың. |
Презентация |
|
Жаңа сабақ |
3. Адалдық пен ар туралы түсінік беру: Адалдық – адамның шынайылығы, өтірік айтпай, өз ісіне жауапкершілікпен қарауы. Ар – адамның ішкі рухани тазалығы мен өзіндік қадір-қасиеті. |
Мақал-мәтелдер талдау: Мұғалім оқушыларға адалдыққа байланысты мақал-мәтелдер айтады, оларды талқылайды. "Адалдық – асыл қасиет." "Адал адам – елге сыйлы." "Өтірік өрге баспайды." |
Презентация, |
|
Сабақтың ортасы |
Оқушыларға әртүрлі жағдайлар беріледі, олар сол жағдайларда қалай адал болу керектігін түсіндіреді. |
Мысалы: "Сен бір зат тауып алдың, бірақ оның иесін білмейсің. Не істер едің?" Шығармашылық жұмыс: Балалар өздері адалдық туралы сурет салып немесе шағын әңгіме жазып береді. . |
Нақыл сөздер |
|
Қауіпсіз дік 10 мин |
1. Сабақтың мақсатын түсіндіреді. 2. Қайғылы жағдайға әкелетін ойындармен ойнаудың қауіптілігін балалар көбінесе түсінбейді. Олар өздерінің «мықтылығын», «батылдығын» дәлелдеу үшін ойнаймын деп ойлайды. «Тұз немесе мұз», «Соль или лед». Қолына тұз сеуіп, мұзбен жабады. Тұз теріні коррозияға ұшыратады. Олар оған кім ұзақ шыдай алатынын көру үшін ойнайды. «Ересекше өртеу», «Зажечь не по-детски». Бұл қорқынышты ойын АҚШ пен Еуропадан басталып, бізге де жетті. Жасөспірімдер өздерін, киімдерін немесе әлсіз, кіші баланы өртеп жібереді. «Бір күнге жоғалып кет», «Исчезни на сутки». Жасөспірімдер, әдетте, әлеуметтік желілерде, бірақ кейде бетпе-бет келіп, 24 сағат бойы ешкімге ескертпестен, өздерімен тамақ алмастан үйден кету.
Қорытынды Егер сіз өзіңізді ерік-жігер, батылдық және т.б. сынағыңыз келсе, спорт секцияларына жазылуыңыз керек. Бұл нағыз жаттықтырушылар мен шынайы дос табатын өте қызықты секциялар, бұл денсаулыққа пайда әкеледі. Рефлексия (2минут)
|
Оқушылар сұраққа жауап береді. -Бүгінгі сабақтан не білдіңдер? -Не айтар едіңдер? -Қандай қорытынды шығарамыз?. |
https://www.youtube.com/watch?v=u3PvSbPiNvo&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS- IEuEG9KjOrJzvPM&index=8 |
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылай келе, адалдықтың өмірде үлкен маңызға ие екенін, адал адамның әрқашан құрметке лайық болатынын түсіндіру. "Балалар, әрдайым адал болыңдар, адал адам әрқашан биік болады!" |
Сабақтан алған әсерлерін айтады. Үй тапсырмасы. "Адалдық" тақырыбына шағын әңгіме немесе сурет салу тапсыру. Олар адал болудың өздеріне қалай әсер ететінін немесе адал болмаған жағдайда не болатынын сипаттасын |
|
шағым қалдыра аласыз













