Сабақтың
басы
|
1. Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу, сыныпта жағымды атмосфера
құру.
2.Кіріспе
Мұғалім: "Балалар, бүгін біз
ерекше қасиет – адалдық пен ар-ұят туралы әңгімелесеміз. Адалдық
дегеніміз не? Сіздер қандай адал адамдарды
білесіздер?"
|
Оқушылар қойылған сұрақтарға
жауап береді
Адамдар арасында адал болу
олардың бір-біріне сенім арттыруына көмектеседі. Мысалы, достарың
сенім білдіргенде, сен оларға шынайы болу арқылы олардың саған
деген сенімін арттырасың.
|
Презентация
|
Жаңа
сабақ
|
3.
Адалдық пен ар туралы түсінік беру:
Адалдық – адамның шынайылығы, өтірік айтпай, өз
ісіне жауапкершілікпен қарауы.
Ар
– адамның ішкі рухани тазалығы мен өзіндік
қадір-қасиеті.
|
Мақал-мәтелдер
талдау:
Мұғалім оқушыларға адалдыққа байланысты
мақал-мәтелдер айтады, оларды
талқылайды.
"Адалдық – асыл
қасиет."
"Адал адам – елге
сыйлы."
"Өтірік өрге
баспайды."
|
Презентация,
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқушыларға әртүрлі жағдайлар
беріледі, олар сол жағдайларда қалай адал болу керектігін
түсіндіреді.
|
Мысалы: "Сен бір зат тауып
алдың, бірақ оның иесін білмейсің. Не істер
едің?"
Шығармашылық
жұмыс:
Балалар өздері адалдық туралы
сурет салып немесе шағын әңгіме жазып
береді.
.
|
Нақыл
сөздер
|
Қауіпсіз
дік
10
мин
|
1. Сабақтың мақсатын
түсіндіреді.
2. Қайғылы жағдайға
әкелетін ойындармен ойнаудың қауіптілігін балалар көбінесе
түсінбейді. Олар өздерінің «мықтылығын», «батылдығын» дәлелдеу үшін
ойнаймын деп ойлайды.
«Тұз немесе мұз»,
«Соль или лед». Қолына тұз сеуіп, мұзбен жабады. Тұз теріні
коррозияға ұшыратады. Олар оған кім ұзақ шыдай алатынын көру үшін
ойнайды.
«Ересекше өртеу», «Зажечь не
по-детски». Бұл қорқынышты ойын АҚШ пен Еуропадан басталып, бізге
де жетті. Жасөспірімдер өздерін, киімдерін немесе әлсіз, кіші
баланы өртеп жібереді.
«Бір күнге жоғалып кет», «Исчезни на
сутки». Жасөспірімдер, әдетте, әлеуметтік желілерде, бірақ кейде
бетпе-бет келіп, 24 сағат бойы ешкімге ескертпестен, өздерімен
тамақ алмастан үйден кету.
Қорытынды
Егер сіз өзіңізді ерік-жігер, батылдық
және т.б. сынағыңыз келсе, спорт секцияларына жазылуыңыз керек. Бұл
нағыз жаттықтырушылар мен шынайы дос табатын өте қызықты секциялар,
бұл денсаулыққа пайда әкеледі. Рефлексия
(2минут)
|
Оқушылар сұраққа
жауап береді.
-Бүгінгі сабақтан не
білдіңдер?
-Не айтар
едіңдер?
-Қандай қорытынды
шығарамыз?.
|
https://www.youtube.com/watch?v=u3PvSbPiNvo&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS-
IEuEG9KjOrJzvPM&index=8
|
Сабақтың
соңы
|
Сабақты қорытындылай келе,
адалдықтың өмірде үлкен маңызға ие екенін, адал адамның әрқашан
құрметке лайық болатынын
түсіндіру.
"Балалар, әрдайым адал
болыңдар, адал адам әрқашан биік
болады!"
|
Сабақтан алған әсерлерін
айтады.
Үй
тапсырмасы.
"Адалдық" тақырыбына шағын
әңгіме немесе сурет салу тапсыру. Олар адал болудың өздеріне қалай
әсер ететінін немесе адал болмаған жағдайда не болатынын
сипаттасын
|
|