Тақырыбы: Еңбек-жақсылықтың кілті.
Мақсаты: Балаларды еңбекке баулу, еңбектің маңызын түсіндіру.
Қол еңбегіне қызығушылығын артыру, еңбекқорлыққа ұқыптылыққа тәрбиелеу. Еңбек еткен адамның еңбегі бағаланатынын ұғындыру.
Балалардың сөйлеу қабылетін дамыту.
Көрнекіліктер: (жұмыс істеп жүрген адамдардың суреттері, қол еңбекке арналған заттар, еңбекке қажетті заттар) Мақал-мәтелдер жазылған плакаттар.т б
Ұйымдастыру кезеңі:
Тәрбиеші: балалар шеңберге тұрып , бір бірімізге жылы лебізімізді білдірейік.
Шаттық шеңбер:
Қайырлы күн балалар,
Күн шуағын төгіп тұр.
Жерге нұрын сеуіп тұр,
Қолды жайып күлейін.
Жылы сөздер айтайық, балалар бір-біріне жылы сөздер айтады.
Тәрбиеші: балалар сендер еңбек деген сөзді қалай түсінесіңдер?
Еңбек деген не?
Үйде ата-аналарыңа қалай көмектесесіңдер
Еңбек еткен адам қандай сезімге бөленеді?
Балалар:
Еңбек жұмыс жасау, ата-анамызға көмектесу, гүл суғару, гүл отырғызу, ойыншықтарды жинап көмектесу т.б
Тәрбиеші: дұрыс айтасыңдар балалар еңбек дегеніміз бір жұмысты аяғына дейін жеткізіп аяқтау. Еңбек еткен адам бақытты болады. Еңбек жақсылықтың кілті, еңбек еткенде адам қуанышқа бөленеді.
Негізгі бөлім: Суретпен әңгімелесу.
Тәрбиеші суреттерді көрсетеді.
-Бұл кімдер? Не істеп жатыр?
( балалар Бағбан гүл отырғызуда, аспазшы тамақ пісіруде, құрылысшы үй салып жатыр)
Дидактикалық ойын: « Кімге не керек» Қоржынның ішіндегі заттарды тауып, атап беру.
Тәрбиеші: Енді балалар Кімге не керек ойынын ойнасақ
Балалар: Суреттер арқылы әр заттың өз маманына жеткізу.
Тәрбиеші: мамандықты айтады, балалар тиісті құралдарды қояды.
Бағбанға- суқұйғыш
Аспазға -қасық
Құрлысшыға – кірпіш
Тазалықшыға -шелек пен шүберек.
Тапсырма-1: Қол еңбек «Гүл отырғызайық»
Балалар гүлге керек заттарды дайындап, қауіпсіздік ережесін сақтап гүл отырғызады. Келесі балалар гүлге күтім жасап, гүлді суғарады.
Тәрбиеші түсіндіреді: Гүлді күту – еңбектің бір түрі.
Сергіту сәті: Қимылды ойын:
Қолға күрек аламыз,
Жерді қазып саламыз.
Гүл отырғызып үйреніп,
Сумен гүлді суғарамыз.
Күнге қарап күлеміз,
Еңбекшңл болып өсеміз.
Мақал мәтел:
Еңбек түбі- береке
Еңбек етсең ерінбей- тояды қарның тіленбей
Еңбек жақсылықтың- кілті
Еңбексіз күн - жарықсыз шам
Тапсырма-2: Геометриялық пішіндер ойыны:
Тақырып құрлысшы үй салады.
Балаларға түрлі пішіндер беріледі.
Төтбұрыш-қабырға
Үшбұрыш- шатыр
Дөңгелек -терезе
Тапсырма пішіндерді пайдаланып , үйдің суретін құрастырады.
( математика+еңбек құрлышының еңбегін түсіндіреді.)
Қорытынды бөлім:
Балалар еңбек не үшін керек?
Кім еңбек етеді?
Біз қандай еңбектер жасай аламыз?
Балалар: Үйде анамызға көмектесеміз.
Балабақшада достарымызға көмектесеміз.
Ойыншықтарды жинаймыз.
Тәрбиеші: иа дұрыс айтасыңдар осы жасаған жұмыстарымыздың барлығы еңбекке жатады. Еңбекор адам бәріне үлгі болады.
Мақалмен түйіндеу:
Еңбек етсең ерінбей тояды қарның тіленбей.
Еңбек түбі береке.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Еңбек - жақсылықтың кілті
Еңбек - жақсылықтың кілті
Тақырыбы: Еңбек-жақсылықтың кілті.
Мақсаты: Балаларды еңбекке баулу, еңбектің маңызын түсіндіру.
Қол еңбегіне қызығушылығын артыру, еңбекқорлыққа ұқыптылыққа тәрбиелеу. Еңбек еткен адамның еңбегі бағаланатынын ұғындыру.
Балалардың сөйлеу қабылетін дамыту.
Көрнекіліктер: (жұмыс істеп жүрген адамдардың суреттері, қол еңбекке арналған заттар, еңбекке қажетті заттар) Мақал-мәтелдер жазылған плакаттар.т б
Ұйымдастыру кезеңі:
Тәрбиеші: балалар шеңберге тұрып , бір бірімізге жылы лебізімізді білдірейік.
Шаттық шеңбер:
Қайырлы күн балалар,
Күн шуағын төгіп тұр.
Жерге нұрын сеуіп тұр,
Қолды жайып күлейін.
Жылы сөздер айтайық, балалар бір-біріне жылы сөздер айтады.
Тәрбиеші: балалар сендер еңбек деген сөзді қалай түсінесіңдер?
Еңбек деген не?
Үйде ата-аналарыңа қалай көмектесесіңдер
Еңбек еткен адам қандай сезімге бөленеді?
Балалар:
Еңбек жұмыс жасау, ата-анамызға көмектесу, гүл суғару, гүл отырғызу, ойыншықтарды жинап көмектесу т.б
Тәрбиеші: дұрыс айтасыңдар балалар еңбек дегеніміз бір жұмысты аяғына дейін жеткізіп аяқтау. Еңбек еткен адам бақытты болады. Еңбек жақсылықтың кілті, еңбек еткенде адам қуанышқа бөленеді.
Негізгі бөлім: Суретпен әңгімелесу.
Тәрбиеші суреттерді көрсетеді.
-Бұл кімдер? Не істеп жатыр?
( балалар Бағбан гүл отырғызуда, аспазшы тамақ пісіруде, құрылысшы үй салып жатыр)
Дидактикалық ойын: « Кімге не керек» Қоржынның ішіндегі заттарды тауып, атап беру.
Тәрбиеші: Енді балалар Кімге не керек ойынын ойнасақ
Балалар: Суреттер арқылы әр заттың өз маманына жеткізу.
Тәрбиеші: мамандықты айтады, балалар тиісті құралдарды қояды.
Бағбанға- суқұйғыш
Аспазға -қасық
Құрлысшыға – кірпіш
Тазалықшыға -шелек пен шүберек.
Тапсырма-1: Қол еңбек «Гүл отырғызайық»
Балалар гүлге керек заттарды дайындап, қауіпсіздік ережесін сақтап гүл отырғызады. Келесі балалар гүлге күтім жасап, гүлді суғарады.
Тәрбиеші түсіндіреді: Гүлді күту – еңбектің бір түрі.
Сергіту сәті: Қимылды ойын:
Қолға күрек аламыз,
Жерді қазып саламыз.
Гүл отырғызып үйреніп,
Сумен гүлді суғарамыз.
Күнге қарап күлеміз,
Еңбекшңл болып өсеміз.
Мақал мәтел:
Еңбек түбі- береке
Еңбек етсең ерінбей- тояды қарның тіленбей
Еңбек жақсылықтың- кілті
Еңбексіз күн - жарықсыз шам
Тапсырма-2: Геометриялық пішіндер ойыны:
Тақырып құрлысшы үй салады.
Балаларға түрлі пішіндер беріледі.
Төтбұрыш-қабырға
Үшбұрыш- шатыр
Дөңгелек -терезе
Тапсырма пішіндерді пайдаланып , үйдің суретін құрастырады.
( математика+еңбек құрлышының еңбегін түсіндіреді.)
Қорытынды бөлім:
Балалар еңбек не үшін керек?
Кім еңбек етеді?
Біз қандай еңбектер жасай аламыз?
Балалар: Үйде анамызға көмектесеміз.
Балабақшада достарымызға көмектесеміз.
Ойыншықтарды жинаймыз.
Тәрбиеші: иа дұрыс айтасыңдар осы жасаған жұмыстарымыздың барлығы еңбекке жатады. Еңбекор адам бәріне үлгі болады.
Мақалмен түйіндеу:
Еңбек етсең ерінбей тояды қарның тіленбей.
Еңбек түбі береке.
шағым қалдыра аласыз













