Еңбек нарығы және сұраныс (ҚМЖ)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Еңбек нарығы және сұраныс (ҚМЖ)

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәнінен 10 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Алматы қаласы

Қоғамдық денсаулық сақтау басқармасының

ШЖҚ «Жоғары медициналық колледжi» КМК

КГП на ПХВ «Высший медицинский колледж» Управления общественного здравоохранения города Алматы


ЦӘК №1 «ЖАЛПЫ ГУМАНИТАРЛЫҚ ПӘНДЕР»

ҚМЖ





Модуль / Пән

"Қазақ тілі мен әдебиеті"

(қоғамдық-гуманитарлық бағыт)

Бөлім / кіші бөлім

  1. Еңбек нарығы және сұраныс


Сабақ тақырыбы

1.1-тақырып . Еңбек нарығы. Еңбек нарығы және сұраныс

Оқытушы

Тәтібекова Айнұр Ибрагимқызы

күні:


Жалпы мәліметтер

Курс 1 группа: ЛД 24-02

Сабақ түрі

Жаңа білімді игеру

Мақсаттары, міндеттері

1)Мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру;

2)әдеби шығармада к ө т е р і л г е н әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

Күтілетін нәтижелер

1) Мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп т а қ ы р ы п т ы жалғастырады;

2) әдеби шығармада к ө т е р і л г е н әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдай алады және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.


Қажетті ресурстар

мәтін: https://www.okulyk.kz/kazahskij-jazyk-i-literatura/606/

4бет

видео: https://youtu.be/iaOFFMVRDz

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-шаралар

Ресурстар

Сабақтың ортасы

(Түсіну кезеңі)

I. сыныпты ұйымдастыру.

Мақсаты: бірлескен орта құру.

-Білім алушылардың сабаққа қатысуын түгендеу.

-Білім алушыларда: киім нысанын, жазбаша орындалған үй тапсырмасының болуын тексеру;

-Үй тапсырмасын орындау барысында туындаған сұрақтарды талдау;

II. Тірек білімді өзектендіру

-Топтың сабаққа дайындығы туралы кезекшінің баяндамасы;

-Үй тапсырмасын орындау барысында туындаған сұрақтарды талдау,

Логикалық және деңгейлік тапсырмаларды орындайды;

ЕББҚ: Баланың қозғалысына ыңғайлы орта қалыптастырамын


https://www.okulyk.kz/kazahskij-jazyk-i-literatura/606/





Сабақтың ортасы

(Түсіну кезеңі)

III. Жаңа материалды зерттеу

1.Еңбек туралы қандай мақал-мәтел білесіздер?

Еңбек сөзі қандай сөздермен тіркеседі?

2. Мәтінді тыңдаңыздар. Мәтін не туралы? Еңбек нарығында жұмыскерлерге қандай талаптар қойылады?

3. Мәтінде кездесетін термин сөздердің мағынасын анықтаңыздар

Қызығушылықты ояту кезеңі.

«Венн диаграммасы» әдісі.Білім алушылар шығарма кейіпкер теміржолшы мамандығын ұстаз мамандығымен салыстырады.


Айырмашылығы

Теміржолшы

      Ұқсастығы

Айырмашылығы

Ұстаз




Мәтіндік жұмыс:

Мәтінді оқып, мәтіннің оқылған бөлігіне тапсырмаларды орындаңыз. (Топтық жұмыс, топтар атаудың бірінші әрпі бойынша бөлінеді, 6 топ).

Оқушылар мәтінді тоқтап оқиды және оқылған мәтіннің мазмұнын талқылайды, сұрақтарға жауап береді


Топтық жұмыс.  «Пікір» әдісі. Оқушылар әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселе арқылы көрініс тапқан кейіпкер үнін талдайды.

Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселе

Мәселе арқылы көрініс тапқан кейіпкер үні

Ұсынылған мәселенің  қазіргі кездегі жайын салыстырад

Мұны қалай өзгертуге болады? Ұсыныстар








Тапсырма: Мәтін не туралы? Еңбек нарығында жұмыскерлерге қандай талаптар қойылады?

ЕББҚ студенттері мәтінді оқиды, сұрақтарға жауап береді.


4. Төмендегі кластерді толықтырыңыздар.

5. Сұрақтар бойынша диалог құрыңыздар.

6. Оқылым мәтінінен көптік мағынаны білдіріп тұрған зат есімдерді тауып, кестені толтырыңыз.

7. Берілген сұрақтарға жауап беріңіздер.


Стратегия:"Оқиғалар картасы".

Тапсырма: Сюжеттік желіні карта түрінде көрсетіңіз, өлеңнің әр бөлігін негізгі сөз тіркестерімен, дәйексөздермен атаңыз.

Соединительная линия уступом 1 Соединительная линия уступом 2 Скругленный прямоугольник 1

жұмысшы



Скругленный прямоугольник 2

жұмыс



Скругленный прямоугольник 3

табыс







1)мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру;

2)мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу

Айтыңызшы: мәтін авторының идеясы қандай?

Топтардың жұмысын өзара бағалау, әр топ өз пікірін айтады, толықтырады, сұрақтарға жауап беру нұсқаларын, үзінділердің тақырыптарын ұсынады.

Еңбек еткен адамның Жалқаудың позициясы

позициясы

Овал 3 Овал 4 Стрелка вниз 1

Овал 5 Овал 6 Прямая соединительная линия 3 Прямая соединительная линия 4




Прямая соединительная линия 1 Прямая соединительная линия 2



Овал 7 Овал 9 Прямая соединительная линия 5












https://www.okulyk.kz/kazahskij-jazyk-i-literatura/606/













https://www.youtube.com/watch?v=pqbtxZqBezk













https://youtu.be/iaOFFMVRDz




Сабақтың соңы

Мұғалімнің бақылау картасы

ТАӘ

сұрақтарға жауап береді

мәтіннің негізгі идеясын анықтайды

автордың ұстанымын түсіндіреді

қорытынды жасайды

өз көзқарасын білдіреді













Рефлексия

"Ойды жалғастыр"әдісі

Бүгін мен мұны түсіндім_____________

Маған ұнады ___________________

Мен тырысамын_______________________

Әр топқа лайық

VI. Үй тапсырмасы:

Еңбек нарығы және сұраныс тақырыбын түсініп оқып келу.

 «Буриме» әдісі бойынша ұйқасқа өлең шығарады.

____________________________________кінәлі?

____________________________________сұрағы

___________________________________айтып,

__________________________________соғады.


Бағалау критерийлері

балл

1

Оқу материалын шығармашылықпен түсінеді және іс жүзінде еркін қолданады. Тапсырманы орындаудағы тәуелсіздік пен шығармашылық көзқарастың жоғары деңгейін көрсетеді. Әр түрлі деңгейдегі оқу материалдарымен еркін жұмыс істей алады. Жаттығуларды еркін орындай алады. Тапсырмаларды орындау барысында алған білімдерін

креативті пайдаланады.

90-

100

2

Оқу материалын игереді және оны іс жүзінде қолданады. Оқу материалымен жұмыс істей алады. Тапсырманы орындау кезінде дербестік пен шығармашылық көзқарастың жеткілікті деңгейін көрсетеді. Сабақ барысында елеусіз қателіктерге жол береді және оларды

оқытушының ұсынысы бойынша түзете біледі.

70-89

3

Оқу материалының мазмұнын түсінеді, алайда өз бетінше түсінік айту қиындықтары кездеседі. Тапсырмаларды өз бетінше орындауға ұмтылады, мысалдар келтіреді, жіктейді, салыстырады және т.б. стандартты емес жағдайларда тапсырманы орындау қиындықтары кездеседі. Қателіктер жібереді, оларды оқытушының бақылауымен

түзетеді.

50-69

4

Оқу материалының жартысынан көбін игермейді. Оқытушының қосымша және нақтылаушы сұрақтары білім алушының жауабын түзетуге әкелмейді.Бағдарламада көзделген негізгі материалды білуде

олқылықтардың болуы, жауап беруде принципті қателіктер жіберіледі.

49




Қосымша



Еңбек нарығы – жұмыс күшін тауар ретінде сату-сатып алу туралы экономикалық қатынастар жүйесі. Нарықтың тікелей әсер етуімен жоғары біліктілікке құрылған еңбектің дәрежесі көтеріледі, әрбір жұмыс орнының бағасы өседі, жұмыскерге және оның еңбегіне талап күшейеді. Еңбек нарығында өте қабілетті, іскер жұмыскерлер таңдп алынады. Нарық еңбекке қабілетсіздерді , жалқаулар мен әлсіздерді ешқащан аямайды. Ол еңбектің жоғары шапшаңдығын, іскерлік пен біліктілікті талап етеді.


Тексерілді:


ҒӘБ басшысымен келісілді ____________ Г.А. Амрина

ЦӘК төрайымы ____________ А.Н. Далибаева





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.03.2025
291
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі