«Геологиялық барлау колледжі» КМҚК
№ 1 сабақ жоспары
|
Сабақтың тақырыбы
|
Еңбек нарығы және сұраныс.Қазақстандағы еңбек нарығы |
|
Курс, топ
|
Ос-51,Ф-51а |
|
Модульдің атауы/пән
|
Қазақ тілі мен әдебиеті. |
|
Оқытушы
|
|
|
Мерзімі
|
|
|
Сабақтың типі
|
Аралас сабақ |
|
Сабақтың оқу мақсаттары
|
Ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; |
|
Бағалау критерийлері
|
Оқушылардың барлығы: Оқылым мәтінінің мазмұнын түсінеді, негізгі ақпаратты анықтайды; Оқушылардың көбісі: Автор мақсатын айқындайды; Оқушылардың кейбірі: Экспресивті-эмоционалды сөзді тауып, қоланылу мақсатына талдау жасайды. |
|
Оқу-әдістемелік, техникалық жабдықтау, анықтамалық әдебиет |
Г.Қосымова, Ш.Ержохина,Г.Каримова Қазақ тілі мен әдебиеті 10 сынып. |
|
Пәнаралық байланыстар
|
География, әдебиет |
Сабақтың барысы
|
Жоспарланған мерзімдер |
Жоспарланған әрекеттер |
Ресурстар |
|
0-1 мин. |
Сәлемдесу және студенттерді түгендеу. Үйге берілген тапсырманы тексеру. Жұптық жұмыс, диалог құрастыру. Топқа бөлу. |
Қазақ тілі мен әдебиеті 10 сынып. |
|
Сабақтың басталуы 2-10 мин. |
2. Білімді өзектендіру.
Сурет бойынша пікір айту. Қызығушылықты ояту кезеңі. Оқушыларға нақыл сөздер ұсынылады. Оқушылар нақыл сөдерге қатысты өзіндік көзқарасын білдіреді. Еңбегің егіз болса, байлығың сегіз болады.Еңбегің қатты болса, татқаның тәтті болады.Еңбегің сайлы болса, ішің майлы болар.Еңбегің өнімді болса, көңілің сенімді болар. Еңбек адамның екінші анасы. |
АКТ |
|
3. Жаңа материалды түсіндіру. «Мағынаны тану» кезеңі Оқылымалды тапсырмасы. «Еңбекқорлық» сөзіне ассоциация жасайды. |
Қазақ тілі мен әдебиеті |
|
|
Сабақтың ортасы |
4. Оқылған материалды меңгеру. Оқылым тапсырмасы. Топтық жұмыс. «Мәтінді кешенді талдау» стратегиясы. 1-оқушы: Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселесін анықтайды; Осы мәселенің қазіргі таңдағы өзектілігін талдайды; 2-оқушы Мәтіннің мақсатты аудиториясын және автордың астарлы, тұспалды ойын анықтайды; 3-оқушы:Шығарма кейіпкерлерінің бойындағы құндылыққа қатысты фактілер мен көзқарастарды ажыратады; 4-оқушы Шығарма кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстырып бағалайды Бағалау дескрипторы: Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені 2,3 сөйлеммен анықтайды; Осы мәселенің қазіргі таңдағы өзектілігін 3,4 сөйлеммен талдайды; Мәтіннің мақсатты аудиториясын және автордың астарлы, тұспалды ойын 4,5 сөйлеммен анықтайды; Шығарма кейіпкерлерінің бойындағы құндылыққа қатысты фактілер мен көзқарастарды 5,6 сөйлеммен ажыратады; Шығарма кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстырып, 7,8 сөйлеммен бағалайды . |
Презентация |
|
5. Оқылған материалды бекіту. 1-жаттығу. "дар, дер" жалғауларын жалғаңыз.
2-жаттығу. "тар, тер" жалғауларын жалғаңыз.
3-жаттығу. "лар, лер" жалғауларын жалғаңыз.
5-жаттығу. "дар, дер, тар, тер, лар, лер" жалғауларын жалғаңыз. Құс.........., ит.........., шам.........., бала.........., есік.........., күрек.........., кеме.........., доп.........., ер адам.........., орындық.........., ағаш.........., сәбіз.........., әйел.........., қыз.........., көбелек.........., қайшы.........., кірпі.........., кілт.........., түйе.........., ат.........., алма........... .
|
Қазақ тілі мен әдебиеті 10 сынып. |
|
|
Сабақтың аяқталуы |
6. Үй тапсырмасы. Жаттау: Еңбек – Труд Нарық – Рынок Еңбек нарығы – Рынок труда Жұмыс күші – Рабочая сила Жұмыс беруші – Работодатель Жалақы – Зарплата Жұмыс орны – Рабочее место Жұмыссыздық – Безработица Жұмыссыздық деңгейі – Уровень безработицы Кәсіп – Профессия Мамандық – Специальность Біліктілік – Квалификация Тұрақты жұмыс – Постоянная работа Уақытша жұмыс – Временная работа Толық жұмыс күні – Полный рабочий день Жартылай жұмыс күні – Неполный рабочий день Қашықтан жұмыс – Удалённая работа Сұраныс – Спрос Ұсыныс – Предложение Бәсекелестік – Конкуренция Кадр тапшылығы – Нехватка кадров Миграция – Миграция Еңбек шарты – Трудовой договор Еңбек құқығы – Трудовое право Әлеуметтік кепілдік – Социальная гарантия Зейнетақы – Пенсия |
Қазақ тілі мен әдебиеті 10 сынып. |
|
7. Сабақты қорытындылау және рефлексия. Кері байланыс «3-2-1»
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Еңбек нарығы және сұраныс.Қазақстандағы еңбек нарығы
Еңбек нарығы және сұраныс.Қазақстандағы еңбек нарығы
«Геологиялық барлау колледжі» КМҚК
№ 1 сабақ жоспары
|
Сабақтың тақырыбы
|
Еңбек нарығы және сұраныс.Қазақстандағы еңбек нарығы |
|
Курс, топ
|
Ос-51,Ф-51а |
|
Модульдің атауы/пән
|
Қазақ тілі мен әдебиеті. |
|
Оқытушы
|
|
|
Мерзімі
|
|
|
Сабақтың типі
|
Аралас сабақ |
|
Сабақтың оқу мақсаттары
|
Ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; |
|
Бағалау критерийлері
|
Оқушылардың барлығы: Оқылым мәтінінің мазмұнын түсінеді, негізгі ақпаратты анықтайды; Оқушылардың көбісі: Автор мақсатын айқындайды; Оқушылардың кейбірі: Экспресивті-эмоционалды сөзді тауып, қоланылу мақсатына талдау жасайды. |
|
Оқу-әдістемелік, техникалық жабдықтау, анықтамалық әдебиет |
Г.Қосымова, Ш.Ержохина,Г.Каримова Қазақ тілі мен әдебиеті 10 сынып. |
|
Пәнаралық байланыстар
|
География, әдебиет |
Сабақтың барысы
|
Жоспарланған мерзімдер |
Жоспарланған әрекеттер |
Ресурстар |
|
0-1 мин. |
Сәлемдесу және студенттерді түгендеу. Үйге берілген тапсырманы тексеру. Жұптық жұмыс, диалог құрастыру. Топқа бөлу. |
Қазақ тілі мен әдебиеті 10 сынып. |
|
Сабақтың басталуы 2-10 мин. |
2. Білімді өзектендіру.
Сурет бойынша пікір айту. Қызығушылықты ояту кезеңі. Оқушыларға нақыл сөздер ұсынылады. Оқушылар нақыл сөдерге қатысты өзіндік көзқарасын білдіреді. Еңбегің егіз болса, байлығың сегіз болады.Еңбегің қатты болса, татқаның тәтті болады.Еңбегің сайлы болса, ішің майлы болар.Еңбегің өнімді болса, көңілің сенімді болар. Еңбек адамның екінші анасы. |
АКТ |
|
3. Жаңа материалды түсіндіру. «Мағынаны тану» кезеңі Оқылымалды тапсырмасы. «Еңбекқорлық» сөзіне ассоциация жасайды. |
Қазақ тілі мен әдебиеті |
|
|
Сабақтың ортасы |
4. Оқылған материалды меңгеру. Оқылым тапсырмасы. Топтық жұмыс. «Мәтінді кешенді талдау» стратегиясы. 1-оқушы: Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселесін анықтайды; Осы мәселенің қазіргі таңдағы өзектілігін талдайды; 2-оқушы Мәтіннің мақсатты аудиториясын және автордың астарлы, тұспалды ойын анықтайды; 3-оқушы:Шығарма кейіпкерлерінің бойындағы құндылыққа қатысты фактілер мен көзқарастарды ажыратады; 4-оқушы Шығарма кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстырып бағалайды Бағалау дескрипторы: Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені 2,3 сөйлеммен анықтайды; Осы мәселенің қазіргі таңдағы өзектілігін 3,4 сөйлеммен талдайды; Мәтіннің мақсатты аудиториясын және автордың астарлы, тұспалды ойын 4,5 сөйлеммен анықтайды; Шығарма кейіпкерлерінің бойындағы құндылыққа қатысты фактілер мен көзқарастарды 5,6 сөйлеммен ажыратады; Шығарма кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстырып, 7,8 сөйлеммен бағалайды . |
Презентация |
|
5. Оқылған материалды бекіту. 1-жаттығу. "дар, дер" жалғауларын жалғаңыз.
2-жаттығу. "тар, тер" жалғауларын жалғаңыз.
3-жаттығу. "лар, лер" жалғауларын жалғаңыз.
5-жаттығу. "дар, дер, тар, тер, лар, лер" жалғауларын жалғаңыз. Құс.........., ит.........., шам.........., бала.........., есік.........., күрек.........., кеме.........., доп.........., ер адам.........., орындық.........., ағаш.........., сәбіз.........., әйел.........., қыз.........., көбелек.........., қайшы.........., кірпі.........., кілт.........., түйе.........., ат.........., алма........... .
|
Қазақ тілі мен әдебиеті 10 сынып. |
|
|
Сабақтың аяқталуы |
6. Үй тапсырмасы. Жаттау: Еңбек – Труд Нарық – Рынок Еңбек нарығы – Рынок труда Жұмыс күші – Рабочая сила Жұмыс беруші – Работодатель Жалақы – Зарплата Жұмыс орны – Рабочее место Жұмыссыздық – Безработица Жұмыссыздық деңгейі – Уровень безработицы Кәсіп – Профессия Мамандық – Специальность Біліктілік – Квалификация Тұрақты жұмыс – Постоянная работа Уақытша жұмыс – Временная работа Толық жұмыс күні – Полный рабочий день Жартылай жұмыс күні – Неполный рабочий день Қашықтан жұмыс – Удалённая работа Сұраныс – Спрос Ұсыныс – Предложение Бәсекелестік – Конкуренция Кадр тапшылығы – Нехватка кадров Миграция – Миграция Еңбек шарты – Трудовой договор Еңбек құқығы – Трудовое право Әлеуметтік кепілдік – Социальная гарантия Зейнетақы – Пенсия |
Қазақ тілі мен әдебиеті 10 сынып. |
|
7. Сабақты қорытындылау және рефлексия. Кері байланыс «3-2-1»
|
|
шағым қалдыра аласыз



















