І
Ұйымдастыру
Шаттық
шеңбері:
Гүл өсірсең
терлеп,
Мұның аты –
еңбек.
Кесте тіксең
зерлеп,
Мұның аты –
еңбек.
Сабағыңды
жөндеп,
Әзірлесең
еңбек.
Қиындықтың
бәрін,
Еңбек қана
жеңбек!
ІІ
Әңгімелесу.
“Еңбек”, “Еңбексүйгіштік”деген
ұғымдарды қалай түсінесіңдер?
Еңбек адамға не үшін қажет деп
ойлайсыңдар?
Қандай адамды еңбекқор
дейміз?
Сендердің қазіргі негізгі
еңбектерің қандай?
ІІІ «Бейнеролик айдары»
Еңбек жайлы түсініктерін кеңейту
IV
«Wordwall»
әдісі
Жалғасын
тап:
Еңбек бейнет емес
…(зейнет)
Еңбегінен ел … (
таныр)
Еңбегі аздың өнбегі … (
аз)
Еңбек ер … ( атандырады
)
Еңбек ептілікті … ( сүйеді
)
Еңбек еткен мұратқа … (
жеткен)
Еңбек адамның екінші…
(анасы)
Еңбек ата жер … (
ана)
V Сергіту
сәті.
«Дұрыс па, бұрыс
па?»
Қойшы балаларды оқытып
жүр.
Жүргізуші машина
жүргізеді
Аспазшы үй салып
жүр.
Дәрігер адамдарды
емдейді.
Жазушы хат,
газеттер тасып
жүр.
Дәрігер
етіктігіп
отыр.
Мұғалім
балаларды
емдеп
жүр.
Ұшқыш
әдемі
киім
тігеді.
Өрт
сөндіруші
өртті
сөндіреді.
Суретші
сахнада
ән
айтып
тұр.
VI
Шығармашылық
жұмыс
Топтық
жұмыс
1 топ: Еңбектуралы 3
мақал-мәтел жазып, мағынасын түсіндіру.
2-топ: «Еңбекқор жәндіктер»
туралы жазып, айту.
VII
Қорытынды:
Топтастыру. Слайд арқылы
«Еңбектің пайдасы» деген сөзге топтастыру жасау. Еңбектің пайдасы –
тәрбиелейді, жігерлендіреді, күшбереді, қуантады, бақытты етеді,
өмір сүруге үйретеді, үнемшіл болуға үйретеді, ширатады,
шынықтырады.
Адамның өмір сүруіне
қажеттінің барлығы еңбекпен келеді.
Ән: «
Болайықшы осындай!»
|
Білім алушылар мұғаліммен
сәлемдеседі, бірге шеңбер құрып, өлең шумақтарын
қайталайды
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
Бейнероликті
тамашалайды
Мақалдардың жалғасын
табады
Оқушылар дұрыс болса қол
көтереді, бұрыс болса көтермейді.
Оқушылар топтық жұмысты
орындайды, әр топ өз жұмысын қорғайды
Оқушылар топтастыру
тапсырмасын орындайды
Ән
шырқайды
|