|
Бөлім: |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
23.09.2024 |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Еңбек түбі береке» ҚС. «Ата-аналарға деген сенім өмірде маңызды шешімдер қабылдауға қалай әсер етеді?» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Әділдік, адалдық және жауапкершілік, еңбекқорлық |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
Адалдық, еңбекқорлық, адал табыс ұғымдарын түсіндіру, жауапты азамат болудың маңыздылығын талқылау |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Сәлемдесу: Оқушылармен амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. «Еңбек түбі — береке» деген мақалдың мәнін ашып, оның халық даналығындағы орны туралы пікірталас жүргізу. Жауаптарын тақтаға жазу. Мақсатқа шолу : Сабақтың мақсаттарын және бұл ұғымдардың олардың өмірінде және қоғамда неліктен маңызды екенін түсіндіріңіз. |
Оқушылар салемдеседі. Тақтаға мұғалімнің қойған сұарғына жауаптарын жазады.
|
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік құндылығын көріп отырмын т.б.
|
|
|
Негізгі бөлім |
Сыныпты «Адал азамат», «Адал еңбек», «Адал табыс» тақырыптары бойынша 3 топқа бөлу: Тапсырма: Берілген тапсырмаларды талқылау, топта ой қозғау.
Топтық іс-әрекет жаттығуы: Әр топқа кесте қағаздары мен маркерлерді беріңіз. Тапсырма: Әр топ үш ұғымның бірін (Адал азамат, Адал еңбек, Адал табыс) суреттейтін постер жасайды. Оқушылардың мамандық таңдауына байланысты жұмыс жүргізу. Әр оқушы өз мамандығын таңдағанда еңбек ету маңызды екенін айтып, болашақта жетістікке жету үшін қандай еңбекқорлық қасиеттер қажет екенін талқылайды. Мысалы, дәрігер болу үшін ұзақ жылдар бойы оқу мен тәжірибе қажет, спортшы болу үшін үнемі жаттығу және табандылық керек. |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады. Оқушылар топта берілген тапсырманы топта талқылайды, ортаға шығып қорғайды. Оқушыларды осы қасиеттерді көрсететін өздері білетін адамдар туралы ой қозғайды Оқушылар анықтамаларды, мысалдарды және иллюстрацияларды қамту арқылы тапсырманы орындайды. Әр топ өздері таңдаған тұжырымдамасын және оның неліктен маңызды екенін түсіндіре отырып, сыныпқа постерін ұсынады. |
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік құндылығын көріп отырмын т.б. Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік құндылығын көріп отырмын т.б. |
|
|
Қорытынды |
Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылаңыз. 1. Сонымен адам өміріндегі маңызы қандай? 2. Еңбектің пайдасы қандай? 3. Еңбек арқылы танылған қандай адамдар бар екен. 4. «Еңбек – ер атандырады» деген мақалдың мағынасы қандай? 5. Еңбек туралы қандай мақал–мәтелдер бар екен? Оқушыларды осы құндылықтарды күнделікті өмірде қалай қолдануға болатыны туралы ойлануға шақырыңыз. Үйге қысқаша тапсырма беріңіз: Өз өміріндегі үш ұғымның бірін көрсеткен уақыт туралы абзац жазыңыз. |
|
Әрекет барысында топтың қатысуын қадағалаңыз. Ұғымдарды түсіну үшін постерлерді бағалау. Жеке түсінік пен рефлексияны өлшеу үшін жабысқақ жазбаларды қарап шығыңыз. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Еңбек түбі береке
Еңбек түбі береке
|
Бөлім: |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
23.09.2024 |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Еңбек түбі береке» ҚС. «Ата-аналарға деген сенім өмірде маңызды шешімдер қабылдауға қалай әсер етеді?» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Әділдік, адалдық және жауапкершілік, еңбекқорлық |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
Адалдық, еңбекқорлық, адал табыс ұғымдарын түсіндіру, жауапты азамат болудың маңыздылығын талқылау |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Сәлемдесу: Оқушылармен амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. «Еңбек түбі — береке» деген мақалдың мәнін ашып, оның халық даналығындағы орны туралы пікірталас жүргізу. Жауаптарын тақтаға жазу. Мақсатқа шолу : Сабақтың мақсаттарын және бұл ұғымдардың олардың өмірінде және қоғамда неліктен маңызды екенін түсіндіріңіз. |
Оқушылар салемдеседі. Тақтаға мұғалімнің қойған сұарғына жауаптарын жазады.
|
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік құндылығын көріп отырмын т.б.
|
|
|
Негізгі бөлім |
Сыныпты «Адал азамат», «Адал еңбек», «Адал табыс» тақырыптары бойынша 3 топқа бөлу: Тапсырма: Берілген тапсырмаларды талқылау, топта ой қозғау.
Топтық іс-әрекет жаттығуы: Әр топқа кесте қағаздары мен маркерлерді беріңіз. Тапсырма: Әр топ үш ұғымның бірін (Адал азамат, Адал еңбек, Адал табыс) суреттейтін постер жасайды. Оқушылардың мамандық таңдауына байланысты жұмыс жүргізу. Әр оқушы өз мамандығын таңдағанда еңбек ету маңызды екенін айтып, болашақта жетістікке жету үшін қандай еңбекқорлық қасиеттер қажет екенін талқылайды. Мысалы, дәрігер болу үшін ұзақ жылдар бойы оқу мен тәжірибе қажет, спортшы болу үшін үнемі жаттығу және табандылық керек. |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады. Оқушылар топта берілген тапсырманы топта талқылайды, ортаға шығып қорғайды. Оқушыларды осы қасиеттерді көрсететін өздері білетін адамдар туралы ой қозғайды Оқушылар анықтамаларды, мысалдарды және иллюстрацияларды қамту арқылы тапсырманы орындайды. Әр топ өздері таңдаған тұжырымдамасын және оның неліктен маңызды екенін түсіндіре отырып, сыныпқа постерін ұсынады. |
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік құндылығын көріп отырмын т.б. Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік құндылығын көріп отырмын т.б. |
|
|
Қорытынды |
Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылаңыз. 1. Сонымен адам өміріндегі маңызы қандай? 2. Еңбектің пайдасы қандай? 3. Еңбек арқылы танылған қандай адамдар бар екен. 4. «Еңбек – ер атандырады» деген мақалдың мағынасы қандай? 5. Еңбек туралы қандай мақал–мәтелдер бар екен? Оқушыларды осы құндылықтарды күнделікті өмірде қалай қолдануға болатыны туралы ойлануға шақырыңыз. Үйге қысқаша тапсырма беріңіз: Өз өміріндегі үш ұғымның бірін көрсеткен уақыт туралы абзац жазыңыз. |
|
Әрекет барысында топтың қатысуын қадағалаңыз. Ұғымдарды түсіну үшін постерлерді бағалау. Жеке түсінік пен рефлексияны өлшеу үшін жабысқақ жазбаларды қарап шығыңыз. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары |
шағым қалдыра аласыз













