Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Еңбек түбі береке сынып сағаты ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
Тәрбие сағаты |
«Еңбек түбі береке» |
|
Күні |
16 қыркүйек 2024 жыл |
|
Сынып жетекші:Алма Нұрқасым |
Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 4-САБАҚ 10 «Ә» сыныпт: «Ата -аналарға деген сенім өмірде маңызды шешімдер қабылдауға қалай әсер етеді» |
|
Сынып: 10 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
«Еңбегі адал жас өрен» жобасы «Еңбек түбі береке» |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылардың еңбек туралы білімдерін кеңейту, ұғымдар қалыптастыру. |
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Ата-аналарға құрмет көрсетуге тәрбиелеу, кіші және қарттарға, айналасындағыларға қамқорлықжасау, басқалардың еңбегін құрметтеу, табиғатқа, мүлікке ұқыпты қарау және т.б. Негізгі міндеттер: - ата-аналарының, ересектердің, кіші және қарттардың қамқорлығы мен назарын түсіну және бағалау қажеттілігін көрсету; - адамның өміріндегі отбасыныңмаңыздылығын түсінугеықпал ету; - балалар мен ата-аналар арасындағы отбасындағы жанжалдың себептерін анықтау; - үлкендерге құрметпен қарау қажеттілігі туралы қорытындыға келу; - барлығының тиімді өзара әрекеттесу дағдыларын дамыту. |
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды еңбексүйгіштікке, шаруақорлыққа, іскерлікке, үнемді болуға, еңбекке сүйіспеншілік пен еңбек адамдарына құрметпен қарауға тәрбиелеу |
|
4-апта дәйексөзі: |
Еңбек – жай ғана қызмет емес, адам болмысының айнасы.(Абай) |
|
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
Ұйымдастыру кезеңі (7 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал Бір түрлі кәмпит алғандарды 1-топқа «», ал екіншісін таңдағандарды 2-топқа «» тобына бөлемін.
“Еңбек”, “Еңбексүйгіштік”деген ұғымдарды қалай түсінесіңдер? Еңбек адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар? Қандай адамды еңбекқор дейміз? Сендердің қазіргі негізгі еңбектерің қандай? |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуал
Оқушылардың пікірі тыңдалады
|
Компьютер
|
Сабақ басы (13 мин)
|
Ия, балалар бүгінгі біздің тәрбие сағатымыз еңбек тақырыбында болмақ. Қолынан келетін істі істесе, еңбегінің өзіне де, өзгеге де пайдасы мол, жемісті болып, еліне, халқына пайдасы берекелі болады. «Еңбек» сөзіне тоқталайық. Еңбек адамды тәрбиелейді, қуаныш сыйлайды, жігерлендіреді, шынықтырады, пайдалы өмір сүруге үйретеді. Адамның адам болуында еңбек шешуші роль атқарған. Адамзат еңбекті, еңбектің құралдарын жетілдіре отырып, өзі де жетіліп кемелдене берген. Сондықтан қоғамның даму тарихын еңбек пен еңбек құралдарының өзгеру, жетілу тарихы деуге де болады. Тіршілік жағдайының қиындауы еңбекті күрделендірді. Еңбектің арқасында табиғат заттарын еңбек құралы етіп, отты сөндірмей пайдаланды, топтасып аң аулады, бір-біріне көмектесті.Ф. Энгельс айтқандай «Адамды адам еткен- еңбек»
-Балалар «Еңбек құралдары» атасақ Еңбек құралдары: Ұста құралы: Шаруа құралы: Тігінші құралы:
Шығармашылық жұмыс Оқушылар екі топқа бөлініп жұмыс істейді. 1 – топ. Еңбек туралы мақал – мәтелдер жазып, мағынасын түсіндіреді.
2 – топ. «Еңбек – түбі мереке» әңгіме
құрастыру немесе эссе жазу.
|
Еңбек құралдары: Кетпен, орақ, күрек, балға, төс, ине, біз, қысқыш, жіп. Ұста құралы: балға, төс, қысқыш. Шаруа құралы: кетпен, орақ, күрек. Тігінші құралы: ине, жіп, біз.
Еңбек етсең ерінбей,
Еңбектің наны тәтті,
Еңбекпен ер өседі, «Еңбек түбі – зейнет», «Жақсы жұмыс – жанға тыныс», «Еңбексіз өмір – сөнген көмір», «Еленген еңбек өнімді» |
суреттер
|
Ортасы (10 мин) |
Мысалдарың тамаша! Жануарлар да еңбектенеді екен. Бірақ қанша еңбектенгенмен адам еңбегінің олардан зор айырмасы бар ғой. Қандай айырмасы бар? Адам еңбегі оймен, санамен, ақылмен істеледі. Табиғат заттарын өңдеп, өзіне қажет, табиғатта кездеспейтін бұйымдар жасайды. Адамнан басқа қандай жануарларнайшам жасап қараңғыны жарық етеді? Оқушылардың мектептегі және қоғамдық пайдалы іс- әрекеті оның кейін әлеуметтенуіне үлкен әсерін тигізеді. Мамандық таңдауына, рухани құндылықтарға ие болуына, әр түрлі адамдармен араласуға, мінезінің қалыптасуына әсер етеді. Енді оқушылардың сіздерге қояр сұрақтарымыз бар. Сол сұрақтарға кезек берейік. 1.Өз мамандығының шебері болу үшін адам өзін-өзі қалай дайындау керек деп есептейсіз? 2. Өзіңізді еңбекқормын деп санайсыз ба? Еңбек қорлық адамды қандай қасиеттерге баулиды? 3. «Адал еңбек» деген ұғым нені білдіреді? 4. «Еңбектің жемісі» дегеніміз не? |
Еңбектену тек адамға ғана тән деген пікірмен келіспеймін. Жануарлар да дамыл таппай еңбектенеді ғой. Жануарлар қалай еңбектенеді екен? Алдымен соған мысал келтірсеңші, сонда ойың дәлел болар еді ғой. Сен «Құмырсқа елінде» деген әңгімені оқыған шығарсың. Құмырсқа илеуінің ішінде қаншама «бөлмелер» бар. Әр бөлмені пайдалану ретіне қарай «аналық құмырсқа бөлмесі», «балалар бөлмесі», «азық қоймасы» т.б. деп атауға болады. Сондай-ақ бал арасының қалай ұя салатынын айтсақ та жетпей ме?
|
|
(10 мин)
Соңы
(5 мин) |
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ
№ 4 САБАҚ. «АТА-АНАЛАРҒА ДЕГЕН СЕНІМ ӨМІРДЕ МАҢЫЗДЫ ШЕШІМДЕР ҚАБЫЛДАУҒА ҚАЛАЙ ӘСЕР ЕТЕДІ?» Материалдар мен ресурстар: - Жасөспірімдер өміріндегі ата-аналардың ролі туралы бейне. - Сенімді нығайту бойынша ұсыныстары бар үлестірме материалдар. Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минут) 2. Негізгі бөлім(6 минутқа дейін) Бейнені қарау: https://youtu.be/x_rA9jD--bM?si=QgNaxiykBf5UMdm0 Балалар мен ата-аналар арасындағы сенімді қарым-қатынас – бұл өзара түсіністік, құрмет пен қолдау сезіміне негізделген тығыз байланыс. Бала атаанасына сенгенде, ол өзін қауіпсіз сезінеді және кез келген қиын жағдайда көмек сұрай алатынын біледі. Сонымен қатар сенімді қарым-қатынас балалардың тәуелсіздігін дамытады және өз-өзіне деген сенімділікті дамытады, бұл бастама көтеруге және қателесуден қорықпай шешім қабылдауға мүмкіндік береді. Бала өзіне сенетінін сезінуі керек. Балаға қарапайым және қауіпсіз тапсырмалар беру керек. Егер бала сәтсіздікке ұшыраса, оған бұл үшін ұрысудың қажеті жоқ. Барлық бастамаларда ата-аналар баланы қолдап, оны жиі мақтауы керек. Баланың үй шаруасына, үй жұмысына қатысуы оны жұмысқа дағдыландырады және ата-анасымен жақындастырады. Үйде бірге жұмыс істеу баланың атаанасына деген құрметін арттырады. Ата-аналар балаға дос болуды және басқа балалармен өзін қалай ұстау керектігін үйретуі керек. Егер ата-ана балаға көмектессе, ол анасы мен әкесінің оны жақсы көретінін және әрқашан қолдайтынын біледі. Жасөспірімдер өміріндегі ата-аналардың ролі, жағдай мысалдары. - Талқылау: ата-аналардың кеңестері маңызды шешімдер қабылдауға қалай көмектеседі? (өмірлік тәжірибе, объективті көзқарас, қолдау және эмоционалды қолдау, салдарды талдауға көмектесу, құндылықтар туралы сөйлесу). 3. Топтық жұмыс: Ата-аналардың кеңестері пайдалы болған өмір мысалдарын талқылау. Балалар үшін не маңызды: ата-аналардың кеңестері немесе олардың мысалы? Ең бастысы, ата-аналардың не істейтіні, олар қалай әрекет ететіні, 192 қандай шешімдер қабылдайтыны және олардың кеңестері ғана емес. Сұрақ–жауап.
1. Сонымен адам өміріндегі маңызы қандай?
|
Біздің әрқайсымыздың адал еңбек етіп, ер атануға мүмкіндігіміз бар. Ол үшін жақсы оқып, еңбек сүйгіш болып өсуіміз керек.Еңбектің бағасын біліп, қастерлей алуымыз керек. |
https://youtu.be/x_rA9jD--bM?si=QgNaxiykBf5UMdm0
https://youtu.be/j0RlbvlbBuE?si=c-XLeTgcADaJw0Q5 https://youtu.be/QO-rBfC4lcY?si=rvVVWNFO9VyADjB2 https://youtu.be/j0RlbvlbBuE?si=EdExSDVi9ATiO32W |