Еңбекқор құмырсқа

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Еңбекқор құмырсқа

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып Қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 7. Қоршаған орта

Күні :

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 2

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: 6. Еңбекқор құмырсқа

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

2.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну;

2.2.1.1 өз сөзінде ақпаратты сұрау, ісәрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар: жеміс- жидектер мен көгөністерді ажыратуды; сурет бойынша әңгімелеуді үйренеді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)

«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.

 «Ең жақсы» ойыны
Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай екендігін айту қажет. Ең ақшалы, ең жасыл, ең тәтті, ең күлкілі, ең ұсқынсыз, ең қарым - қатынасы күшті, ең жауапты, ең салмақты

Үй жұмысын тексеру

Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды.







«Қол шапалақ»

Слайд

Сабақтың ортасы

(6-37 минут)


























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады:






Ойқозғау

Жұмбақтарды шешу.


Тақырыпты болжау.

  1. Тыңдалым.2- тапсырма

Тыңда. Сұраққа жауап бер.













2.Оқылым.

3-тапсырма

Оқы. Сұрақтарға жауап бер.













Сергіту сәті












Жазылым

4 – тапсырма.

Суретке қара. Сөйлемдер құрап жаз.Сұрақтарға жауап бер.


Айтылым

тапсырма

Суретке қара. Мәтін құрастырып айт.

Айтылым

ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі,

Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі

Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады.

Еңбекқор-трудолюбивый

Жәндік-насекомое

Илеу-рой

Қор-запас

Айтылым Ойтүрткі

Әріптерден құмырсқа сөзін құрастырады.
«Құмырсқа» сөзіне ой қозғайды.

Тыңдайық

Құмырсқа қандай жәндік?
Ара туралы не білесіңдер?
Құмырсқа туралы мультфильм арқылы оқитын мәтіннің мазмұнын болжайды. (2.30 минут)
www.youtube.com/watch?v=-uMNrf6o35I
Стоп-кадр әдісін қолдану. Мультфильмді дыбыссыз көрсету. Арасында тоқтатып, оқушыларға сұрақ қою.
• Құмырсқа не істеп жатыр?
• Ол не тауып алды?
• Дән оған не айтуы мүмкін?
• Құмырсқа қандай жәндік?
• Құмырсқа дұрыс істеді ме?

Оқиық

Рөлге бөліп оқыңдар. Сұраққа жауап бер.

Сен құмырсқадан не үйрендің?

Сергіту сәтін орындайды.

"Сыныпта кім бар?" ойыны. Мақсаты: Оқушылардың шапшаң, жылдам қозғалып, есту қабілеттерін, бірін - бірі сезу қабілетерін дамыту. Жүргізілуі: Сыныпта 2 оқушы бар деп айтылған 2 оқушы ғана орынынан тұрады. Егерде сыныпта ешкім жоқ деп айтсам, оқушылар парта астына кіреді.

Жазайық

Айтылым

Синквей формасы (француз тілінен аударғанда) 5 - өлең жолды өлең құрастыру. Тақырыбы: "Құмырсқа"

 1 - жол - 1 сөз, зат есім немесе адамның аты

 2 - жол - сипаттау - 2 сын есім

 3 - жол - іс-әрекетті баяндау - 3 етістік

 4 - жол - тақырыпқа сәйкес 4 сөз

 5 - жол - қорынды  1 сөйлем


«Табыс баспалдағы»

























Дескриптор:

-Өзінің мектебін әңгімелейді.




«Қол шапалақ»



Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»


Дескриптор

3 балл

-Сұрақтарға жауап береді


Смайликтер




















Дескриптор

3 балл

-Сөйлем құрайды


«Үш шапалақ»



Оқулық

сөздік

слайд





Оқу құралдарының суреті




Интербелсенді тақта






Түрлі түсті қарындаштар,














Слайд

Оқулық









АКТ






Оқулық


слайд


маркерлер, А-4 парағы.



Әр оқушыға бір смайликтен




Жеке жұмысқа арналған кесте

Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : 1- тапсырма


Кері байланыс

«Түрлі- түсті смайликтер»


 Өз деңгейлерін анықтайды.


Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.05.2025
287
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі