|
Білім беру ұйымының атауы |
Б. Соқпақбаев атындағы орта мектеп гимназиясы |
|||||||||||||||
|
Пәні: |
Құқық негіздері |
|||||||||||||||
|
Бөлім: |
9.3 Еңбекті қорғау |
|||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бақытжанұлы Ермек |
|||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Кәмелетке толмағандардың еңбегі заңнамамен қалай қорғалады? |
|||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.4.3.1 кәмелетке толмағандардың еңбегіне қатысты құқық нормаларын талдау |
|||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
кәмелетке толмағандардың еңбегін қорғау ұғымын түсінеді,кәмелетке толмағандардың еңбегіне қатысты жағдаяттарды шешеді;кәмелетке толмағандардың еңбегіне қатысты құқық нормаларына талдау жасап, бағалайды |
|||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
басқа адамдардың құқықтары мен бостандықтарын бұзбау, консти- туциялық құрылыс пен қоғамдық имандылыққа нұқсан келтірмеу, азаматтық жауапкершілік, елжандылық |
|||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
«Бейнеметафора» әдісі
-Не көріп тұрсыздар? -Кімдерді кӛріп тұрсыдар? -Қандай ой келеді? Болжамды жауаптарға кері байланыс жасау арқылы еңбек құқығы, еңбек даулары тақырыптарында алған білімдерін естеріне түсіріп, білімдерін өзектендіру. |
Сабаққа ынталанады. Жағымды ахуал туады. Оқушылар өз пікірлерін ортаға салады |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Тақырып тық суреттер |
||||||||||||
|
Жаңа білім |
«Ыстық орындық» әдісі
ЕБҚ оқушыға сөздерді түсіндіру, тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп ұсыныңыз «Домино» әдісі Бейнематериал мазмұнын көріп болған соң, бір қарапайым және бір күрделі сұрақ құрастырыңыз 1.Кәмелетке толмағандардың еңбегін қолдану туралы бір қарапайым ашық сұрақ; 2. Кәмелетке толмағандардың еңбегін қолдану туралы бір күрделі сұрақ. ЕБҚ оқушыға тапсырманың шешу жолының бастапқы бөлігін ұсыныңыз «Айналмалы бекеттер» әдісі – мәтінмен жұмыс 1-айналым: 1.Берілген мәтін мазмұнынан кәмелетке толмағандарлың қандай еңбек құқықығы барын анықтаңыздар; 2.Кәмететке толмағандар үшін қандай жеңілдіктер қарастырылған? Жұмыс беруші неге міндетті? Кәмелетке толмағандар қанша жастан бастап еңбек етуге құқылы? 2-айналым: Алдыңғы тапсырмадағы сұрақтарға жауап беру ЕБҚ оқушыға тақырып бойынша ұсынылған мәтін негізінде кесте ұсыныңыз Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Еңбек жағдайына байланысты кәмелеттік жасқа жетпеген баланың құқығының бұзылу фактілерін табыңыз. ҚР Еңбек кодексінің негізінде жұмыс берушінің іс-әрекетіне баптардан нақты дәлел келтіріңіз. Бірде мектептке киноға актер бала таңдау үшін агент келді. Нәтижесінде 12 жастағы Димашты фильмдегі басты рольге түсуге шақырады. Сол уақытта Димашпен шұғыл еңбек келісім шартын жасау қажет болды. Бірақ Диамаштың ата-анасы жазғы демалыста болғандықтан, келісім шартқа баланың 18 жастағы туған ағасы қол қойды. Келісім шарт жасалған соң режиссер шілдеде мектепте бірнеше түсірілім жасау керек болғандықтан, бірден түсірілімді бастап кетеді. Асығыстықтың әсерінен Димаш қатысатын түсірілімдер кез-келген ауа-райында, түннің бір уақытына дейін созылды. Димаш аптасына 26-30 сағат жұмыс істеді.
ЕБҚ оқушыға мәтіннен тұжырымын растайтын немесе жоққа шығаратын фактілердің астын сызын көрсетуді ұсыныңыз |
Оқушылар берілген мәтін мазмұнынан кәмелетке толмағандарлың қандай еңбек құқықығы барын анықтайды Бағалау критериі Кәмелетке толмағандар дың еңбек құқық нормаларын талдайды Дескриптор Кәмелетке толмағанның құқықтары мен міндеттерін анықтайды; Еңбек жағдайларын анықтайды; Жағдаяттың жауабына нақты дәлелдер келтіреді. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Екі жұлдық,бір ұсыныс»
Өзін-өзі бағалау
|
Ақпараттық мәтін !!!!!!!!!!!!!!!!Қажет еткен әріптестер үшін....бағалар 87027984413 https://kodeksy-kz.com/grazhdanskij_kodeks_osobennaya_chast/506.htm
https://www.you tube.com/watch ҚР Еңбек Кодексі http://adilet.zan. kz/kaz/docs/K15 00000414 Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі
Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты |
||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Кәмелетке толмағандардың еңбегін қорғау туралы бір жағдаят құрастырыңыз |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпарат тық карточка |
||||||||||||
|
Кері байланыс |
«Айтарым бар» әдісі .............. білгенім маңызды болды. ................. тапсырманы орындауда қиындықтар кездесті. Ең тиімді болғаны ..........
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
|
||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Еңбекті қорғау
Еңбекті қорғау
|
Білім беру ұйымының атауы |
Б. Соқпақбаев атындағы орта мектеп гимназиясы |
|||||||||||||||
|
Пәні: |
Құқық негіздері |
|||||||||||||||
|
Бөлім: |
9.3 Еңбекті қорғау |
|||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бақытжанұлы Ермек |
|||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Кәмелетке толмағандардың еңбегі заңнамамен қалай қорғалады? |
|||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.4.3.1 кәмелетке толмағандардың еңбегіне қатысты құқық нормаларын талдау |
|||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
кәмелетке толмағандардың еңбегін қорғау ұғымын түсінеді,кәмелетке толмағандардың еңбегіне қатысты жағдаяттарды шешеді;кәмелетке толмағандардың еңбегіне қатысты құқық нормаларына талдау жасап, бағалайды |
|||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
басқа адамдардың құқықтары мен бостандықтарын бұзбау, консти- туциялық құрылыс пен қоғамдық имандылыққа нұқсан келтірмеу, азаматтық жауапкершілік, елжандылық |
|||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
«Бейнеметафора» әдісі
-Не көріп тұрсыздар? -Кімдерді кӛріп тұрсыдар? -Қандай ой келеді? Болжамды жауаптарға кері байланыс жасау арқылы еңбек құқығы, еңбек даулары тақырыптарында алған білімдерін естеріне түсіріп, білімдерін өзектендіру. |
Сабаққа ынталанады. Жағымды ахуал туады. Оқушылар өз пікірлерін ортаға салады |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Тақырып тық суреттер |
||||||||||||
|
Жаңа білім |
«Ыстық орындық» әдісі
ЕБҚ оқушыға сөздерді түсіндіру, тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп ұсыныңыз «Домино» әдісі Бейнематериал мазмұнын көріп болған соң, бір қарапайым және бір күрделі сұрақ құрастырыңыз 1.Кәмелетке толмағандардың еңбегін қолдану туралы бір қарапайым ашық сұрақ; 2. Кәмелетке толмағандардың еңбегін қолдану туралы бір күрделі сұрақ. ЕБҚ оқушыға тапсырманың шешу жолының бастапқы бөлігін ұсыныңыз «Айналмалы бекеттер» әдісі – мәтінмен жұмыс 1-айналым: 1.Берілген мәтін мазмұнынан кәмелетке толмағандарлың қандай еңбек құқықығы барын анықтаңыздар; 2.Кәмететке толмағандар үшін қандай жеңілдіктер қарастырылған? Жұмыс беруші неге міндетті? Кәмелетке толмағандар қанша жастан бастап еңбек етуге құқылы? 2-айналым: Алдыңғы тапсырмадағы сұрақтарға жауап беру ЕБҚ оқушыға тақырып бойынша ұсынылған мәтін негізінде кесте ұсыныңыз Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Еңбек жағдайына байланысты кәмелеттік жасқа жетпеген баланың құқығының бұзылу фактілерін табыңыз. ҚР Еңбек кодексінің негізінде жұмыс берушінің іс-әрекетіне баптардан нақты дәлел келтіріңіз. Бірде мектептке киноға актер бала таңдау үшін агент келді. Нәтижесінде 12 жастағы Димашты фильмдегі басты рольге түсуге шақырады. Сол уақытта Димашпен шұғыл еңбек келісім шартын жасау қажет болды. Бірақ Диамаштың ата-анасы жазғы демалыста болғандықтан, келісім шартқа баланың 18 жастағы туған ағасы қол қойды. Келісім шарт жасалған соң режиссер шілдеде мектепте бірнеше түсірілім жасау керек болғандықтан, бірден түсірілімді бастап кетеді. Асығыстықтың әсерінен Димаш қатысатын түсірілімдер кез-келген ауа-райында, түннің бір уақытына дейін созылды. Димаш аптасына 26-30 сағат жұмыс істеді.
ЕБҚ оқушыға мәтіннен тұжырымын растайтын немесе жоққа шығаратын фактілердің астын сызын көрсетуді ұсыныңыз |
Оқушылар берілген мәтін мазмұнынан кәмелетке толмағандарлың қандай еңбек құқықығы барын анықтайды Бағалау критериі Кәмелетке толмағандар дың еңбек құқық нормаларын талдайды Дескриптор Кәмелетке толмағанның құқықтары мен міндеттерін анықтайды; Еңбек жағдайларын анықтайды; Жағдаяттың жауабына нақты дәлелдер келтіреді. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Екі жұлдық,бір ұсыныс»
Өзін-өзі бағалау
|
Ақпараттық мәтін !!!!!!!!!!!!!!!!Қажет еткен әріптестер үшін....бағалар 87027984413 https://kodeksy-kz.com/grazhdanskij_kodeks_osobennaya_chast/506.htm
https://www.you tube.com/watch ҚР Еңбек Кодексі http://adilet.zan. kz/kaz/docs/K15 00000414 Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі
Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты |
||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Кәмелетке толмағандардың еңбегін қорғау туралы бір жағдаят құрастырыңыз |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпарат тық карточка |
||||||||||||
|
Кері байланыс |
«Айтарым бар» әдісі .............. білгенім маңызды болды. ................. тапсырманы орындауда қиындықтар кездесті. Ең тиімді болғаны ..........
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
|
||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














