Басы
Ортасы
Соңы
|
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Өткен сабақта өткен тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді
анықтайды, түзетеді,
бағалайды.
Ұстап ал. Миға
шабуыл. Сұрақтарға жауап
бер. Мұғалім мадақтау сөздері
арқылы оқушыларды
бағалайды.
Дескриптор:
• сұрақтарға өз бетінше жауап
бере алады.
Сөздікпен
жұмыс.
Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне
жазып алады.
Мейірімді –
добрый
Көрікті –
красивый
Қарапайым –
простой
Еңбекқор –
трудолюбивый
Ыстық –
жарко
уәде -
обещание
ұмыту -
забыть
жауапты -
ответственный
құрмет -
честь
Мәтіналды
жұмыс.
Айтылым. «Мейрімді қыз» ертегісінің
жалғасын болжап айтады.
Дескриптор:
ЕСТЕ
САҚТА!
Балаларға ереже мысалдарымен
түсіндіріледі.
Мәтінмен жұмыс.
Оқылым. Айтылым.
Оқушылар мәтінді
оқып, сұрақтарға жауап
береді.
Дескриптор:
-
Мәтінді
оқиды
-
Сұрақтарға жауап
береді
Жазылым. Топтық жұмыс.
Сөздерді сәйкестендіреді.
Дескриптор:
Сергіту
сәті.
Жазылым.
Кестені
пайдаланып, қосымшаны дұрыс жалғап
айт.
Мектеп, оқушы,
бала
Дескриптор:
Бағалау
Үй
тапсырмасы:
Рефлексия.
|
Мұғаліммен бірге қайталайды. Өткен сабақта өткен
тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді,
бағалайды.
Балалар жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алып,
мұғаліммен бірге қайталап
айтады.
«Мейрімді қыз» ертегісінің
жалғасын болжап айтады.
Ережені дәптерлеріне жазып
алады.
Мәтінді оқып,
сұрақтарға жауап береді.
Сөздерді
сәйкестендіреді.
Кестені
пайдаланып, қосымшаны дұрыс жалғап
айт.
|
Мұғалімнің ауызша кері
байланысы
Мұғалімнің ауызша кері
байланысы
Мұғалімнің ауызша кері
байланысы
Мұғалімнің ауызша кері
байланысы
Мұғалімнің ауызша кері
байланысы
|
|