Материалдар / Enter test grade 7
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Enter test grade 7

Материал туралы қысқаша түсінік
кіру бақылауына арналған тест сұрақтары, алтыншы сыныпта өткен тақырыптарды қамтыған, жауаптарымен, оқушылар өздерін тексеру үшін пайдалануға болатын жақсы материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2021
634
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

6 б сынып оқушыларының кіріспе бақылау жұмыстарының

ТАЛДАУЫ

Бақылау жұмысының мақсаты: ағылшын пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, 6б сыныпта өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.

Бақылау бөлімінің мазмұны 5 сынып курсы бағдарламасының барлық бөлімдері бойынша тапсырмаларды қамтыды.

Бақылау жұмысының түрі: (бақылау жұмысы)


Сынып

Барлығы/

жазғандар

Макс балл

Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны

сапа,

%

үлгерім,

%

0-39%

40-63%

64-84%

85-100%

6 б сынып

15

16

33

53%

34%

13%

46%

100%

Тақырыптар

Қиындық туғызған мақсаттар:


1)Past simple

2)– ful or –less жалғаулары

3)мәтінді оқып True /False белгілеу

4) осы шақ

Өткен шақтың болымсыз түрі

Тиісті жерге мағынасына сәйкес жалғау

Мұқият оқымау

Тиісті жалғау

1. Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті:

жоғары (В): 85-100%, Касенов Али, Касимов Дияр

орташа (С): 40-84%, Мусахитов Алан ,Мейрамғазы Ералы ,Омарбек Нұрали Абдихадир Сафинұр ,Құдайберген Гауһар, Мұратқанов Диас, Рыспаева Айкерім ,Үкметқан Айгерім

төмен (Н): 0-39%, Базиолда Аружан ,Сабиева Айша ,Дулатқызы Дана, Қайырбек Бекарыс,Айтқазы Асанәлі

Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы: 46%



2. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі 1 тапсырмада Present Simple немесе Past Simpleдің дұрыс формасын қою керек болды, 5 сынып басында өткен тақырып осы шақтан қателесті, s жалғауын жалғамады, сабақта толығымен қайталанды және бірақ уақыт өткен соң осы тақырып бойынша тағы да қысқа бақылау алу жоспарланып отыр;

2 тапсырмада – ful or –less жалғауларын тиісті орынға қою , бұл тапсырмадан қате жіберген оқушылар саны аз, дегенмен қателік кеткен соң тағы да түсіндірілді;

3 тапсырмада мәтінді оқып True /False белгілеу болды, осы тапсырмадан тек 1 балада ғана қате болмады, басым бөлігі мәтінді түсінген, дегенмен 1 сөйлемді түсінбей қалған оқушылар көп болды, мәтінді тағы да оқып, аударып, қателері түсіндірілді.

3. Жоспарланған түзету жұмыстары: Қатемен жұмыс

     Күні: 14.09.21 Педагогтің (Т.А.Ә.):Серикбаева Г.К



6 всынып оқушыларының кіріспе бақылау жұмыстарының

ТАЛДАУЫ

Бақылау жұмысының мақсаты: ағылшын пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, 6в сыныпта өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.

Бақылау бөлімінің мазмұны 5 сынып курсы бағдарламасының барлық бөлімдері тақырыптарын қамтыды.

Бақылау жұмысының түрі: (бақылау жұмысы)


Сынып

Барлығы/

жазғандар

Макс балл

Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны

сапа,

%

үлгерім,

%

0-39%

40-63%

64-84%

85-100%

6 в сынып

13

16

41%

21%

23%

15%

46%

100%

Тақырыптар

Қиындық туғызған мақсаттар:


1)Past simple

2)– ful or –less жалғаулары

3)мәтінді оқып True /False белгілеу

4) осы шақ

Өткен шақтың болымсыз түрі

Тиісті жерге мағынасына сәйкес жалғау

Мұқият оқымау

Тиісті жалғау

1. Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті:

жоғары (В): 85-100%, Солтанова Диляра, Мадени Батырхан

орташа (С): 40-84%, Толепберген Ескендір,Мустафин Алижан ,Чакчабаев Алинұр

төмен (Н): 0-39%, Асылханов Арсен, Кабылхан Шыңғыс, Нұралинов Мади, Талғат Дидар, Мағарья Сымбат, Сакуанова Мадина ,Толеубеков Едіге, Толегенова Айерке

Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы: 46%



2. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі 1 тапсырмада Present Simple немесе Past Simpleдің дұрыс формасын қою керек болды, 5 сынып басында өткен тақырып осы шақтан қателесті, s жалғауын жалғамады, сабақта толығымен қайталанды және бірақ уақыт өткен соң осы тақырып бойынша тағы да қысқа бақылау алу жоспарланып отыр;

2 тапсырмада – ful or –less жалғауларын тиісті орынға қою , бұл тапсырмадан қате жіберген оқушылар саны аз, дегенмен қателік кеткен соң тағы да түсіндірілді;

3 тапсырмада мәтінді оқып True /False белгілеу болды, осы тапсырмадан тек 1 балада ғана қате болмады, басым бөлігі мәтінді түсінген, дегенмен 1 сөйлемді түсінбей қалған оқушылар көп болды, мәтінді тағы да оқып, аударып, қателері түсіндірілді.

3. Жоспарланған түзету жұмыстары: Қатемен жұмыс

Күні: 14.09.21 Педагогтің (Т.А.Ә.):Серикбаева Г.К

6 г сынып оқушыларының кіріспе бақылау жұмыстарының

ТАЛДАУЫ

Бақылау жұмысының мақсаты: ағылшын пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, 6г сыныпта өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.

Бақылау бөлімінің мазмұны 5 сынып курсы бағдарламасының барлық бөлімдері тақырыптарын қамтыды.

Бақылау жұмысының түрі: (бақылау жұмысы)

Сынып

Барлығы/

жазғандар

Макс балл

Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны

сапа,

%

үлгерім,

%

0-39%

40-63%

64-84%

85-100%

6 г сынып

12

16


21%

38%

41%

83%

100%

Тақырыптар

Қиындық туғызған мақсаттар:


1)Past simple

2)– ful or –less жалғаулары

3)мәтінді оқып True /False белгілеу

4) осы шақ

Өткен шақтың болымсыз түрі

Тиісті жерге мағынасына сәйкес жалғау

Мұқият оқымау

Тиісті жалғау

1. Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті:

жоғары (В): 85-100%, Капезова Адия,Дюзбенбек Сабина,Далелхан Нұрахмад,Серикханова Алима,Капаров Дарын

орташа (С): 40-84%, Даулетканова Адина, Алыбекова Еркежан, Бакытбекова Толқын,Кадырова Замира,Нурбаева Айзере, Турдахметова Диляра, Исаев Димаш

төмен (Н): 0-39%,

Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы: 83%



2. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі 1 тапсырмада Present Simple немесе Past Simpleдің дұрыс формасын қою керек болды, 5 сынып басында өткен тақырып осы шақтан қателесті, s жалғауын жалғамады, сабақта толығымен қайталанды және бірақ уақыт өткен соң осы тақырып бойынша тағы да қысқа бақылау алу жоспарланып отыр;2 тапсырмада – ful or –less жалғауларын тиісті орынға қою , бұл тапсырмадан қате жіберген оқушылар саны аз, дегенмен қателік кеткен соң тағы да түсіндірілді;3 тапсырмада мәтінді оқып True /False белгілеу болды, осы тапсырмадан тек 1 балада ғана қате болмады, басым бөлігі мәтінді түсінген, дегенмен 1 сөйлемді түсінбей қалған оқушылар көп болды, мәтінді тағы да оқып, аударып, қателері түсіндірілді.

3. Жоспарланған түзету жұмыстары: Қатемен жұмыс

 Күні: 13.09.21 Педагогтің (Т.А.Ә.):Серикбаева Г.К





7в сынып оқушыларының кіріспе бақылау жұмыстарының

ТАЛДАУЫ

Бақылау жұмысының мақсаты: ағылшын пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, 7в сыныпта өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.

Бақылау бөлімінің мазмұны 6 сынып курсы бағдарламасының барлық бөлімдері тақырыптарын қамтыды.

Бақылау жұмысының түрі: (бақылау жұмысы)

Сынып

Барлығы/

жазғандар

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!